Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

WarCraft 3: Frozen Throne návod #3

  12:00
Zatímco severní vítr našeptává do éteru o příchodu nového krále v pokračování skvělého WarCraft 3, my vám přinášíme závěrečné řešení kampaně a to včetně bonusového přídavku. Neváhejte a nahlédněte.

Kampaň za Pohromu: Legacy of the Scourge (Odkaz Prokletých)

Kapitola 1: King Arthas (král Arthas)
Dokonale přívětivá image orckého válečníka Vyvražďovat civilní obyvatelstvo jako hlavní cíl mise? Blizzard začíná ztrácet soudnost…? Opět máte k dispozici tři oddělené skupiny se třemi hrdiny. Uspořádejte si je pod čísla a to samé udělejte s výrobními budovami u každé skupiny. Začněte vyrábět jednotky. Arthasovi převážně abomination (v české verzi „hnus“), Kel’Thuzadovi necromancery a Sylvanas banshee (víla smrti, v české verzi smrtonoška). Ač se může zdát skupinka Sylvanas znevýhodněná její nízkou úrovní, opak je pravdou. Je to s ní zdaleka nejsnazší. Jakmile ovládnete první rytíře a poté i militia commmandery (velitele domobrany) pomocí kouzla „possesion“ (posedlost), nic se vám nepostaví. Zkrátka jakmile na vás naběhne skupinka vedená tímhle commanderem, ovládněte ho a zbytek bez jeho léčivých kouzel (která teď jsou na vaší straně) rychle padne. Takových bude víc, takže za chvilku ghúly na této straně potřebovat opravdu nebudete… Ale začněte s Arthasem u nejbližší vesnice. Je malá, ale teleportne se do ní paladin s rytíři. Jeho léčení je poměrně protivné, takže jakmile dostanete rytíře na oranžové/ červené HP, dejte na něj death coil (cívky smrti) a bude… Toho už nesešijou:). Samozřejmě při tom všem musíte dávat pozor na všechny průchody, aby vám neuteklo moc vesničanů. Poté můžete se Sylvanas vylákat z přilehlé vesnice mortar teamy (minometčíky) a ovládnout je. Paladin se objeví i zde, ale s jeho doprovodem si přece nemusíme dělat starosti, ne? ;) A jakmile budou rytíři vaši, on sám si neškrtne. Teď začněte dorážet s i Kel’Thuzadem-nejdřív do okolí a pak i do první vesnice. Ghúly vezměte s sebou spíš jen pro to, aby bylo z čeho vyvolávat hordy kostlivců. Když se všemi skupinami takhle postupujete, není špatný nápad dát dvě jednotky patrolovat u každého průchodu. Jelikož „konvoje“ budou teď vylézat zpravidla do vašich rukou, není to tak strašné. Ale zatímco bojové jednotky vám půjdou… řekněme… naproti, vesničané a koně můžou projít a zmizet, kvůli malé nepozornosti. A těm by právě měly jít naproti vaše patroly. S Arthasem si dovyrobíte armádu, s Kel’Thuzadem budete mít hordy kostlivců neustále při ruce (použijte s lichem na kostlivce rituál, pokud máte málo many) a Sylvanas ochotně slouží banda rytířů a členů domobrany. Směle vyražte a smeťte vesničky z mapy. Mimochodem, po tuším šesté vesnici, Arthas ztratí úroveň, ale není to taková tragédie. Než provedete závěrečný nájezd na tábor paladinů, vězte, že před každým vchodem mají vaši reci protějšky +3 předmětem k dané vlastnosti. Jsou vždycky zalezlí na nějakém lehce vyvýšeném prostranství. Jedná se tedy o mountain kinga (horského krále) pro Arthase, archmage (arcimága) pro Kel’Thuzada a na Sylvanas čeká ranger (hraničářka). Závěrečný útok je jen taková třešnička na dortu. Vlastně je tu jeden problém - kvůli tolika kostlivcům se nepůjde ani pohnout…;)

Mezihra: A Kingdom divided (Rozdělené království)
Menší „plot twist“ (zvrat v ději pro neanglofonní). A mýlím se, nebo toho červeného mluví opravdu Paul Eiding (Diablo, StarCraft, Diablo II)?

