Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Warcraft III – návod #1

  12:00aktualizováno  29. června 11:23
Vydání chorobně očekávané realtimové strategie Warcraft III: Reign of Chaos od Blizzradu je již za dveřmi, a tak vám po recenzi přinášíme první díl podrobného návodu, ve kterém se dočtete novinky a obecné rady pro nováčky i pokročilé a společně projdeme prologem a kampaní za lidi.

Kdo by neslyšel o Warcraft III: Reign of Chaos, velmi očekávané realtimové strategii s prvky RPG. Tato hra by se již příští týden měla dostat na pulty obchodů, a tak vám přinášíme první díl návodu.


Novinky a obecné rady

Pro nováčky:

  • Používejte zkratky pro stavbu budov i používaní kouzel, budete mnohem rychlejší.
  • Nezapomeňte na waypointy a „queued commands“. Dělá se to tak, že držíte klávesu Shift a zadáte příkazy v takovém pořadí, v jakém chcete, aby byly vykonány. Jednotka přejde k dalšímu příkazu, když dokončí ten první (např. dojde na místo, zabije nepřítele, donese suroviny atd.). Výjimkou je stavba budov. Nikdy nezkoušejte dát do čekání příkaz na stavbu budovy, jednotka přeruší jakoukoliv činnost, jako by to byl normální příkaz. Užitečnou věcí ovšem je, že můžete dát jednotce příkaz na stavbu budovy a pak waypoint na strom / důl. Když dokončí stavbu budovy, vrátí se k těžbě.
  • Používejte rally pointy u budov. U hlavních s centrem na důl či dřevo, u ostatních na hrdinu nebo místo, kde se vám hromadí jednotky k útoku. Pokud držíte klávesu SHIFT, funguje to stejně jako waypointy.
  • Používejte grupování - označte jednotky a stiskněte CTRL a číslo 1-9. Při zmačknutí daného čísla se vám skupina označí celá.
  • Nenechávejte hrdinu v základně ve strachu o jeho život! Hrdinové musí získávat zkušenosti a navíc jsou „docela“ silní.
  • Průzkum je základ. Pokud budete vědět, kde má nepřítel základnu, dřív než on najde vás, dá vám to užitečný náskok.
  • Expandujte rychle! Když zaberete všechny doly vy, těžko vás může kdokoliv vymazat z mapy.
  • Pro pobíjení „creeps“ (to jsou neutrální nestvůry) platí to samé, víc zkušeností si zabezpečíte, když uděláte „rush“ (viz. níže) na místa, kde jsou a naexpujete si tak hrdinu.

    Pro pokročilé + nové věci:

  • „Subgroups“ (podskupiny) - nová užitečná funkce, pokud máte označeno více jednotek různých druhů. Klávesami TAB a SHIFT+TAB se mezi těmito skupinami ve skupině pohybujete. Příkazy se udávají všem podskupinám, ale máte přístup ke speciálním schopnostem bez nutnosti označit konkrétní jednotku manuálním kliknutím. Efekt je nasnadě - kouzelník i cíl pomocného kouzla jsou takto komfortně vidět. Takže pokud máte například označeného paladina, dva rytíře, dva pěšáky, kněze a potřebujete posílit vaše pěšáky, zmačknete třikrát TAB nebo jednou SHIFT+TAB a pak „I“ pro kouzlo Inner Fire a nakonec kliknete na ikonu jednotky. Mezitím se ovšem jeden z vašich rytířů dostal přímo mezi chumel ghúlů. S jeho zdravím to nevypadá dobře, takže zmačknete TAB pro podskupinu s paladinem, „T“ pro kouzlo Holy Llight a pak na ikonu zraněného rytíře. Pokud při zadáváváni příkazů podržíte CTRL, příkaz vykoná jen označená podskupina.
  • SHIFT + označení jednotky – přidání jednotky do skupiny
  • SHIFT + kliknutí na označenou jednotku – odebrání jednotky ze skupiny
  • SHIFT + 1-9 – přidání označených jednotek do skupiny 1-9
  • Ve StarCraftu se rasy lišily způsobem stavby budov. Zde se liší i těžbou surovin. Například Noční elfové těží dřevo normálně, ale nemusí pendlovat mezi stromy a hlavní budovou a ani stromy nemizí. Ale důl musí být nejdřív zapleten pomocí „tree of life“ a pak v něm těží jen „whisps“ (dále bludičky) tohoto hráče. Nemrtví těží dřevo ghúly, základní bojovou jednotkou. Důl se musí stát strašidelný – „haunted gold mine“ (dále jen důl) a pak z něj akolyté zlato vyvolávají.


