Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vydavatelství Capcom vysvětluje zpoždění PC verzí jejich her

  17:18aktualizováno  17:18
Hry od společnosti Capcom pro PC zpravidla vycházejí později, k jejich vývoji prý běžně dochází až po dokončení konzolové verze. "Vývoj pro PC často začíná po dokončení či blízko dokončení konzolové verze," vysvětlil viceprezident Christian Svensson.

Ultimate Marvel vs. Capcom 3

Jediným řešením by prý bylo opoždění konzolové verze, se kterou by společnost čekala na dokončení vývoje pro PC. To prý z obchodního a plánovacího hlediska není možné.

"Snažíme se mezeru udržet co nejmenší a někdy se hry daří vydat současně," tvrdí Svensson. Jako příklady uvedl tituly Dark Void, Bionic Commando, BCR, MotoGP či Dead Rising 2.

Zdroj: Capcom-Unity.com

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.