Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jak se změní grafika ve World of Tanks? Bude detailnější a realističtější

  13:21aktualizováno  13:21
Vývojáři tankové akce World of Tanks přibližují v dalším vývojářském deníčku, jak se letos změní grafika ve hře.

World of Tanks | foto: Bonusweb.cz

"Ve stručnosti bude všechno detailnější a realističtější," slibují autoři v úvodu videa. Vzápětí dávají příklad: zatímco v době vydání měly tanky zhruba 8 000 polygonů, průběžně přidávané stroje jsou detailnější. Některé dnešní modely čítají až 18 000 tisíc polygonů.

World of Tanks

World of Tanks

Připravovaná změna bude znát. "Běžné modely budou obsahovat 50 000 polygonů, přičemž ty komplexnější dosáhnou až na 100 000."

Co se změní? "Možná si pamatujete osmihranná kola nebo čtvercové hlavně děl. Tyto tvary byly výsledkem nízkého počtu polygonů."

Vývojáři zároveň změnili technologii vniku modelů. Nejprve vytvoří ideální model stoje, který obsahuje miliony polygonů. Model následně optimalizují na úroveň dnešních grafických karet.

Zapracují i na modelu materiálů. "Cílem nového modelu materiálů je umožnit hráčům pochopit velikost a hmotnost vozidel. Chceme jim dát pocit, že jejich tank je masivní kus železa."

Fotogalerie

Vývojáři dále popisují, jakým způsobem rekonstruují stroje, které existovaly pouze na papíře. Do hry chtějí zakomponovat i drobné deformace. "Pro jejich vytvoření jsme studovali způsob opotřebení bojových vozidel."

"Historici nám vyprávěli, jak a kde se členové posádky pohybovali a co měli u sebe. Proto víme, kde by tankisté pravděpodobně ošoupali pancíř tanku."

Spolu s tanky se změní i okolní svět, tedy budovy, voda, skály. Vývojáři přidají nové efekty a staré přepracují. "Chceme podchytit atmosféru každé mapy." Přiznávají také, že prostředí působilo příliš staticky. "Stromy a tráva budou kromě větru reagovat i na výbuchy střel."

Měnit se bude i roční období. Náhlé sněžení či déšť ovlivní viditelnost.

Autor:


Témata: World of Tanks


Nejčtenější

Batman
Zaklínač, Vetřelec, Indy. Nejlepší hry s licencemi známých značek

Hra se slavnou licencí často spoléhá na to, že díky slavnému jménu jí fanoušci odpustí chyby. Ale nebývá to pravidlem. V prvním ze dvou plánovaných článků...  celý článek

Outlast (PlayStation 4)
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Castlevana
Stylový trailer k seriálu podle Castlevanie vypadá skvěle

Chystaný seriál na motivy upírské ságy Castlevania vychází již 7. července. Podívejte se na první zveřejněný trailer.  celý článek

Blasphemous
Brutální plošinovka Blasphemous uspěla na Kickstarteru hned první den

Syrová a notně krvavá plošinovka Blasphemous dosáhla požadované částky na Kickstarteru během prvního dne. Je libo Dark Souls ve 2D?  celý článek

Far Cry 5
Ve Far Cry 5 budeme bojovat proti fanatické sektě, hra vyjde až v únoru

Ve Far Cry 5 navštívíme současnou americkou Montanu. Namísto obdivování přírodních krás se však pustíme do křížku s fanatickou sektou, která pomocí zbraní...  celý článek

GONVARRI CZECH, s.r.o. - Andrea Gabrhelová
IT technik

GONVARRI CZECH, s.r.o. - Andrea Gabrhelová
Ústecký kraj
nabízený plat: 20 000 - 45 000 Kč

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.