Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Valve: Tradiční reklamy se na Steamu neobjeví

  9:27aktualizováno  9:27

Ačkoliv v digitálních obchodech od Sony i Microsoftu můžete objevit placenou propagaci, Valve se pro svou distribuci Steam nechce vydat stejnou cestou. „Soustředíme se na dlouhodobé vztahy. Pro podnikání by to byl špatný krok a navíc hloupý,“ řekl Erik Johnson z Valve.

Redaktor serveru Gamespot se ho zeptal, jestli by reklamu ve Steamu měla šanci získat například společnost vyrábějící chipsy. Johnson na to odpověděl: „Nevidíme v tom pro uživatele žádný přínos, proto bychom to nedělali. A nemyslím si, že by to fungovalo. Nevěřím, že by si kvůli tomu někdo koupil konkrétní značku chipsů.“

Reklama by podle něj na Valve v očích zákazníků vrhala stín a pro Steam proto nemá smysl.

Tolik tedy oficiální vyjádření Valve. Bylo by však možné polemizovat o správnosti Johnsonova názoru. Cílem řady reklam není vyvolat okamžitou potřebu k nákupu, ale budovat povědomí o značce.

Když pak zákazník přijde do obchodu a má na výběr z deseti typů chipsů, mnohdy nevědomky zvolí právě ty propagované.

S rostoucím počtem her na Steamu klesají průměrné prodeje jednotlivých titulů.
Autor:


Témata: Steam, Valve


Nejčtenější

The Division
Na filmu podle hry The Division bude pracovat Oscarem oceněný režisér

O scénář i režii snímku The Division se postará Stephen Gaghan, držitel cen Emmy a Oscar. v minulosti napsal scénář řadou sošek oceněného filmu Traffic -...  celý článek

Pillars Of Eternity
Dočkají se Pillars of Eternity druhého dílu? Tvůrci provokují

Project Louisana by mohla být příští hra ze světa Falloutu, ale stejně tak i jakýkoliv jiný titul od Obsidian Entertainment. Název amerického státu odkazuje na...  celý článek

Nina Williams z Tekkena 7
Další nejočekávanější akční hry roku: Zneužitá značka i sázky na jistotu

Letošní rok kromě zarytých fandů stříleček potěší i milovníky bojovek. Kromě sedmého dílu klasické značky Tekken se chystá také pokračování superhrdinské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.