    Single Player

    Po stisknutí tlačítka „campaign“ si vyberete mezi tutoriálem s orčím náčelníkem Thrallem a kampaní za rasu lidí. Pro jistotu začnu s tutoriálem, kdo ho nebude hrát, ať se nezdržuje se čtením, kdo je nováček, nebo neumí anglicky, možná se mu bude hodit...


    Prolog: Exodus of the horde (Exodus hordy)

    Kapitola 1: Chasing Visions (Pronásledování vidinami)
    Je to klasický tutoriál, ale pro jistotu… Po úžasné animaci následuje ještě jedna enginová mezihra a můžeme začít. Klikněte na Thralla levým a pak na prapor přímo před vámi pravým tlačítkem. Od něj pokračujte k druhému a přes temné území (dále jen „fog of war“) k třetímu. Čtvrtý je v malém táboře orků. Když k němu dojdete, přidají se k vám tři grunti. Označte je všechny tři i s Thrallem a zmáčkněte klávesovou kombinaci ctrl+1, abyste je mohli kdykoliv komfortně označit stisknutím jedničky. Vyjděte z tábora k dalšímu praporu a odkryje se vám váš první nepřítel, gnoll. Zabít kliknutím pravého tlačítka. O kousek dál je táboreček gnollů, kde se nacházejí tři exempláři. Po jejich zabití získá Thrall úroveň. Klikněte na červený křížek v menu příkazů a pak na ikonu kouzla „chain lightning“ (řetězový blesk, doporučuji používat klávesou „C“ a levým tlačítkem). Pokračujte po cestě dolů a bez ostychu vstupte do řeky. Jakmile se vám odkryje skupina čtyř murloců, grunt vám to nahlásí. Zároveň dostanete radu, abyste na ně použili blesk. Učiňte tak a doražte je hrubou silou. Jeden z nich má u sebe „potion of mana“. Pokračujte vzhůru po řece a než vylezete na břeh, budete muset zabít dva murlocy. Když vylezete na břeh a dojdete k dalšímu praporu, padne noc a vám se sníží rozhled. Ne, nebojte zase tak velký postih to není, neutrální příšery ho mají ještě nižší. Jděte dolů okolo břehu a mezi stromy najdete „potion of healing“. Vraťte se kousek a dejte se doprava. Zlobra (ogre), kterého potkáte, zabít můžete, ale nemusíte, nic u sebe nemá a limitu zkušenosti pro první úroveň bylo už dávno dosaženo… Pak jděte doprava a na křižovatce zase doprava. Najdete tam bdícího golema. Zabijte ho a za ním najdete dalšího, který má u sebe „ring of protection +1“. Velvo mezi kameny je ještě třetí, který u sebe nic nemá. Vraťte se zpátky na křižovatku a jděte po cestě nahoru. Až půjdete kolem zvyšujícího se terénu napravo, vyjděte po něm a zabijte spící lesní trolly (blesk pomůže…), jeden z nich vlastní „manual of health“, který promptně použijte. Po pár krocích nahoru je prapor. Když k němu dojdete, čeká vás enginová animace a konec…

