Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

World of Tanks ve virtuální realitě? Požadují pět milionů uživatelů

aktualizováno 
Společnost Wargaming se prý nebrání podpoře přilb pro virtuální realitu. Uživatelská základna však nejprve musí dosáhnout dostatečného počtu lidí.

World of Tanks | foto: Bonusweb.cz

V rozhovoru pro server CVG to odhalil šéf vývojářů World of Tanks, kterým je Viktor Kislyj. Číslo prý vyplývá z obchodního modelu ke hraní zdarma, ve kterém platí jen zlomek hráčů.

"Sedmdesát pět procent hráčů nám nikdy nezaplatí ani halíř. Pro ostatní hry to může být ještě vyšší číslo. Mezi devadesáti až devadesáti pěti procenty," řekl Kislyj.

Fotogalerie

"Pro model ke hraní zdarma čítá dobrá uživatelská základna pět až deset milionů lidí. Pokud tedy (konzole) Xbox One či (přilba) Oculus dosáhnou těchto čísel, budeme i tam," vysvětluje Kislyj.

Wargaming se však podle slov svého šéfa nebrání ani jiným platformám. Kislyj považuje za zajímavé i projekty Google Glass či Steambox. "Cokoliv nám technologie nabídne za rok, dva či pět... pokud to bude globální (úspěch), budeme tam," tvrdí Kislyj.

Titul World of Tanks od svého vydání v roce 2010 získal více než 75 milionů registrovaných uživatelů a patří mezi nejhranější tituly vůbec.

Autor:


Témata: World of Tanks


Nejčtenější

Get Even
Vydání hry Get Even odloženo kvůli pondělnímu teroristickému útoku

Kvůli respektu k obětem bombového útoku na koncertě Ariany Grande se o měsíc odkládá vydání již zcela hotové hry Get Even. Její zápletka totiž vzdáleně může...  celý článek

Destiny: Rise of Iron
Porazili všechny bosse v Destiny bez jediného výstřelu

Přes 60 hodin zabralo skupině hráčů porazit ty nejtěžší záporáky ve hře Destiny, bez jediného výstřelu, pouze za využití útoků na blízko a speciálních...  celý článek

Batman
Zaklínač, Vetřelec, Indy. Nejlepší hry s licencemi známých značek

Hra se slavnou licencí často spoléhá na to, že díky slavnému jménu jí fanoušci odpustí chyby. Ale nebývá to pravidlem. V prvním ze dvou plánovaných článků...  celý článek

Quake Champions
První dojmy z Quake Champions: Návrat legendy, nebo pohřbení značky?

Oživovat po dvanácti letech tak klasickou sérii jako je Quake bude vždy představovat problém. Vývojáři totiž nikdy nemají šanci se zavděčit všem fanouškům.  celý článek

Logo Valve
Valve přetáhlo vývojáře Kerbal Space Programu

Další talentovaný tým skončil pod křídly giganta, který provozuje nejpopulárnější herní platformu Steam. Jaké plány s autory Kerbal Space Programu má, se neví,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.