Kapitola 2: The Flight from Lordareon (Útěk z Lordareonu)
Zničte bránu, v chodbě přiberte necromancery a projděte okolí. Čekají vás ale pasti - jedna hned kousek na východ a druhé v místnosti na jih. Je to tu propojené, tak to celé prošmejděte. V chodbě se k vám přidá shade (stín) a kousek dál na sever i abomination. Ještě jsou tu dva crypt fiendi (v české verzi ďáblové pekelní) za železnou branou kousek od abomination. Prozkoumejte stínem blízké okolí a zjistíte, že cesta vedoucí od této brány na sever je slepá. Takže se nejdřív vydejte tam a pak na západ k fontáně a od ní na sever, kde osvoboďte meat wagony (povozy těl…). Až se potom probijete na křižovatku před branou, stočte směr vaší cesty na východ. Tahle cesta se pak otočí na západ, ale relevantní je, že v jednom z barelů je runa, která na vaši stranu přivolá slušného nemrtvého bojovníka s novou (Ne, nebojuje s tou stanicí! Disponuje tím kouzlem!). Nyní zpět na křižovatku a na západ k trojici golemů. Už se blíží konec - zničíte věže a probijete se až k hlavní bráně, kde je kromě dreadlorda (pána děsu) i přerostlá abomination. Ti vám už ale v útěku nezabrání.

Mezihra: Sylvanas’ Farewell (Sylvanas se loučí)
Tak to se dalo předvídat, ale začátek další mise mi dal…

Kapitola 3: The Dark Lady (Temná paní)
Hodní undeadi, to se jen tak nevidí… Ale budiž. Pro začátek - ano, ona rada, co se objeví na obrazovce, má smysl. Všechno, co potkáte, ovládněte. Ze začátku máte kouzla vašich banshee (smrtonoška), později Sylvanasin ultimate „charm“. Doporučuji se zaměřit samozřejmě na to, čím vy nedisponujete. Tzn. crypt fiendy, abomination a necromancery. Někteří za vámi přijdou sami, jiné potkáte na cestě. Kupříkladu můžete začít obry na severozápadě (objeví se nepovinný quest). Obranu si stavte hlavně na severní straně, protože na východní hrozbu brzo zničíte. Postavte si nějaké meat wagony a až vám nepřátelé poskytnou dost jednotek na útok, zničte tu malou základnu fialových na východě. Samozřejmě ji obsaďte. Nějaké posily můžete přibrat cestou. Druhý nepovinný quest dostanete při pobíjení banditů uprostřed mapy, jejich vůdce bude také vítaný spojenec. Vyberte si jako prvního koho chcete, hlavně dostaňte oba a dávejte pozor, ať vám je vaši hoši nezabijí. Můžete tak získat celkem zajímavý mix jednotek. Obry s bloodlustem (krvežíznivost), mágy s výborným chain lightningem (řetězový blesk), Blackthorn má storm bolt (blesková rána) a ten vůdce obrů má shockwave (rázová vlna). S touhle partičkou bude útok hračka - pár budov a jednotek, maximálně Varimathras je vše, co můžete zadupat do země, protože o nějakém odporu nemůže být řeč. Klasicky soutřeďte siege na budovy, které střílejí nebo vyrábějí a s armádou jim buďto asistujte, nebo eliminujte občasné nežádoucí jedince.

Kapitola 4: The Return to Northrend (Návrat do Northendu)
Teď už začíná přituhovat, i když to tak ze začátku nevypadá. Naloďte své pěší vojsko a s loďmi opatrně zničte z vody vše, co jde. Pak se vyloďte a zbytek hlaďte až do úplného vyhlazení. Postavte si základnu s obranou pouze západním směrem. Pokud si koupíte loď v blízkém přístavu, proboří se ledová stěna a vaše předchozí námořnictvo se bude moci dostat i sem. Postavte armádu a dokupte nějaké lodě. Pak zničte pobřežní základnu Naga na severozápadě a klasicky ji nahraďte svou. Mezitím vás budou prudit elfové všude možně, nejlépe tam, kde nejste. Přiznám se, že jsem jejich základnu na konec nechal na pokoji, protože jsem tuhle misi už chtěl mít z krku. Tedy kromě ještě jedné malé na sever od Naga, je tam důl. Každopádně odměna, kterou dostanete za quest s drakem, o kterém se zmiňoval Anub’arak, je nevyčíslitelná… Vylodíte se u pobřeží severně od vaší první základny se spoustou crypt fiendů (ďáblů), jen ti totiž Sapphironovi můžou fakticky něco udělat. Postupně budete potkávat silnější a silnější skupiny draků až se dostanete k samotnému Sapphironovi. Je imunní vůči magii, ale ne vůči pavučině, takže jeho poklad bude váš. A nejen poklad, i on jako frost wyrm doplní vaše oddíly. Až budete připraveni, s opravdu silnou armádou vyražte východní odbočkou z ex-základny Naga. Čeká vás tam super-tuhá skupina jakýchsi arachnidů. Za nimi je chodba plná skupinek Nerubianů. Ty zmasakrujete rychle, ale pozor - zigguraty vypouštějí další! Na konci jsou ještě nějaké jiné příšery vysoké úrovně. Vzhůru dolů…

