Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autoři ambiciózní vesmírné strategie žádají o finanční podporu

aktualizováno 
Vytvořili zážitek, kterému se prý žádná jiná hra nerovná. Takové je tvrzení neznámého švýcarského studia Taitale Studios, jenž nyní žádná o podporu projektu prostřednictvím serveru Kickstarter.

Strategie Novus AEterno

Tým pracuje na vesmírné strategii Novus AEterno s jedním rozsáhlým světem, ve kterém se všichni hráči mohou setkat. Hra je podle stránky projektu již v pokročilých fázích vývoje a finance mají posloužit pouze k jejímu dokončení. K tomu by mělo dojít v následujících třech až čtyřech měsících.

Základní koncept titulu je tedy strategie neustále on-line, ve které spolupracujete či soupeříte s ostatními lidmi. Volba je na vás. Každý hráč získá domovskou planetu, jíž nelze prohrát ani ve válce. Později dobyté planety se však mohou stát středem častých střetů.

Vývojáři titul označují za pískoviště (sandbox), ve kterém postup titulem závisí na jednotlivých hráčích. Nic údajně není naplánované předem, titul se zkrátka odvíjí v závislosti na akcích jeho uživatelů. Využívat lze například diplomacii, výzvědné služby, armádu či ekonomickou sílu. Titul však běží neustále, i když zrovna nehrajete.

"Vždy je tu způsob, jak se opět postavit na nohy a vždy tu jsou potenciální spojenci či noví nepřátelé, se kterými se můžete utkat ve vskutku galaktických rozměrech. Strategická rozhodnutí, jenž učiníte dnes, ovlivní vaše taktické snahy příští týden, měsíc nebo i rok," tvrdí vývojáři.

Strategie Novus AEterno

Hra umožňuje vytvářet aliance až patnácti hráčů. Vývojáři však podporují i vznik neformálních koalic,které spojují jednotlivé aliance. "Jelikož Novus AEterno nijak nebrání aliancím v koalici, aby se proti sobě obrátili, může dojít i k pohromám," upozorňují však Taitale Studios.

Autoři projektu slibují také značně taktická souboje. Jako rádce využili generálmajora Jima Hunta, který sloužil v letectvu Spojených států amerických. Výsledkem je prý systém, ve kterém chytré rozmístění a rafinované útoky ze stran mohou napomoci k vítězství proti mnohem početnější armádě.

Novus AEterno má také umožnit vlastní návrh vesmírných lodí, u kterých volíte například zbraně, rychlost i místa, na něž umístíte brnění. Hráči též mohou vyrábět součástky pro sestavování lodí a ty prodávat na lokálních trzích či je přesouvat k bojišti a sestavovat nové jednotky přímo tam.

Obchodní model vyžaduje úvodní nákup hry. A vývojáři slibují, že titul nezahrnuje žádné dodatečné transakce, kterými by hráči mohli získat "výherní" výhody. Zároveň však zmiňují, že si lze zaplatit za větší pohodlí. A uvádějí například delší frontu, do které lze nastavit výrobu jednotek během doby, kdy hráč není připojený.

Autor:




Nejčtenější

BioShock Infinite
Autoři BioShocku založili nové studio Ghost Story

Po zrušení studia Irrational Games se jeho bývalí zaměstnanci vydali odlišnými směry. Vzniklo díky tomu hned několik firem a jednou z nich je i nově založené...  celý článek

Youtuber Felix Kjellberg alias PewDiePie
Disney po „vtipu“ o židech přestane podporovat 55 tisíc youtuberů

Firma Disney se rozloučí s většinou internetových osobností, které podporuje divize Maker Studios. Tu přitom v roce 2014 odkoupila za 675 milionů dolarů, tedy...  celý článek

Nintendo Switch pre-launch event
Chcete si vyzkoušet Switch před vydáním? V sobotu v Praze + fotky z místa

Pokud byste si rádi vyzkoušeli připravovanou konzoli Switch od Nintenda ještě před březnovým vydáním, v sobotu 25. února proběhne v Praze pre-lauch event.  celý článek

Hidden & Dangerous
Klasická česká série Hidden & Dangerous je poprvé dostupná i digitálně

Taktická série Hidden & Dangerous patří do zlatého fondu českých her. Oba díly však vyšly na přelomu milénia a doposud je nebylo možné koupit digitálně. To...  celý článek

Assassin's Creed: Black Flag
Konec pirátských her do 3 let? Nereálné, tvrdí autoři nejlepší ochrany

Hackeři před rokem tvrdili, že se blíží konec nelegálního stahování. Ochrany prý začínají být tak komplexní, že během tří let bude nemožné je prolomit. Tvůrci...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.