Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Valve: Tradiční reklamy se na Steamu neobjeví

  9:27aktualizováno  9:27

Ačkoliv v digitálních obchodech od Sony i Microsoftu můžete objevit placenou propagaci, Valve se pro svou distribuci Steam nechce vydat stejnou cestou. „Soustředíme se na dlouhodobé vztahy. Pro podnikání by to byl špatný krok a navíc hloupý,“ řekl Erik Johnson z Valve.

Redaktor serveru Gamespot se ho zeptal, jestli by reklamu ve Steamu měla šanci získat například společnost vyrábějící chipsy. Johnson na to odpověděl: „Nevidíme v tom pro uživatele žádný přínos, proto bychom to nedělali. A nemyslím si, že by to fungovalo. Nevěřím, že by si kvůli tomu někdo koupil konkrétní značku chipsů.“

Reklama by podle něj na Valve v očích zákazníků vrhala stín a pro Steam proto nemá smysl.

Tolik tedy oficiální vyjádření Valve. Bylo by však možné polemizovat o správnosti Johnsonova názoru. Cílem řady reklam není vyvolat okamžitou potřebu k nákupu, ale budovat povědomí o značce.

Když pak zákazník přijde do obchodu a má na výběr z deseti typů chipsů, mnohdy nevědomky zvolí právě ty propagované.

S rostoucím počtem her na Steamu klesají průměrné prodeje jednotlivých titulů.
Autor:


Témata: Steam, Valve


Nejčtenější

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Gears of War 4
Microsoft: Před uvedením nové konzole budeme mít několik exkluzivit

Skromně působící nabídka Microsoftu by se do zahájení prodeje konzole Scorpio měla zlepšit. Společnost si prý uvědomuje význam exkluzivních titulů, a chce jim...  celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

Battlefield 1 - They Shall Not Pass
Zažijte verdunský mlýnek na maso v Battlefieldu 1. Recenze přídavku

Balíček They Shall not Pass je první ze čtveřice chystaných rozšíření úspěšné válečné hry Battlefield 1. Konečně v něm máte možnost bojovat za vojáky...  celý článek

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.