Kapitola 5: Dreadlord’s Fall (Pád pána děsu)
Osobně jsem si vybral lidskou. I z toho důvodu, že nemrtvé už pod kontrolou máte, zatímco lidi ne… Samozřejmě - v Garithosově základně můžete ovládnout peasanty a v lehce omezené formě postavit lidské budovy. Ale zpět k začátku - vyberte si tedy jednu ze základen a vrhněte se na ni. Zatímco pochodujete nebo už bojujete, začněte stavět dodatečné budovy a jednotky ve vaší základně a rovnou je posílejte „na frontu“. Pokud půjdete na lidi, máte každopádně možnosti ovládnout minometčíky, kteří vám obléhání znatelně usnadní. Tak nebo tak se zaměřte na hlavní budovy / doly u nemrtvých a po zabití hrdiny na oltáře. Použijte kouzla na přetažení jednotek na vaši stranu. Pokud jste tak rychlí abyste zvládli ochromit jednoho nepřítele, můžete to zkusit i na druhého, ale pak tento návod pravděpodobně nepotřebujete. Takže to berme tak, že jeden nemá hrdinu, zdroje ani možnost si je obnovit a druhý má všechno / většinu sídla netknutou. Nyní se vybudujte obranu na jedné nebo druhé straně a v příslušné základně si postavte expanzi. A nechte vždy alespoň jednoho dělníka v blízkosti na opravování poškozených budov! Doničte celkově tu více poškozenou základnu. To, že se tak stalo, se dozvíte samozřejmě hláškou o splnění questu, resp. jeho části. Shromažďujte armádu - osobně jsem si opět oblíbil těžké letectvo, čili wyrmy. Ale samozřejmě jsem měl i normální pozemní jednotky + podpůrné kouzelníky. Vám bude možná chvilku trvat, než to dáte dohromady a určitě počkejte s útokem až na vás zaútočí hrdina, aby dobývání jeho základny nebylo tak těžké. Pokud tak neudělá, vylákejte ho z jeho základny a nemilosrdně ho exterminujte. Pak vstupte a opatrně zdálky zničte věže, popř. je zmrazte wyrmy a pak srovnejte se zemí celou armádou. Zbytek nechám na vás…

Kapitola 6: A New Power in Lordareon (Nová moc Lordareonu)
Nezdržujte se, po zorientovaní se na mapě rychle začněte stavět obranu a dostavovat budovy, které nemáte, popř. upgrade. Obranu u Sylvanas stavte na dvou stranách, kde už je. U Garithose pak úplně všude včetně okolí lumber millu či středu jeho základny. Přidejte do jeho oddílu pár rytířů a rovnou vyražte na sever k uvězněným trpaslíkům. Pár rytířů možná nechte doma na obranu. U jedné skupinky koboldů jsou v kleci trpaslíci, které taky radši pošlete do základny. Pak už se probijte ke kamenům, rozbijte je a zmizte s novými posilami. Buďto se můžete ještě chvíli křečkovat v základně nebo můžete zkusit to, co já, a co se mi nakonec povedlo. Prostě jsem si prohlédl hlavní Balnazzarovu základnu a přišlo mi, že není nijak zvlášť dobře bráněná, ani tam není přespříliš budov. Tak jsem popadl jednu armádu a vyrazil. S Garithosem (který má už teď solidní armádu, i kdybyste nic nevyrobili) jsem pak tedy podnikl druhý útok z jihu a tam jsem taky Balnazzarovou základnou projížděl jako horký nůž máslem. Garithos si navíc ty svoje může léčit! Se Sylvanas jsem si průběžně doplňoval stavy přímo v poli pomocí kouzel, ale tady už mi mé regimenty začaly povážlivě řídnout. To už ale byly obě strany základny dosti poničené a nové jednotky už byly na cestě. Se Sylvanas jsem se stáhl a posílil kohorty pod jejím velením. Mezitím už začal dostávat to i Garithos, ale chudákovi Balnazzarovi zbývalo jen pár staveb. Sylvanas a spol. nabrala nových sil a společně to dorazili! Vy samozřejmě můžete počkat až budete mít max. armádu (2x 100/100) a opět jako minule vylákejte Balnazzara, aby vás pak neotravoval. Jako obvykle se velmi hodí hodně obléhacích zbraní.

