Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Warcraft 3 původně vyžadoval neustálé připojení k internetu

aktualizováno 
Starší koncept strategie Warcraft 3 odstranil stavění základny i těžbu surovin a vyžadoval neustálé připojení k internetu. Hra tehdy zahrnovala více prvků z her na hrdiny a její náplní měly být zejména souboje malých skupin.

O této podobě hry se psalo také v prvních preview a herní časopisy tehdy otiskly i obrázky původního konceptu. Tehdejší uvažování vývojářského týmu nově přiblížil spisovatel David Craddock pro server Shacknews. Craddock totiž píše neoficiální knihu o historii Blizzardu nazvanou Stay Awhile and Listen.

Požadavkem neustálého připojení k internetu chtěli vývojáři z Blizzardu bojovat s podvodníky (cheatery). Hráčská data tak měl na discích uchovávat přímo Blizzard.

"Šéf (vývojářského) týmu chtěl pracovat na něčem odlišném. Vymyslel tak návrh nazvaný Heroes of Warcraft. Šlo o směs strategie a hry na hrdiny, ve které hráči ovládali hrdinu se speciálními dovednostmi a malou skupinou jeho společníků," říká Craddock.

Ve hře měla chybět těžba surovin a stavění základny. Titul měl totiž upřednostnit taktické souboje týmů.

"Šéf vývojářů s Heroes of Warcraft předložil model, se kterým se Blizzard mohl pokusit o vývoj podvodům odolné hry. Vzhledem k tomu, že by hráči neovládali více než deset až dvanáct jednotek, mohl Blizzard veškerá data ukládat na vlastní servery," vysvětluje Craddock.

Věděli jste, že...

Ve třetím Warcraftu se mělo objevit až šest ras. Vývojáři ale nakonec dvě z nich vyškrtli. Vyvážení síťové hry by jinak bylo příliš komplikované (více o změnách).

Vývojáři se však rozhodli, že by takové pojetí pro sérii představovalo přílišný odklon. Warcraft 3 nakonec vyšel v roce 2002 a autoři se vrátili k tradiční podobě série. Tu však okořenili o hrdiny, kteří mohli získávat úrovně a sbírat předměty.

Kniha Stay Awhile and Listen vyjde v digitální podobě začátkem příštího roku.

Autor:


Témata: Blizzard, Warcraft


Nejčtenější

Sniper: Ghost Warrior 3
RECENZE: Sniper: Ghost Warrior 3 se příliš veze na vlně zájmu

Série Sniper: Ghost Warrior se vždy řadila spíše mezi ty, od kterých se toho očekávalo méně. Mezi vydáním druhého dílu a tím současným však uběhly čtyři roky a...  celý článek

Porsche v Gran Turismo Sport
VIDEO: Porsche se poprvé objeví v závodech Gran Turismo, podívejte se

Vozy Porsche budou poprvé dostupné v závodní sérii Gran Turismo, konkrétně v dílu Gran Turismo Sport, který vyjde, alespoň v to doufáme, koncem letošního roku.  celý článek

Little Nightmares
RECENZE: Vynikající Little Nightmares působí jako noční můra vegetariánů

Vedle velkých herních trháků tu každý rok máme několik zdánlivě nenápadných projektů, které za nižší cenu nabízejí skromnější obsah. Ty méně kvalitní okamžitě...  celý článek

Mario Kart 8 Deluxe
RECENZE: Mario Kart 8 Deluxe vylepšuje už téměř dokonalé akční závody

Nejprodávanější a z mého pohledu také nejlepší hra na Wii U se dočkala vylepšené verze na Switch. Pokud novou konzoli máte a chcete akční závody s parádně...  celý článek

Yosuke Madsuda v chystaném přídavku k NieR: Automata
Autoři obsadili do role hlavních záporáků vlastní šéfy

Do ujeté japonské bojovky NieR: Automata míří nový dodatečný obsah. Jeho součástí jsou kromě jiných věcí i bossové vymodelovaní podle reálných šéfů...  celý článek

Těhotná? Nechte si poradit od zkušených maminek
Těhotná? Nechte si poradit od zkušených maminek

Přihlaste se na eMimino.cz a zeptejte se zkušenějších maminek na cokoliv, co vás zajímá.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.