Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Máme problém s komunikací, přiznává Valve s ohledem na své hry

  16:00aktualizováno  16:00
Vzniká slíbená třetí epizoda Half-Life 2, nebo ne? To z hráčské veřejnosti nikdo neví. Ačkoliv třetí epizoda měla zakončit příběhovou osu, slehla se po ní zem. A obsah, který jí předcházel vyšel téměř před osmi lety.

Hrdinka Chell ze hry Portal

Valve po věčných odkladech o svých projektech raději mlčí. Přesto však přiznává, že její dosavadní přístup nebyl ideální. Proč tomu tak je, pro server Kotaku vysvětlil Erik Johnson, který se ve Valve stará o rozvoj obchodu.

O minulosti v souvislosti s tím říká: „Náš plán býval: ‚Buďme ve vytváření funkcí a obsahu tak efektivní, jak jen to jde.‘ Chceme, aby naši zákazníci byli tvůrcům co nejblíže. To je jedním z důvodů, proč nemáme například marketingové oddělení. Vývojářské týmy to dělají samy. Chceme být upřímní, protože nic jiného nemá smysl.“

Johnson však upozorňuje, že čas využitý pro komunikaci v takové organizační struktuře není zdarma. „Odpovídat vám bude programátor, který by jinak psal kód,“ objasňuje.

Společnost si přesto uvědomuje, že její styl komunikace na fanoušky nepůsobí nejlépe. Že se mohou cítit, jako by je firma ignorovala. Změnit to může i růst společnosti do nových oblastí, jakými jsou například „konzole“ Steam Machines a přilba pro virtuální realitu.

Valve dosud věřilo, že největší hodnotu zákazníkům přinese, když s nimi o novinkách budou hovořit jejich autoři. „Ale rozhodně se zdá, že bychom měli něco vylepšit v komunikování naší aktivity fanouškům. Měli bychom strávit více času tím, že lidem věci budeme vysvětlovat,“ přiznává Johnson.

Společnost však zatím sama zjišťuje, jak situaci nejlépe řešit. Přiznat si, že má problém, je nicméně dobrý první krok správným směrem.

Autor:


Témata: Half-life, Valve


Nejčtenější

Impact Winter
RECENZE: Postapokalyptický Impact Winter vás odnaučí milovat zimu

Očekávaný simulátor přežití Impact Winter vám ukáže, že konec světa bude pěkně ledový. Jako vedoucí skupiny přeživších se budete muset postarat nejen o sebe,...  celý článek

Assassin’s Creed: Origins
Královna Kleopatra a zrození asasínů. Velký speciál o Assassin’s Creed: Origins

Že letošní Assassin’s Creed bude zasazen do starověkého Egypta, nebylo žádným tajemstvím. Oficiální oznámení uskutečněné v rámci herního svátku E3 však...  celý článek

NHL 18
Tváří NHL 18 bude famózní Connor McDavid, změny budou spíše kosmetické

Od nočního představení NHL 18 se příliš nečekalo, přesto je jeho chystaná náplň zklamáním. Největšími novinkami jsou přepracované ovládání hokejky, arkádový...  celý článek

Detroit: Become Human (PS4)
Bude Detroit spíše film, nebo hra? A není to nakonec jedno?

Jedna z nejočekávanějších exkluzivit na PS4 nijak neskrývá své velké ambice. Výpravný sci-fi příběh ze světa, kde se inteligentní roboti bouří proti svým...  celý článek

Machinarium
Na Steamu vyšla definitivní verze českého Machinaria

Na digitální distribuci Steam je k mání definitivní verze výborné české hry Machinarium. Tvůrci změnili engine a přidali několik vylepšení.   celý článek

Další z rubriky

FIFA 18
Zahráli jsme si za Ronalda a je to paráda. První dojmy z FIFA 18

Vyzkoušeli jsme letošní ročník fotbalu od EA Sports. Žádné revoluční novinky se nechystají, ale změn je dost na to, aby obhájily cenu nové hry. Lepší animace,...  celý článek

Kingdom Come
Podívejte se, jak bude vypadat Kingdom Come na konzolích

Chystané české RPG nás láká na krásnou grafiku již dlouho, ale jak hra vypadá na běžných konzolích? Až překvapivě dobře.   celý článek

Beyond Good & Evil 2
První záběry z Beyond Good & Evil 2 vypadají nadějně

Fanoušky nesmírně oblíbená, nicméně finančně neúspěšná hra Beyond Good & Evil se po letech spekulací opravdu dočká pokračování. První záběry vypadají více než...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.