    Kapitola 2: Departures (Odchod)
    Začínáme znovu enginovou animací, nedivte se, fungují zde, jako brífink. Tato mise už obsahuje výstavbu a management základny. Není to nic složitého. Klikněte na peona a pošlete ho do dolu těžit zlato. Objeví se další tři, které také pošlete do dolu. Až bude dost peněz, klikněte na „Great Hall“, velkou budovu uprostřed, a nechte vyrobit peona a pak dalšího, dohromady jich budete potřebovat přibližně osm, pět na zlato a tři na dřevo. Pak stavte budovy v následujícím pořadí: orc burrow, war mill (těsně u lesa),  barracks (dále jen kasárna). Vyrobte pět gruntů a společně s Thrallem se vydejte dolů k „hraničním“ věžím. Když se vám totiž grunti vyrobí, spustí se enginová animace, ve které se dozvíte, že váš přítel, hrdina Grom Hellscream, byl zajat a skupina „footmanů“ (dále jen pěšáci) zaútočí na věže dole. Je možné, že padnou dřív, něž se k nim Thrall dostane, každopádně přejděte most a vpadněte do vesnice. Před tím ovšem musíte zničit bránu a taky můžete poslat peona, aby opravil poškozenou věž. Ve vesnice je rovná cesta, takže žádné komplikace vás nečekají. Vždy potkáte po cestě pár nepřátel hlídající klec, a když je zabijete, z klece (z klecí) osvobodíte jednotku. Takže jděte rovně a tady je pořadí nepřátel/ jednotek v klecích :dva pěšáci/ grunt, pěšák/ šaman (tady se vám poprvé budou hodit podskupiny-subgroups, viz.výše), dva pěšáci a dva „riflemen“ (dále jen střelci)/ dva grunti a šaman).Na konci je brána před kterou stojí dva „knights“ (dále jen rytíři). Použijte na ně blesk i šamanovo „purge“ (nepřekládám). Zničte bránu a za ní tři věže, snažte se své jednotky postavit tak, aby na ně střílela vždy jen jedna věž. Po zničení věží mise končí a tutoriál také…


    Kampaň za lidi: Scourge of Lordareon (Metla Lordareonu)

    Kapitola 1: Defense of Strahnbrad (Obrana Strahnbradu)
    Vaším hrdinou je tentokrát princ Arthas, mladý paladin. Jeho první dovedností je „holy light“ (svatý svit, používejte klávesou „T“). Jděte vesnicí na jih až dolů. V levém rohu vesnice se k vám přidá farmář Thornby a jeho kamarád jako pěšáci. Když půjdete doprava, potkáte Aliciu a její početnou rodinu a dostanete quest (Save Timmy). Máte zachránit jejího syna, Timmyho. Není nic jednoduššího. Jděte na sever lesem a vybijte malý tábor gnollů. Alicia přijde za vámi a dá vám „ring of protection +1“. Vraťte se na velkou cestu, která přibližně uprostřed vesnice zahýbá na východ. Před mostem budete svědky jak parta banditů okrádá farmáře Ledgera (quest „Bandit Lord“). Pronásledujte je a pobijte, nezapomeňte používat kouzlo holy light, abyste minimalizovali ztráty. Když je zabijete, získáte Ledgerovu knihu a tu mu také vraťte. Dostanete odměnu, „tome of strength +1“, což za to stojí! Přejděte přes most a zjistíte, že nájezd orků už začal. Tak tedy do zbraně! Před branami si budete muset poradit s dvěma grunty. Získáte za ně úroveň a možnost vybrat si mezi dvěma skilly-„divine shield“ (boží štít-krátkodobá nesmrtelnost a imunita proti kouzlům) a auru „Devotion“(oddanost, stálý bonus na armor pro okolní spřátelené jednotky). Po vstupu na náměstí uvidíte řádícího Slave mastera, který teď uprchne před vaším hněvem, a jeho partu pohůnků, s níž se budete muset vypořádat. Mno, a nyní jděte nahoru, pokud se vám něco nebo někdo postaví, zlikvidujte to. Nakonec v sverozápadním rohu vesnice je Slave master a pár gruntů. Po jejich eliminaci mise končí.

