Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jak se změní grafika ve World of Tanks? Bude detailnější a realističtější

  13:21aktualizováno  13:21
Vývojáři tankové akce World of Tanks přibližují v dalším vývojářském deníčku, jak se letos změní grafika ve hře.

World of Tanks | foto: Bonusweb.cz

"Ve stručnosti bude všechno detailnější a realističtější," slibují autoři v úvodu videa. Vzápětí dávají příklad: zatímco v době vydání měly tanky zhruba 8 000 polygonů, průběžně přidávané stroje jsou detailnější. Některé dnešní modely čítají až 18 000 tisíc polygonů.

World of Tanks

World of Tanks

Připravovaná změna bude znát. "Běžné modely budou obsahovat 50 000 polygonů, přičemž ty komplexnější dosáhnou až na 100 000."

Co se změní? "Možná si pamatujete osmihranná kola nebo čtvercové hlavně děl. Tyto tvary byly výsledkem nízkého počtu polygonů."

Vývojáři zároveň změnili technologii vniku modelů. Nejprve vytvoří ideální model stoje, který obsahuje miliony polygonů. Model následně optimalizují na úroveň dnešních grafických karet.

Zapracují i na modelu materiálů. "Cílem nového modelu materiálů je umožnit hráčům pochopit velikost a hmotnost vozidel. Chceme jim dát pocit, že jejich tank je masivní kus železa."

Fotogalerie

Vývojáři dále popisují, jakým způsobem rekonstruují stroje, které existovaly pouze na papíře. Do hry chtějí zakomponovat i drobné deformace. "Pro jejich vytvoření jsme studovali způsob opotřebení bojových vozidel."

"Historici nám vyprávěli, jak a kde se členové posádky pohybovali a co měli u sebe. Proto víme, kde by tankisté pravděpodobně ošoupali pancíř tanku."

Spolu s tanky se změní i okolní svět, tedy budovy, voda, skály. Vývojáři přidají nové efekty a staré přepracují. "Chceme podchytit atmosféru každé mapy." Přiznávají také, že prostředí působilo příliš staticky. "Stromy a tráva budou kromě větru reagovat i na výbuchy střel."

Měnit se bude i roční období. Náhlé sněžení či déšť ovlivní viditelnost.

Autor:


Témata: World of Tanks


Nejčtenější

S tímto trikem se na veřejnosti objevil jeden ze zaměstnanců společnosti Valve.
I kdyby Half-Life 3 vyšel, stejně by asi neměl konec, prozradil vývojář

Scénárista série Half-Life Marc Laidlaw prozradil, že slavná značka byla zamýšlena tak, aby se na ni vždy dalo navázat dalším dílem. Pokud se tedy někdy...  celý článek

Mass Effect: Andromeda
Mass Effect Andromeda s odstupem a slevou, má to smysl? Pohled čtenáře

Rozporuplné reakce na sci-fi Mass Effect Andromeda řadu lidí odradily od koupě. Patřil mezi ně i čtenář Michal Dvořák, který si hru nakonec pořídil později a...  celý článek

Ilustrační obrázek
Sraz fanoušků Pokémonů skončil trapasem, lidé vypískali pořadatele

Kvůli výpadku serveru se z největšího srazu fanoušků Pokémonů stala jen veliká ostuda, za kterou se pořadatelé budou muset ještě dlouho omlouvat.  celý článek

Fallout 4 (Xbox One)
Dohrát všechny Fallouty za necelé dvě hodiny? Není problém!

Přesně jednu hodinu, 37 minut a 54 sekund zabralo jednomu člověku dohrát všech pět dosavadních dílů série Fallout za sebou. Dokonale přitom využil chyb, které...  celý článek

Fyzické odměny za 60 dolarů pro fanoušky hry Mighty No. 9
Špatný vtip, nebo podvod? Podívejte se, co dostali fanoušci za 60 dolarů

Po více než roce od vydání dostali kickstarteroví přispěvatelé „prokleté“ hry Mighty No. 9 slíbené odměny. Jejich provedení je ovšem otřesné a autoři jsou opět...  celý článek

Další z rubriky

Need for Speed Payback
VIDEO: Need for Speed Payback fanoušky tunningu určitě nezklame

Nově zveřejněný trailer pro Need for Speed Payback ukazuje široké možnosti úprav automobilů. Největší novinkou oproti předešlým dílům bude možnost kompletně...  celý článek

CIty of Brass
Herní adaptace Pohádek tisíce a jedné noci nebude pro děti

Lidé, kteří se podíleli na výrobě kultovního Bioshocku, chystají zajímavě vypadající akci z prostředí Pohádek tisíce a jedné noci. Místo příběhu se však...  celý článek

Logo UbiSoftu
Osmdesát procent tržeb Ubisoftu za první čtvrtletí je z digitálu

Ubisoft zveřejnil první čtvrtletní zprávu fiskálního roku 2017-2018, tedy finanční výsledky za tři měsíce, končící 30. června. A nevede se mu špatně.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.