Vývojáři hry Too Human požadovali dle soudních dokumentů konkrétní úpravy Unreal Enginu. Epic tehdy změny odmítl. Dle slov firmy šlo o úpravy vhodné pro konkrétní hru, nikoliv pro technologii jako takovou.
Silicon Knights v žalobě dále tvrdí, že Epic peníze z licencování enginu využíval pro vývoj vlastního titulu Gears of War. Důkazem je prý pokračující vývoj v době, kdy svůj titul dokončovala i společnost Silicon Knights. Taková žaloba však předpokládá, že se všichni vývojáři Epicu zaměřili pouze na Gears of War.
Žaloba je z roku 2007 a Silicon Knights v ní žádají podíly ze zisků akční hry Gears of War. Soudce však letos s vývojáři ztratil trpělivost, a to při čekání na detailní analýzu ztrát. Společnost proto na základě nejnovějšího soudního rozhodnutí může získat jeden dolar. Tedy zhruba dvacet korun.
Pokud firma Silicon Knights v soudním procesu zvítězí, má nárok na objasnění postupu, který soudce využil ke stanovení této částky. Případně může zažádat o jiný způsob vyrovnání.