    Kapitola 2: Blackrock and roll
    Až se hra spustí, vaši „peasants“ (dále jen rolníci) začnou těžit sami dřevo i zlato. Doplňte jejich počty na 5/zlato a 3-4/dřevo. Upgradujte vaše věže, jakmile budou peníze a nezapomeňte je posílit o další 2-3. Stavte budovy podle objectives, než vyrazíte, mějte alespoň tři farmy a jedny kasárna a sedm pěšáků. Mimochodem, pokud Arthase používáte k bránění základny, dostane po několika útocích úroveň. Vyjděte ze základny a po pár krocích najdete napravo skupinu trpaslíků u „blacksmith“ (dále jen kovárna). Získáte quest (Searinox), kovárnu, přidají se k vám čtyři střelci a zároveň si je budete moci vyrábět v kasárnách. Udělejte alespoň další dva, nechte upgradovat všechny upgrady v kovárně,dobře si rozdělte vaši armádku do dvou skupin a vyrazte na Searinoxe směrem na východ. V jeskyni jděte chodbou, která se maximálně rozšiřuje a zatáčí, každopádně se nevětví, pobijte po cestě malé dráčky a zastavte se až u Searinoxe. Soustřeďte všechny střelce, uzdravujte je svatým svitem a nebude problém. Po drakovi zbude jeho srdce, které přineste trpaslíkovi u kovárny. Získáte „orb of fire“. Než se vydáte dál, můžete získat „claws of attack +3“ když exterminujete murločí tábor na východ. Dostanete se tam klasicky vodou. Teď můžete vybít základnu orků více na západ a nebo vyrazit rovnou na zlého blademastera východním směrem. Na cestě má pár jednotek, s nimiž si bez problémů poradíte. V základně může být jediné překvapení, pokud narazíte na skupinu, která se chystá do útoku, ale jinak bojujete se samými osamocenci. Každopádně smrt blademastera znamená konec.

    Mezihra: Jaina´s Meeting (Jaina má schůzku)
    Pouze enginová animace odkrývající příběh…

    Kapitola 3: Ravages of the plague (Mor řádí)
    A máte dva hrdiny! K Arthasovi se přidá subtilní kouzelnice Jaina Proudmoore, jejíž společnost nebude k zahození! Jděte po cestě na východ, kde můžete dorazit zlobry, kteří před Jainou uprchli. Jeden z nich má u sebe potion of healing. Vraťte se a pokračujte po cestě na sever. Vyslechněte vesničany a vydejte se vesnicí směrem na východ. Tam musíte zastavit bandity před nájezdem na vesnici, jeden z nich vám přenechá potion of greater healing. Teď můžete přejít přes řeku, před kterou vás čeká páreček murloců. Na ostrůvku uprostřed je najdete také. Malý kousíček odtud nahoru je skupina banditů, zabijte je pro zkušenosti. Pak se dejte na západ a pomozte pěšákům proti skeleton archerům. Nezapomeňte si aktivovat schopnost „defend“ u vašich pěšáků. Pak jděte spálenou vesnicí směrem k fontáně. Po cestě možná potkáte nějaké nemrtvé, ale nebude to nic velkého. Mimochodem, holy light na ně působí jako slušné útočné kouzlo. Až budete u fontány, nechte své jednotky pořádně vyléčit. Odtud jděte pak na jih až k otrávené sýpce (granary), kterou zničte. Objeví se enginová animace a po ní budete muset pobít bandu nemrtvých, používejte svit a nebude problém. Po cestě dolů vás čeká větší bitvička, ve které proti vám bude stát i „necromancer“ (dále jen nekromant). Zlikvidovat okamžitě! Jděte kam vás cesta vede a narazíte na dva „priests“(dále jen kněží). Budou se vám hodit, jako užitečná podpůrná jednotka, díky svému léčení. Teď už vás jenom čeká jeden nový typ nepřítele a to „abomination“. Po jeho smrti můžete zničit otrávené skladiště. Ovšem pozor na ghúly, kteří vyběhnou z obilí!

