World of Tanks

World of Tanks | foto: Bonusweb.cz

Jak se změní grafika ve World of Tanks? Bude detailnější a realističtější

  • 38
Vývojáři tankové akce World of Tanks přibližují v dalším vývojářském deníčku, jak se letos změní grafika ve hře.

"Ve stručnosti bude všechno detailnější a realističtější," slibují autoři v úvodu videa. Vzápětí dávají příklad: zatímco v době vydání měly tanky zhruba 8 000 polygonů, průběžně přidávané stroje jsou detailnější. Některé dnešní modely čítají až 18 000 tisíc polygonů.

World of Tanks

Připravovaná změna bude znát. "Běžné modely budou obsahovat 50 000 polygonů, přičemž ty komplexnější dosáhnou až na 100 000."

Co se změní? "Možná si pamatujete osmihranná kola nebo čtvercové hlavně děl. Tyto tvary byly výsledkem nízkého počtu polygonů."

Vývojáři zároveň změnili technologii vniku modelů. Nejprve vytvoří ideální model stoje, který obsahuje miliony polygonů. Model následně optimalizují na úroveň dnešních grafických karet.

Zapracují i na modelu materiálů. "Cílem nového modelu materiálů je umožnit hráčům pochopit velikost a hmotnost vozidel. Chceme jim dát pocit, že jejich tank je masivní kus železa."

Vývojáři dále popisují, jakým způsobem rekonstruují stroje, které existovaly pouze na papíře. Do hry chtějí zakomponovat i drobné deformace. "Pro jejich vytvoření jsme studovali způsob opotřebení bojových vozidel."

"Historici nám vyprávěli, jak a kde se členové posádky pohybovali a co měli u sebe. Proto víme, kde by tankisté pravděpodobně ošoupali pancíř tanku."

Spolu s tanky se změní i okolní svět, tedy budovy, voda, skály. Vývojáři přidají nové efekty a staré přepracují. "Chceme podchytit atmosféru každé mapy." Přiznávají také, že prostředí působilo příliš staticky. "Stromy a tráva budou kromě větru reagovat i na výbuchy střel."

Měnit se bude i roční období. Náhlé sněžení či déšť ovlivní viditelnost.


Témata: World of Tanks