Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vydavatelé neměli o SimCity zájem. Wright založil vlastní firmu

  23:57aktualizováno  23:57
Ačkoliv se simulace městského státu dočkala čtyř dílů, úvodní titul původní vydavatel odmítl. Neustále po hlavním vývojáři Willu Wrightovi požadoval změny, a to se časem stalo neúnosné.
SimCIty

Ačkoliv se simulace městského státu dočkala čtyř dílů, úvodní titul původní vydavatel odmítl. Neustále po hlavním vývojáři Willu Wrightovi požadoval změny, a to se časem stalo neúnosné.

"V podstatě jsem to naprogramoval do bodu, kdy jsem měl pocit, že je to hotové. A oni si to nemysleli. Pořád chtěli (jako herní mechaniku) výhru/prohru. Očekávali od toho tradičnější hru, ale já chtěl vždycky mnohem otevřenější (titul). Takže to nikdy nevydali," řekl Will Wright o společnosti Broderbund.

Wright pak společně s Jeffem Braunem založil vývojářské studio Maxis, které dnes stojí za tituly jako The Sims, Spore nebo Darkspore. Úspěchu SimCity napomohlo i rozhodnutí zpracovat hru pro Mac. Wright o majitelích tehdejších Applů říká: "A pro tyhle lidi nebyly žádné hry, které by je opravdu oslovily. Ze SimCity se stala (právě) taková hra."

Zdroj: Gamasutra.com

Autor:


Témata: Apple, SimCity, The Sims


Hlavní zprávy

Přestěhovali jste se?
Přestěhovali jste se?

Nové kamarádky v okolí najdete na eMimino.cz.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.