    Kapitola 4: Cult of the damned (Kult prokletých)
    Rolník, který staví „town hall“ bude potřebovat pomoci. Až ostatní dva dostaví svoje, pošlete je urychlit stavbu. Dělejte rolníky až jich budete mít 5/3 soustřeďte se na stavbu věží na sever, odtud budou přicházet útoky nemrtvých. Pak postavte klasicky kasárna, alespoň dvě farmy, pilu, kasárna kovárnu. Až to budete mít, naklikejte čtyři rolníky s rally pointem na dřevu a z těch současných udělejte milice (ikona zvonu) a s vaším oddílem je pošlete na východ k dolu. Projděte celou východní část mapy a zabijte vše kvůli zkušenostem. Jsou tu i dva golemové šesté úrovně! Na západní straně tohoto „ostrova“ je gobliní obchod, kde můžete nakoupit nějaké lahvičky. U dolu postavte hlavní budovu, ostatní dva rolníci můžou postavit 1-2 farmy každý a pak pomoci se stavbou třetímu. Zahajte zde těžbu, upradněte vaší town hall na „keep“, postavte „arcane sanctum“ a „workshop“(dále jen dílna). Než zaútočíte, počkejte až tak učiní soupeř, pak vyražte do protiútoku. Budete potřebovat alespoň 6 pěšáků, čtyři střelce, tři kněze a tři „mortar teams“. Používejte Jaininy kouzla, budou se hodit! Až vaševojsko uvidí soupeřovu hlavní budovu, „Hall of the dead“, stáhněte své jednotky a zničte ji mortar týmy popř. blizzardem. Likvidace zbytku základny je už bez komplikací. Odsud jděte do vesnice na sever, kde vás čeká enginová animace a vy se tu utkáte s pár ghúly. Vesnici opusťte severní branou a po pár záhybech cesty vás čeká banda abomination. To už je trošku těžší. Snažte se je odlákat a hlavně používejte elementála a kouzlo holy light. Za nimi je jen pár ghúlů a zlý čaroděj, který vám toho už moc neudělá.

    Kapitola 5: March of the Scourge (Metla na pochodu)
    Jak to říct, začínáme pěkně „zvostra“. Zombie problém nepředstavují, takže se s nimi moc nezdržujte a věnujte se budování obrany a pořádnému rozjetí těžby. Nepřátelé na vás budou útočit střídavě pouze na východní straně, o třetí vchod na západě se nestarejte. Co nejrychleji upgradujte na těchto liniích věže na strážní a až budete mít dílnu, tak na dělové. V posledních deseti minutách vřele doporučuji mít na každé „frontě“ šest věží, ale počítejte s průchodem, abyste mohli ničit obléhací „meat wagons“. Priorita ničení útočících jednotek by měla být: meat wagon-> nekromant-> abomination->ghúl. Vždy soustřeďte i palbu věží na jednu jednotku v dostřelu podle priority. Jakmile dostanete nepovinný quest, udělejte si alespoň tři mortar týmy nechejte v základně jen kněze, kouzelnici a pár pěšáků proti vagónům. Pokud v nájezdu není vagón, věže se o sebe postarají sami, jen je musíte potom opravit. S ochrankou prince vyražte do vesnice na severu a odtud pokračujte proti směru karavany. Dřív nebo později se s ní setkáte a vypukne boj. Mortary použijte na vagóny nejdál a s vašimi pěšáky & co. se zaměřte na ty nejblíže. Až bude po nich, zbylých pár ghúlů zvládnete. To je všechno až uplyne 29 minut, spustí se ohromný útok, přesně jako ve třetí misi za Terrany ve StarCraftu, a po chvilce boje je po misi.

    Mezihra: The Prince and the Prophet (Princ a prorok)
    Enginová animace. Hmm, vypadá to, že hrát za takovéhleho nesympaťáka bude docela otrava…

    Kapitola 6: The Culling (Vybíjení stáda)
    Tato mise není příliš zábavná, ale ani příliš obtížná. Čapněte všechny vaše jednotky a vydejte se přímo do města zabít Mal´Ganise, poprvé by to neměl být problém. Pokud máte kouzlo divine shield, neváhejte ho použít. Potom začněte ničit domy kolem sebe a tupě vybíjet vesničany. Mezitím stavte v základně obranu na jižní straně, odtamtud by vás měli přicházet útoky. Co nejdřív upgadujte town hall a postavte dílnu. Budete si moci dělat dělové věže a mortar týmy, které budou rychleji ničit domy. Všem budovám, ze nichž budete používat jednotky, dejte rally point na Arthase, abyste je měli v poli co nejdřív. Pokud budete mít dostatek jednotek a vždy, když potkáte Mal´Ganise, se zaměříte jen na něj, zabijete ho a zbylé jednotky už nějak porazíte. Tímto postupem byste měli misi dohrát, protože jak jednou získáte náskok, on vás už nedožene. Pokud budete mít stálý přísun upgradovaných jednotek a budete vždy používat kouzla, zlý lord nebude mít šanci!

