Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vydavatelé neměli o SimCity zájem. Wright založil vlastní firmu

  23:57aktualizováno  23:57
Ačkoliv se simulace městského státu dočkala čtyř dílů, úvodní titul původní vydavatel odmítl. Neustále po hlavním vývojáři Willu Wrightovi požadoval změny, a to se časem stalo neúnosné.
SimCIty

Ačkoliv se simulace městského státu dočkala čtyř dílů, úvodní titul původní vydavatel odmítl. Neustále po hlavním vývojáři Willu Wrightovi požadoval změny, a to se časem stalo neúnosné.

"V podstatě jsem to naprogramoval do bodu, kdy jsem měl pocit, že je to hotové. A oni si to nemysleli. Pořád chtěli (jako herní mechaniku) výhru/prohru. Očekávali od toho tradičnější hru, ale já chtěl vždycky mnohem otevřenější (titul). Takže to nikdy nevydali," řekl Will Wright o společnosti Broderbund.

Wright pak společně s Jeffem Braunem založil vývojářské studio Maxis, které dnes stojí za tituly jako The Sims, Spore nebo Darkspore. Úspěchu SimCity napomohlo i rozhodnutí zpracovat hru pro Mac. Wright o majitelích tehdejších Applů říká: "A pro tyhle lidi nebyly žádné hry, které by je opravdu oslovily. Ze SimCity se stala (právě) taková hra."

Zdroj: Gamasutra.com

Autor:


Témata: Apple, SimCity, The Sims


Nejčtenější

Outlast (PlayStation 4)
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Vanquish (PC)
Kvůli chybě je hra Vanquish tím těžší, čím rychlejší máte počítač

Akce Vanquish vyšla po sedmi letech na PC a zatím sklízí samou chválu. Obsahuje však zrádnou chybu, díky níž hráč dostává více zranění, pokud mu hra jede...  celý článek

Bojovka Dead or Alive se proslavila především svými sexy bojovnicemi.
Když se DLC vymknou z rukou. Virtuální obsah za desítky tisíc korun

Balíčky s přídavným obsahem sice pro spuštění hry nejsou nutné, často však přidávají spoustu lákavého obsahu. V extrémních případech vás ale mohou přijít až na...  celý článek

Empathy: Path of Whispers
RECENZE: Jaký je svět bez lidí? Empathy ho ukazuje po apokalypse

Empathy je jedna z těch her, v níž nepotkáte jediného člověka. Podobně jako třeba v Everybody's Gone to the Rapture nebo Dear Ester to však má svůj důvod....  celý článek

Forza Horizon 3: Hot Wheels
RECENZE: Ve Forze Horizon 3: Hot Wheels si zajezdíte v angličácích

Umění přídavného obsahu spočívá v tom, že se známé věci z originální hry obohatí o něco nového a nevídaného. Jako ve Forza Horizon 3: Hot Wheels.  celý článek

Další z rubriky

Star Wars 1313
Electronic Arts zaštítí Star Wars hry. Vznikat budou například v DICE

Společnosti Disney a Electronic Arts oznámily uzavření partnerské dohody. Na vývoji her ze světa Star Wars se tak bude podílet trojice vývojářských studií...  celý článek

World of WarCraft: Mists of Pandaria
World of WarCraft ztratil 1,3 milionu předplatitelů, nejvíce v Číně

Populární on-line hra na hrdiny World of WarCraft zaznamenala za čtvrt roku propad 1,3 milionu předplatitelů. Aktivní předplatné má nyní 8,3 milionu hráčů.   celý článek

Getaway
Kam se hrabe virtuální realita. Vyzkoušeli jsme fenomén „exit games“

V pražském podzemí se objevila nová varianta „adventuření naživo“. S kamarády nebo rodinou se pokoušíte utéct řešením hádanek z uzavřeného prostoru, máte na to...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.