Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Máme problém s komunikací, přiznává Valve s ohledem na své hry

  16:00aktualizováno  16:00
Vzniká slíbená třetí epizoda Half-Life 2, nebo ne? To z hráčské veřejnosti nikdo neví. Ačkoliv třetí epizoda měla zakončit příběhovou osu, slehla se po ní zem. A obsah, který jí předcházel vyšel téměř před osmi lety.

Hrdinka Chell ze hry Portal

Valve po věčných odkladech o svých projektech raději mlčí. Přesto však přiznává, že její dosavadní přístup nebyl ideální. Proč tomu tak je, pro server Kotaku vysvětlil Erik Johnson, který se ve Valve stará o rozvoj obchodu.

O minulosti v souvislosti s tím říká: „Náš plán býval: ‚Buďme ve vytváření funkcí a obsahu tak efektivní, jak jen to jde.‘ Chceme, aby naši zákazníci byli tvůrcům co nejblíže. To je jedním z důvodů, proč nemáme například marketingové oddělení. Vývojářské týmy to dělají samy. Chceme být upřímní, protože nic jiného nemá smysl.“

Johnson však upozorňuje, že čas využitý pro komunikaci v takové organizační struktuře není zdarma. „Odpovídat vám bude programátor, který by jinak psal kód,“ objasňuje.

Společnost si přesto uvědomuje, že její styl komunikace na fanoušky nepůsobí nejlépe. Že se mohou cítit, jako by je firma ignorovala. Změnit to může i růst společnosti do nových oblastí, jakými jsou například „konzole“ Steam Machines a přilba pro virtuální realitu.

Valve dosud věřilo, že největší hodnotu zákazníkům přinese, když s nimi o novinkách budou hovořit jejich autoři. „Ale rozhodně se zdá, že bychom měli něco vylepšit v komunikování naší aktivity fanouškům. Měli bychom strávit více času tím, že lidem věci budeme vysvětlovat,“ přiznává Johnson.

Společnost však zatím sama zjišťuje, jak situaci nejlépe řešit. Přiznat si, že má problém, je nicméně dobrý první krok správným směrem.

Autor:


Témata: Half-life, Valve


Nejčtenější

Blizzcon 2016
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Warhammer 40 000: Dawn of War 3
RECENZE: Warhammer 40 000: Dawn of War 3 je velkým šlápnutím vedle

Pokud se mohli vývojáři z Relic Entertainment něčím chlubit, tak tím, že jejich realtimové strategie patří k naprosté špičce žánru a při jejich koupi...  celý článek

PaRappa The Rapper: Remastered
RECENZE: Předběhněte frontu na záchod díky svému rapovému umění

Prapředek kdysi tolik populárních rytmických her se vrací v remasterované podobě. A je to pořád stejný úlet.  celý článek

Andrej Kiska a Peter Vasterbacka
Slovenský prezident jednal s tvůrcem Angry Birds o hrách do škol

Slovenský prezident Andrej Kiska se na svém Facebooku pochlubil fotkami ze setkání s vývojářem populárních Angry Birds.   celý článek

Sniper: Ghost Warrior 3
RECENZE: Sniper: Ghost Warrior 3 se příliš veze na vlně zájmu

Série Sniper: Ghost Warrior se vždy řadila spíše mezi ty, od kterých se toho očekávalo méně. Mezi vydáním druhého dílu a tím současným však uběhly čtyři roky a...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.