    Mezihra: Divergent courses (Cesty se rozcházejí)
    Pochmurná animace, no jo, všechno se nám to po… ehm pokazilo…

    Kapitola 7: The shores of Northrend (Northrendské břehy)
    Začínáme menší chodičkou. Jděte dolů a doprava, po cestě budete potkávat vlky a trolly. Zabijte, co můžete, protože to pro vás znamená zkušenosti. Na křižovatce se dostaňte nahoru k pavoukům. Snažte se je nějak odlákat a ničit postupně, protože nejsou zrovna slabí. Až je všechny pobijete najdete „orb of frost“-užitečná věcička. Vraťte se zpět a pak nahoru, tam už uvidíte důl a spustí se enginová animace. Přidají se k vám trpaslíci vedení Muradinem Bronzovousem, schopným králem hor. Pro každou příležitost se hodí jeho „storm bolt“(klávesa „T“) a nejen pro případ obklíčení přijde k užitku „thunder clap“ (klávesa „C“). Stavte věže ve směru na východ i na sever, a to obou druhů. Útoky totiž budou přicházet ze vzduchu („gargoyles“, dále jen chrliči) i ze země (klasická směska). Priority jsou stejné jako předminulou misi, ale pokud je tam hrdina (lich), vyhrává tu nejvyšší:-). Na zničení malé základny nic moc extra nepotřebujete. Pokud budete používat všechny schopnosti a kouzla („polymorph“ u kouzelnice!!!) , neztratíte žádné jednotky. Neuškodí, pokud váš oddíl doplní pár mortar týmů. Až získáte druhou trpasličí základnu, doplňte obranu, neměla by chybět dělová věž. Teď doporučuji zůstat v low upkeepu, dokud nebudete mít našetřeno alespoň 3500 zlata. Které jednotky používat, to vám neporadím. Záleží, co se vám víc líbí. Já sem zaútočil z moře gyrokoptérami a pak frontálně prakticky vším, kromě rytířů, protože se mi nechtělo kosit vlastní jednotky. Ale zrovna rytíře bych vám doporučil. Nebo velké množství „steam tanks“ (dále jen parní tanky) s gyrokoptérami… Stačí zničit základnu a je to!

    Kapitola 8: Dissention (Rozkol)
    Tato mise je mnohem jednodušší než se zdá, jen se nesmíte zbytečně zdržovat. Časový limit má spíše psychický než reálný dopad. Cesta je lineární, takže už sem nebudu psát směry. Jaké si budete po cestě najímat žoldáky to nechám na vás, ale vždy si vemte alespoň jednoho spellcastera, v případě léčících knězů dva až tři. Odejděte ze základny na prostranství, mortar týmy zničte věž a hrdiny je kryjte před dotěrnými ghúly. O kus dál jsou další dvě věže a pak už vás čeká první loď. Jděte přes most k pavoučkům. Teď přijde tuhá řežba s nerubiany. Je tam dokonce jejich královna na sedmé úrovni. Za nimi je druhá loď. Nyní jděte vodou přes pár murloců a podívejte se, kde je nejbližší loď. V tomto směru vadí stromy, které zničte mortar týmy. V dalším táboře si bezpodmínečně najměte alespoň dva „troll trappers“ a použijte jejich kouzlo „ensnare“ na draky před vámi. Střelci zničí ty ve vzduchu a pozemní ty, co byly svázáni. Když se přiblížíte ke goblinímu obchodu, ukáže vám enginová animace spoustu „spirit towers“ hlídajících průchod. Kupte Arthasovi „amulet of recall“ a nahoďte divine shield. Než dojde k lodi, namačkejte všechny jednotky k sobě a pak si dvěma kliknutími přeneste elegantně přímo pod nos! Zbývá jedna loď ale nesmíme plýtvat časem. proto, až narazíte na cestě na nekromanty, neničte hřbitovy kolem, zabralo by vám to moc času. Nekromanty rozsekáte a běžíte dál. V otevřeném prostoru na vás čeká velká banda nemrtvých nalákejte je postupně na sebe, Muradinovi dejte Avatara a rubejte je hlava nehlava. Nic většího už tu dneska není, takže si pospěšte k poslední lodi ať jste v poslední misi.