Kapitola 7, část první: Into the Shadow Web Caverns (Do zapletených jeskyní temnoty)
Zničte s vagónem výbušninu na druhé straně a pak v klidu přejděte. V hale se zničeným mostem je spousta barelů, v jednom z nich je zlato. Jeho sebráním se zpřístupní quest - ostatní zlaté mince jsou roztroušené v různých nádobách po celé mapě. Projděte jeskyněmi až k slepému konci, o němž Anub’arak prohlásí, že musí obsahovat tajný vchod. Zničte skály na severu za nimi páku a jde se dál! Chodbou se dostanete až k pasti, kde se do vás pustí trpaslíci za mřížemi. Vystřelte s vagónem na jednu z výbušnin a východisko z prekérní situace je na světe. Na mostku vás opět bude otravovat trpaslík. Vy jste si ale všimli toho barelu s výbušninou, že? Teď už zbývá pár místností a jste u Baelguna, který je na desáté úrovni. Omračte ho Anub’arakovým impale/ probodnutím a pokud jste tak neudělali, rozhodněte si dejte autocast u jeho vyvolávání. Zatímco je omráčený, pusťte se do jeho ochránců a průběžně ho omračujte dál. Má u sebe klíč, který vám otevře bránu do další části této mise.

Kapitola 7, část druhá: The Forgotten Ones (Zapomenutí)
Abyste eliminovali past, zničte dvě páky - jedna je nalevo za hromadou kamení, druhá napravo chráněná nerubiany. V příští místnosti je zdánlivě nebezpečná skupina nerubianů, ale zdání klame, rozprášíte je bez větších problémů. Je tu taky pokračování questu se zlatem a jeden fiend, který se k vám přidá. Plošina u brány samozřejmě sjede dolů a vám nezbývá, než se vypořádat s těmi pavoukokraby ve vodě. Za branou můžete vzít výborný pásek, ale je evidentní, že je to past. Pokud sešlete při stoupnutí locust swarm/ roj sarančat, vyváznete zcela beztrestně. Pokračujte do haly, kde jsou vězněni a samozřejmě hlídáni Anub’arakovi soukmenovci. Ti vám pomůžou v souboji s nerubianskou královnou a jejím hojným potomstvem v hale na východě. Přiliv malých mláďat zastavíte zničením všech čtyř pák. Pokračujte dveřmi na jihu. Projdete se mezi nepříliš přítulnými chapadly a dalšími obyvateli tohoto temného podzemí. Na konci chodby jsou další fiendi čekající na osvobození. Zničte bránu a neděste se Anub’arakova varování - když opět sešlete locust swarm a budete léčit své jednotky, Zapomenutý padne poměrně záhy a vy můžete pokračovat do třetí části.

Kapitola 7, část třetí: Ascent to the Upper Kingdom (Výstup do horního království)
Velmi zajímavé! Udělat ze strategie plošinovku nemuselo být úplně snadné… Rychle utíkejte na jih, po cestě vezměte lahvičku z bedny. Než zničíte páku, nezapomeňte na zlato v místnůstce za ní. Když říká Arthas v další místnosti „dokonalé časování“, myslí to vážně. Vyražte vždy okamžitě bez prodlevy, když plameny na nějaký moment přestanou. Pak utíkejte, vyhýbejte se příšerkám a ničte generátory. Na konci na vyvýšené plošině vám takový generátor vytvoří most. Tam přeběhněte, ale díky síti pravděpodobně nikomu neutečete-asi se vám bude hodit ta lahvička. Sešlápněte rychle za sebou dvě plošinky a to už jste u možná trochu zdlouhavé, ale každopádně nejzajímavější části této mise. Plošiny se hýbou nahoru a dolů a tvoří cesty dál, k předmětům, k příšerám apod. Postupně se přes ně propracujete a pak se shledáte s vaším hmyzím přítelem. Teď nezbývá mnoho ke konci mise ale ani času. Když teď máte pár jednotek, můžete si to s „beztvářními“ rozdat. Na konci je jejich boss na desáté úrovni. Přilákejte ho na Anub’araka a aktivujte roj, který ho bude léčit. Se zbytkem se na něj vrhněte a po jeho smrti ještě prohledejte okolní bedničky. Za branou je konec…

