Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Blizzard o vývoji Warcraftu 4: Nevylučujeme ho

  14:49aktualizováno  14:49
Třetí díl Warcraftu citelně inovoval strategický žánr. Tradiční formulku totiž doplnil o hrdiny, kteří mohli získávat úrovně a bylo je možné vybavovat předměty. Pro řadu hráčů se tak titul stal vůbec nejoblíbenějším zástupcem žánru.

Nejnovější hra Heroes of the Storm od Blizzardu naznačuje, jak by asi moderní Warcraft mohl vypadat. | foto: Ondřej Zach

Hra však vyšla v roce 2002 a aktualizoval ji pouze jeden datadisk o rok později. Proto se nabízí otázka, zda vývojáři plánují pokračování. A přesně tento dotaz společnosti Blizzard položil americký server Kotaku.

Odpověď se nesla v tradičním duchu: Momentálně nic neoznamujeme, ale zajímá nás to. „Má to rozhodně super potenciál,“ řekl herní návrhář Ion Hazzikostas v rozhovoru. Ale přiznal, že by redaktor otázku měl směřovat na odlišný tým.

Jeho zástupcem se stal hlavní producent Starcraftu Tim Morten. „O Warfcaftu IV se bavíme. Obzvláště s ohledem na to, jak je komunita ze světa Warcraftu nadšená,“ řekl Morten.

„Momentálně se soustředíme na dokončení datadisku Legacy of the Void, takže jsme neměli prostor na to říct si, že rozhodně budeme jako příští dělat X, Y, nebo Z. Ale vrátit se ke světu Warcraftu by bylo skvělé. Rád bych to zrealizoval.“

Zatím je však v plánu pouze vytvoření grafických prvků pro nový datadisk ve Stacraftu 2, které hráčům umožní tvorbu tématických Warcraft map.

Autor:


Témata: Blizzard, Warcraft


Nejčtenější

Gabriel Knight 2 - The Beast Within
Gabriel Knight 2 - The Beast Within

Čeština z mé dílny do hry Gabriel Knight 2 - The Beast Within  celý článek

Genital Jousting
Vyzkoušeli jsme jednu z nejúchylnějších her vůbec. Ukazuje start nové éry

Předpovědi z odborných kruhů se staly realitou. Vývojáři i analytici již několik let hovoří o nadcházející vlně her vytvářených ve snaze těžit z popularity...  celý článek

Ilustrační obrázek ke hře BioShock
Sedm herních situací, které nám naprosto vyrazily dech

Šokující momenty jsou ve filmech o poznání častější než ve světě videoher. Připočíst to dost možná lze větší vyzrálosti filmového průmyslu. Přesto se najdou...  celý článek

Nejsem perfektní máma!
Nejsem perfektní máma!

Své dítě miluji, ale dávám mu opravdu to nejlepší?

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.