Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Valve: Tradiční reklamy se na Steamu neobjeví

  9:27aktualizováno  9:27

Ačkoliv v digitálních obchodech od Sony i Microsoftu můžete objevit placenou propagaci, Valve se pro svou distribuci Steam nechce vydat stejnou cestou. „Soustředíme se na dlouhodobé vztahy. Pro podnikání by to byl špatný krok a navíc hloupý,“ řekl Erik Johnson z Valve.

Redaktor serveru Gamespot se ho zeptal, jestli by reklamu ve Steamu měla šanci získat například společnost vyrábějící chipsy. Johnson na to odpověděl: „Nevidíme v tom pro uživatele žádný přínos, proto bychom to nedělali. A nemyslím si, že by to fungovalo. Nevěřím, že by si kvůli tomu někdo koupil konkrétní značku chipsů.“

Reklama by podle něj na Valve v očích zákazníků vrhala stín a pro Steam proto nemá smysl.

Tolik tedy oficiální vyjádření Valve. Bylo by však možné polemizovat o správnosti Johnsonova názoru. Cílem řady reklam není vyvolat okamžitou potřebu k nákupu, ale budovat povědomí o značce.

Když pak zákazník přijde do obchodu a má na výběr z deseti typů chipsů, mnohdy nevědomky zvolí právě ty propagované.

S rostoucím počtem her na Steamu klesají průměrné prodeje jednotlivých titulů.
Autor:


Témata: Steam, Valve


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.