Mezihra: Burning Point(Bod varu)
Monumentální konec se blíží, začíná znít…

Kapitola 8: A Symphony of Frost and Flame (Symfonie mrazu a žáru)
A je to tady, poslední mise! Tóny tklivé symfonie rozezníme bitkou s pár Naga o jejich základnu a důl. Hned na začátku také máte dvě lebky, které tvoří blight / plíseň, tak je chytře rozhoďte kolem dolu. Tam také umístěte základní budovy: necropolis, zigguraty směrem na sever, kryptu a graveyard/ hřbitov někde u stromů. Později ještě obchod! Pak s vašimi jednotkami naběhněte k jednomu z blízkých obelisků, zlikvidujte jeho strážce a obsaďte ho. Zde opět postavte důl, zigguraty a necropoli. Nezapomeňte jednu z nich poté upgradovat. Možná bych doporučil dřív tu druhou, protože ta bude blíže obranné linii a bude tak moci zraňovat útočníky. Ale měli byste je mít upgradované všechny. Mezitím začněte stavět základní jednotky a upgrady a začněte si dělat zálusk na druhý obelisk. Možná bude nutné se o něj poprat s Illidanem, nezastavte se před ničím a pak zopakujte postup jako u minulého. Teď se nevrhejte do bezhlavých útoků jako on nebo já :-/. Spíše pořádně posilte obranu, naplňte všechny doly a prostě doplňujte armádu. Pokud máte tři doly, utáhnou i maximum. Než vyrazíte na další obelisk ujistěte se, že máte vše: Arthase na desáté úrovni, u jednoho z hrdinů scroll of town portal a tu sacrificial skull / obětní lebku, pořádnou armádu (doporučuji také kouzelníky a samozřejmě wyrmy) a dělníka na postavení základny. Pak vyražte a srovnejte tu základnu se zemí. Ujistěte se, že už vám nic nehrozí a dejte se s Arthasem do obsazování. Mimochodem minimálně za východním obeliskem je schovaná základna Naga! Acolyte ať vám tam mezitím začne vyvolávat důl, necropoli a zigguraty. Až to tu bude celé vaše, počkejte si na Illidana. Zatímco jsem si já doplňoval řady, přišel asi třikrát… Každopádně po jeho smrti okamžitě vyražte a nezapomeňte si to uložit. Pokud zničíte všechny věže bránící obelisk, můžete zkusit vlézt do kruhu ale radši bych se pořádně podíval, jestli jsou nepřátelské jednotky dostatečně zabaveny. Anub’arak může rozpoutat slušné peklo svým rojem a tím vám přidat čas. Každopádně pokud se vám tohle nepovede, nezoufejte a hlavně braňte vaše tři obelisky. Můžete zkusit vyhladit základnu Kaela a Vashj, pokud na to máte čas, peníze a nervy. Pak to zkuste znovu… Ale řeknu vám, credits jsou až na tu skladbu nuda a konec… no podívejte se sami.

Bonusová kampaň: Founding of Durotar (Založení Durotaru)

Celá tato kampaň se odehrává v duchu Diabla, a proto tady nějaký detailnější návod pozbývá smyslu. Zaměřím se tedy hlavně na konkrétní questy a nějaké rady.

Pár tipů do začátku:

  • Klasicky procházejte každý kout, můžete najít nějaké předměty či bonusy.
  • Pozor, nepřátelé se samovolně obnovují na místech na kterých jste už byli! Pokud se budete vracet, dělejte to spíš za použití tlačítka „útok“ na konkrétní místo, aby se vaši reci necpali přes hordy nepřátel a nechávali se zabít.
  • Jelikož máte pod kontrolou málo jednotek, není problém si je uhlídat. Občas je to také opravdu žádoucí, protože přijít třeba o šamana s užitečnými kouzly je větší problém než o grunta, kterého si můžete znovu najmout.

