Ten se rapidně točí dokola a nepřátele přitom dokáže perfektně trefovat do hlavy. A hráči se na internetu podivují, proč autoři titulu situaci neřeší.
„Z čistě matematického hlediska musí být nesmírně jednoduché něco takového odhalit. Pokud tedy cheat s daty neprovádí něco mnohem zákeřnějšího,“ píše na Redditu diskutující pod přezdívkou IceAero.
K záležitosti se rozhodla vyjádřit i společnost Valve, ve které titul Global Offensive vzniká. Ta prý situaci nechce řešit jednorázovým způsobem. Jinak se totiž s autory podvodných programů pustí do žabomyších válek.
„Lepší je využít počítač, který se učí. Tak aby hledal způsoby, jak rozlišit zkušené hráče a podvodníky,“ napsalo Valve.
Takový postup je však náročný na výkon a musí probíhat na počítačích, které neslouží jako servery. „A protože dopředu nevíte, kdo programy může používat, musíte probíhající zápasy sledovat z pohledu všech deseti hráčů,“ upozorňuje firma.
Problém s takovým postupem spočívá v tom, že při milionech zápasů denně potřebujete datacentrum s tisíci procesory.
„Dobrou zprávou je, že jsme na tom začali pracovat. Raná verze systému již existuje a odesílá dozorcům případy k posouzení. Výsledky zatím byly pozitivní. V práci proto budeme pokračovat a systém postupně zlepšovat.“