Vývojáři navíc titul plánují vylepšovat, a to bezplatně. V souvislosti s tím říkají: „Je to normální postup pro živoucí síťovou hru, ale věříme, že probíhající vylepšování sólo hry ve Wastelandu 2 za čas a peníze stojí. Titul je pro nás i nadále předmětem našeho zapálení.“
Od vydání v roce 2014 tak tvůrci vydali šest velkých aktualizací a ta příští má kromě vyvážení a rozličných úprav vylepšit i grafiku. Umožní to přechod na novou verzi technologie Unity, která hru pohání. Titul původně vyžíval verzi 4.5 a vývojáři jej přenesou na Unity 5.
Díky tomu mohou využít nové grafické funkce, které zlepší výsledný dojem. Vývojáři tvrdí, že v nových testovacích scénách grafika působí výtečně. Kromě toho navíc říkají: „Mimo vizuálních vylepšení máme v rukávu i několik výstředních triků. Systém postav bude lepší a zahrne nové elementy, které hraní upraví.“
Šéf projektu Chris Keenan ostatně v minulosti na Kickstarteru napsal: „Součástí nově objevené svobody, kterou jsme získali komunitním financováním, je hru mohutně podporovat i po vydání.“
Aktualizace technologického jádra navíc prospěje tvorbě modifikací. Ve starších verzí Unity totiž byla řada nástrojů součástí placené Pro verze. Unity 5 je však nabízí i v základu.