Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Blizzard o vývoji Warcraftu 4: Nevylučujeme ho

  14:49aktualizováno  14:49
Třetí díl Warcraftu citelně inovoval strategický žánr. Tradiční formulku totiž doplnil o hrdiny, kteří mohli získávat úrovně a bylo je možné vybavovat předměty. Pro řadu hráčů se tak titul stal vůbec nejoblíbenějším zástupcem žánru.

Nejnovější hra Heroes of the Storm od Blizzardu naznačuje, jak by asi moderní Warcraft mohl vypadat. | foto: Ondřej Zach

Hra však vyšla v roce 2002 a aktualizoval ji pouze jeden datadisk o rok později. Proto se nabízí otázka, zda vývojáři plánují pokračování. A přesně tento dotaz společnosti Blizzard položil americký server Kotaku.

Odpověď se nesla v tradičním duchu: Momentálně nic neoznamujeme, ale zajímá nás to. „Má to rozhodně super potenciál,“ řekl herní návrhář Ion Hazzikostas v rozhovoru. Ale přiznal, že by redaktor otázku měl směřovat na odlišný tým.

Jeho zástupcem se stal hlavní producent Starcraftu Tim Morten. „O Warfcaftu IV se bavíme. Obzvláště s ohledem na to, jak je komunita ze světa Warcraftu nadšená,“ řekl Morten.

„Momentálně se soustředíme na dokončení datadisku Legacy of the Void, takže jsme neměli prostor na to říct si, že rozhodně budeme jako příští dělat X, Y, nebo Z. Ale vrátit se ke světu Warcraftu by bylo skvělé. Rád bych to zrealizoval.“

Zatím je však v plánu pouze vytvoření grafických prvků pro nový datadisk ve Stacraftu 2, které hráčům umožní tvorbu tématických Warcraft map.

Autor:


Témata: Blizzard, Warcraft


Nejčtenější

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

World of Warcraft: Legion
Blizzard se po více než dvaceti letech rozloučil se sítí Battle.net

Společnost Blizzard Entertainment dostála svému prohlášení z loňského roku a službu Battle.net přejmenovala. Nově se aplikace jmenuje jednoduše Blizzard a...  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je příjemná vzpomínka na devadesátá léta

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Battlefield 1 - They Shall Not Pass
Zažijte verdunský mlýnek na maso v Battlefieldu 1. Recenze přídavku

Balíček They Shall not Pass je první ze čtveřice chystaných rozšíření úspěšné válečné hry Battlefield 1. Konečně v něm máte možnost bojovat za vojáky...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.