Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pět slibů vývojářů Dragon Age 3. Třeba síťová hra či lepší úrovně

aktualizováno 
Titul Dragon Age 3 se inspiruje zpětnou vazbou. Ačkoliv bylo ohlášení hry informačně skoupé, na internetu již lze objevit střípky vývojářských plánů. O hře totiž psali například na oficiálním blogu, na diskusních fórech a popisovali ji na americké herní výstavě PAX East.

Dragon Age 3: Inquisition má skloubit to nejlepší z prvního i druhého dílu.

Úvodní informační kompilát tak přinesl server Kotaku. Podívejte se na pět základních změn.

  1. Výbavu společníků půjde přizpůsobit. Dragon Age 3 má mísit upravování výbavy známé z prvního dílu s tematickým vzhledem v druhém dílu. Vzhled předmětů pro každého společníka tak bude odlišný. Cílem je skloubit vizuální styl předmětů i společníků. Více informací lze objevit na oficiálním blogu.
  2. Rozhodnutí z předchozích dílů budou mít váhu. Vývojáři slibují vztah mezi volbami v Dragon Age 1 i 2 a dějem v třetím díle. Na herní výstavě PAX East to odhalil šéf kreativců Mike Laidlaw. Druhý díl například hráčům umožňoval nahrát uloženou pozici z prvního Dragon Age.
  3. Návrh úrovní se zlepší. Vývojáři si prý vzali k srdci stížnosti na opakující se prostředí v Dragon Age 2. A třetí díl by se takového přístupu měl vyvarovat.
  4. Hráči opět navštíví impérium Orlais. Dragon Age 3 nabídne návštěvu minimálně jednoho z měst, které spadají do říše orlaiského impéria.
  5. TItul rozšíří síťová hra. Vývojáři již v minulosti oznámili, že prozkoumávají možnosti síťové hry v Dragon Age 3. Titul prý podporuje spolupráci skupiny a hraní s více lidmi tak podle vývojářů dává smysl. Krok na oficiálních fórech potvrdil i spisovatel David Gaider. Rozhodnutí je též v souladu s novou strategií vydavatelství Electronic Arts. Ta u her vyžaduje síťovou či sociální vrstvu (více o strategii).

Dragon Age 3: Inquisition vzniká již dva roky a využívat bude vlastní engine. Ten vychází z technologie Frostbite 2. Tedy enginu, který poháněl střílečku Battlefield 3. Hra samotná by měla být k dispozici příští rok, podporované platformy však vývojáři zatím neohlásili.

Autor:


Témata: Electronic Arts


Nejčtenější

Bojovka Dead or Alive se proslavila především svými sexy bojovnicemi.
Když se DLC vymknou z rukou. Virtuální obsah za desítky tisíc korun

Balíčky s přídavným obsahem sice pro spuštění hry nejsou nutné, často však přidávají spoustu lákavého obsahu. V extrémních případech vás ale mohou přijít až na...  celý článek

Empathy: Path of Whispers
RECENZE: Jaký je svět bez lidí? Empathy ho ukazuje po apokalypse

Empathy je jedna z těch her, v níž nepotkáte jediného člověka. Podobně jako třeba v Everybody's Gone to the Rapture nebo Dear Ester to však má svůj důvod....  celý článek

Vanquish (PC)
Kvůli chybě je hra Vanquish tím těžší, čím rychlejší máte počítač

Akce Vanquish vyšla po sedmi letech na PC a zatím sklízí samou chválu. Obsahuje však zrádnou chybu, díky níž hráč dostává více zranění, pokud mu hra jede...  celý článek

Dark Train: Coupe
Na unikátní českou vyřezávanou hru Dark Train naváže vizuální román

Loni vyšla česká hra Dark Train s nezvyklým grafickým zpracováním, kdy základní prvky byly nejprve vyřezány z papíru. Na tento vizuální koncept naváže Dark...  celý článek

Wiz Khalifa's Weed Farm je k dispozici na platformy iOS a Android
Populární rapper vyrobil hru o pěstování marihuany

Rapper Wiz Khalifa zaštítil svým jménem hru o pěstování marihuany. Navzdory neobvyklému tématu, barevné grafice a krutopřísné omáčce okolo je to nehorázná nuda.  celý článek

Další z rubriky

Jak dlouho bude trvat, než digitální kopie zcela nahradí ty fyzické?
Konec krabicových her na dohled? Prodeje digitálního obsahu rostou

Dvě z největších herních vydavatelství letos oznámily, že částky utržené z digitálního prodeje převýšily ty z prodeje fyzických kopií. Konec krabicovek se tak...  celý článek

Batman
Zaklínač, Vetřelec, Indy. Nejlepší hry s licencemi známých značek

Hra se slavnou licencí často spoléhá na to, že díky slavnému jménu jí fanoušci odpustí chyby. Ale nebývá to pravidlem. V prvním ze dvou plánovaných článků...  celý článek

Vetřelce navrhl švýcarský umělec Hans Ruedi Giger.
Jedenáct her, u kterých jsme se vyděsili k smrti

Horory jsou velmi oblíbeným filmovým žánrem, ale i ve videoherním světě mají své místo. Hororových projektů sice nevychází každý měsíc pět, ale čas od času se...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.