    Akt 1: To Tame a Land (Krocení kraje)
    Než vejdete do vesnice Ogrimmar, pobijte všechno před ní a hezky si to projděte, zkušenosti se vždycky hodí. Po pokecu s Thrallem oběhněte všechny osoby, které pro vás mají quest. Jeskynní komplex s koboldy je na východ, zlá harpyje na severovýchod a údolí s ještěry na sever od vesnice. Mezi nimi je samozřejmě spousta nestvůr. V jeskynních tunelech máte shodit tři podpěry tím, že na ně pošlete gobliní záškodníky. Jeden je severně, druhý přibližně severovýchodně a třetí jihovýchodně od počátečního stanoviště. K harpyji musíte projít točivým údolím, ona sama je poměrně slabá. Severovýchodně od ní je šaman, který vám zadá nepovinný quest - dojít ke zlým orkům a pobít je. Jednoduché. Až budete mít všechny hlavní questy hotové, máte dojít do tábora na východě. Ale nejdřív můžete opět nahoru k ještěrům, kde vás čeká Drek’Thar. Musíte najít tři vejce a později i vybít všechny ještěry. Pak se vraťte k Thrallovi a vydejte se konečně do onoho hlídacího stanoviště. Tam vám umožní vstup do jeskynní, které prolezte a po pobití všech potvor je opusťte východním tunelem. Dojděte k observatoři a pak se teleportujte k Thrallovi. Pak se vraťte a přes most dojděte až k pobřeží, které prošmějděte dokud nesplníte quest s pobíjením lidí. Opět teleport a opět na východ, tentokrát trochu níže, ke vzducholodi. Lodě, které vám zadá Vol’jin zničit jsou roztroušeny po moři na severu. Váš pobyt na ostrově ještě nekončí. Máte rozsvítit pět signálních ohňů, což není nic těžkého. Pak se vraťte na první ostrov a pak ke vzducholodi. Od Thralla dojděte na místo setkání, kde vás samozřejmě čeká past a vrhne se na vás horda lidí. Boj skončí rychle a opět teleport do Ogrimmaru… Tímto kampaň prozatím končí.

    Odkazy: první část návodu, druhá část návodu

  • Autor:
    • Nejčtenější

    Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa

    novinky 20. 4. 2024 53

    Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...

    Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

    novinky 18. 4. 2024,  aktualizováno 19. 4. 2024 130

    Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

    {NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

    {POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

    Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu

    novinky 22. 4. 2024 7

    Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...

    KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?

    magazín 21. 4. 2024 18

    Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...

    {NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

    {POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

    Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů

    magazín 23. 4. 2024 16

    Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...

    BlizzCon 2024 nebude

    novinky 26. 4. 2024 3

    Letošní ročník akce BlizzCon, na níž fanoušci oslavují hry studia Blizzard, tedy značky jako...

    Jsou na vás hry moc těžké? V budoucnu vám možná pomůže umělá inteligence

    magazín 26. 4. 2024 5

    Nový patent Sony věští budoucnost hraní, kdy může vzniknout nový nejnižší stupeň obtížnosti. Hru za...

    Simulátor offroadového ježdění MudRunner vyjde i pro virtuální realitu

    novinky 25. 4. 2024 0

    V MudRunnerovi se sice jezdí daleko pomaleji, než ve většině ostatních automobilových simulátorů,...

    OBRAZEM: Paper Mario: The Thousand-Year Door je další příkladný remake

    preview 25. 4. 2024 0

    Paper Mario: The Thousand-Year Door je remake akčního RPG s tahovými souboji, které původně vyšlo v...

    Velvyslanectví Thajského království
    Political, Cultural and Economic Affairs Assistant

    Velvyslanectví Thajského království
    Praha
    nabízený plat: 34 310 - 39 458 Kč

    Bývalý fitness trenér Kavalír zrušil asistovanou sebevraždu, manželka je těhotná

    Bývalý fitness trenér Jan Kavalír (33) trpí osmým rokem amyotrofickou laterální sklerózou. 19. dubna tohoto roku měl ve...

    Herečka Hunter Schaferová potvrdila románek se španělskou zpěvačkou

    Americká herečka Hunter Schaferová potvrdila domněnky mnoha jejích fanoušků. A to sice, že před pěti lety opravdu...

    Největší mýty o zubní hygieně, kvůli kterým si můžete zničit chrup

    Možná si myslíte, že se v péči o zuby orientujete dost dobře, přesto v této oblasti stále ještě existuje spousta...

    Tenistka Markéta Vondroušová se po necelých dvou letech manželství rozvádí

    Sedmá hráčka světa a aktuální vítězka nejprestižnějšího turnaje světa Wimbledonu, tenistka Markéta Vondroušová (24), se...

    Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

    Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit bývalému konkurentovi 21...