    Kapitola 9: Frostmourne
    Pan princ počká, nejdřív je důležité zabezpečit základnu. Klasicky rozjeďte těžbu a postavte hradbu z věží po všech stranách. Soustřeďte se jen na obranu a dostatek surovin. Jakmile to bude možné postavte expanzi u dolu, který je hned vedle vaší základny, směrem na severovýchod. Tam taky postavte pár věží. Doporučuji postavit jich tak pět dvěma rolníky a pak pomoci třetímu dostavit town hall. Pokud nemáte vysloveně, co dělat, vyšlete prince postupně cestou nahoru. Je tam pár vlků, pak banda kostlivců a „wraith“ (dále jen přízrak). Na toho soustřeďte všecku sílu a lečte své jednotky holy lightem, budou to potřebovat. Nezapomeňte na Muradinův storm bolt a thunder clap. O kus dál je už vchod k Frostmournu, ale je strážen tuhým guardianem. Odlákejte ho, všichni pohůnci s ním nepůjdou. Navíc stačí zabít jenom jeho. Frostmourne je váš, ale za jakou cenu… Po enginové animaci se dozvíte, že musíte zničit Mal´Ganisovu základnu. Nejdřív dobyjte důl na sever, žádný odpor vás nečeká. Teď nechte natěžit dost zlata na pořádnou armádu, abyste mohli do high upkeepu přejít bez obav. Útok se obejde bez překvapení, takže to nechám na vás, čím se vyzbrojit. Nedoporučoval bych ale pěšáky ani gryphony. Radši rytíře, tanky a gyrokoptéry.


    Kampaní za lidi pro dnešek skončíme a v příštím díle našeho návodu na Warcraft III: Reign of Chaos se podíváme nejen na další rasu - nemrtvé.

  • Autor:




    Nejčtenější

    Ukázka ze hry Fapic
    Kvantita na úkor kvality, Steam praská pod náporem špatných her

    Ani nově zavedený vstupní poplatek nedokáže zabránit vydávání stále většího množství špatných her. Jen za první týden tohoto měsíce jich vyšlo přes 200.  celý článek

    League of Legends
    Slavný fotbalista vyhrál soud s autory League of Legends

    Slavný nizozemský fotbalista Edgar Davids uspěl s žalobou proti provozovatelům hry League of Legends. Jedna z postav se totiž notně inspirovala jeho vzhledem.   celý článek

    Matterfall
    Retro na steroidech: Matterfall je mistrovská střílečka se vším všudy

    Vývojářské studio Housemarque se vrací s další arkádou, která zaujme nonstop akcí a retro feelingem.  celý článek

    DuckTales (NES)
    James Bond, Spiderman i strýček Skrblík. Nejlepší hry s licencí - díl druhý

    V pokračování našeho přehledu nejlepších her na motivy filmů, seriálů, komiksů a knih připomínáme některé tituly, které si vybaví spíše ti dříve narození....  celý článek

    Wolfenstein II: The New Colossus
    Wolfenstein 2: střílet nácky je lepší se zbraní v každé ruce

    Koncem října se vrátí bijec nacistů B.J. Blazkowicz, aby dokončil rozdělanou práci z New Order, na nějž hra navazuje. Pár věcí se změní.  celý článek

    Další z rubriky

    Matterfall
    Retro na steroidech: Matterfall je mistrovská střílečka se vším všudy

    Vývojářské studio Housemarque se vrací s další arkádou, která zaujme nonstop akcí a retro feelingem.  celý článek

    Wolfenstein II: The New Colossus
    Wolfenstein 2: střílet nácky je lepší se zbraní v každé ruce

    Koncem října se vrátí bijec nacistů B.J. Blazkowicz, aby dokončil rozdělanou práci z New Order, na nějž hra navazuje. Pár věcí se změní.  celý článek

    Arma 3 Laws of War
    Přídavek do Army 3 umožní hrát za humanitárního pracovníka

    Ve hrách zcela neobvyklý pohled na válečné peklo nabídne přídavek Laws of War pro Armu 3. Vyzkoušíte si v něm roli nestranného humanitárního pracovníka.   celý článek

    Jsem těhotná a partner mi zahnul. Přesto zůstávám
    Jsem těhotná a partner mi zahnul. Přesto zůstávám

    Jak se jiné ženy postavily k nevěře a co jim pomohlo.

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.