Obrázek z původní verze projektu | foto: Bonusweb.cz

Vývojáři o předělávce System Shocku: Nebojte se, PC je na prvním místě

  • 3
Přechod System Shocku na odlišné technologie vyvolal obavy z toho, že hra vzniká primárně pro konzole. To však vývojáři v novém prohlášení odmítají.

Hra totiž engine Unity vystřídala za sadu nástrojů Unreal Engine. Tvůrci to zdůvodnili nevhodností Unity při vývoji pro konzole a lidé zpanikařili.

Ředitel vývoje Jason Fader se proto k záležitosti vyjádřil na Kickstarteru, kde projekt vybral peníze od komunity. Reagoval na tvrzení, že PC verze bude pouze převodem z konzolí.

„Nikdy jsme nic takového netvrdili. A i kdybychom engine nezměnili, hra by stejně vyšla i na konzolích. Já jsem do morku kostí PC hráč (především kvůli tomu, že s ovladačem nedokážu mířit) a System Shock vzniká především jako PC hra,“ napsal Fader.

System Shock po přechodu na Unreal Engine

„Ale byla by škoda, kdyby titul mohli ocenit pouze PC hráči. Proto vyjde i na konzolích,“ dodal.

Pod palbu se dostala také vizuální stránka. Někteří lidé totiž tvrdili, že ukázka z Unity vypadala lépe. Fader však vysvětluje, že na vizuální stránce se bude ještě pracovat a že předchozí verze vznikala mnohem déle.

Tým navíc minulý týden odhalil, že se z předělávky stala o trochu volnější parafráze. Zatímco vývojáři původně počítali s tvorbou věrné kopie, nyní chtějí některé prvky modernizovat. Cílem je, aby výsledek byl lépe hratelný.