Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Otec Deus Ex se vrací k hernímu vývoji, povede tvorbu System Shock

  18:30aktualizováno  18:30
Portfolio herního návrháře Warrena Spectora je obdivuhodné. Podílel se na vývoji her jako Wing Commander, Thief, Deus Ex, System Shock či Ultima Underworld. A právě u posledních dvou jmenovaných pomůže se vznikem dalšího dílu.

System Shock 3 | foto: Otherside Entertainment

V posledních letech se ze Spectora stal učitel, který přednášel na Texaské univerzitě v Austinu. Jakmile však skončí semestr, přejde na pozici ředitele studia OtherSide Entertainment. To vzniklo kvůli vývoji her System Shock 3 a Underworld Ascendant, což je pokračování Ultima Underworld.

Spector prý studiu již v předchozích měsících radil, nyní však tvorba obou projektů bude jeho hlavní pracovní náplní.

„Warren byl pro OtherSide od začátku kreativním rádcem. A jakmile v Austinu skončí semestr, začne ve studiu pracovat na plný úvazek jako jeden z jeho ředitelů,“ napsala společnost OtherSide Entertainment v oficiálním prohlášení.

Warren Spector

Warren Spector

Spector pak k záležitosti prohlásil: „Když se objevila příležitost realizovat Underworld Ascendant i hrát si opět se světem System Shocku a nabídnout obě hry publiku v 21. století, nemohl jsem to odmítnout.“

„Práce na System Shocku patřila mezi nejlepší momenty mé kariéry. Jen těžko dokážu popsat, jak moc se těším na to, abych hráčům mohl ukázat, co SHODAN od vydání předchozí hry podnikala,“ tvrdí Spector.

K ohlášení vývoje System Shock 3 došlo loni v prosinci. Práva na značku se podařilo získat společnosti Night Dive Studios, která se specializuje na převádění klasických her na moderní počítače.

První informace o vývoji titulu neznámým studiem příliš důvěry nevzbuzovaly, Spector však studiu dodává věrohodnost.

Autor:




Nejčtenější

Destiny 2
VIDEO: Sci-fi Destiny 2 je nejhezčí na PC

Zatímco první díl střílečkové hry na hrdiny vyšel pouze na konzole, druhý se podívá i na počítače. A bude tam vypadat zdaleka nejlépe.  celý článek

Wolfenstein II: The New Colossus
Wolfenstein 2: střílet nácky je lepší se zbraní v každé ruce

Koncem října se vrátí bijec nacistů B.J. Blazkowicz, aby dokončil rozdělanou práci z New Order, na nějž hra navazuje. Pár věcí se změní.  celý článek

Matterfall
Retro na steroidech: Matterfall je mistrovská střílečka se vším všudy

Vývojářské studio Housemarque se vrací s další arkádou, která zaujme nonstop akcí a retro feelingem.  celý článek

Uncharted: The Lost Legacy
RECENZE: Uncharted Lost Legacy je dámská jízda ve velkém stylu

Voda je mokrá, drogy špatné a Uncharted je jednou z nejlepších her vůbec. Nic se na tom nemění ani v novém přídavku Lost Legacy, kde ikonického Nathana Drakea...  celý článek

Další z rubriky

Fallout 4: Game of the Year  Edition
Koncem září vyjde Fallout 4 v edici Game of the Year

Necelé dva roky po vydání vyjde kompletní edice postapokalyptické hry na hrdiny Fallout 4.   celý článek

Postava Hanza v Overwatch
Blizzard změnil názor, v Overwatchi bude režim deathmatch

Ještě loni na akci Blizzcon se tvůrci týmové střílečky Overwatch bránili přidání režimu deathmatch, v němž zápasí všichni proti všem. Po uvedení sekce Arcade...  celý článek

Iron Harvest
Strategie Iron Harvest obohatí 1. světovou válku o bojové roboty

Nový trailer očekávané strategické hry Iron Harvest ukazuje, jak by vypadala bojiště 1. světové války, kdyby mělo lidstvo k dispozici obří bojové roboty.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.