Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

World of Warcraft zlegalizuje nákup zlaťáků, umožní směnu za hrací čas

  11:03aktualizováno  11:03
Vývojáři fantasy on-line hry World of Warcraft poodhalili plány pro nejbližší měsíce. Chtějí například umožnit obchodování s hracím časem.

World of Warcraft | foto: Ondřej Zach

Pokud hrajete v Evropě či v zámoří, hra funguje na bázi předplatného. To znamená, že za jednorázový poplatek se můžete ve stanoveném období kdykoliv přihlásit a hrát (V Číně mají jiný obchodní model, platí za čas strávený ve hře).

Vývojáři nyní pracují na systému, který by umožnil nákup hracího času za herní měnu. „Prozkoumáváme možnost, jak umožnit hráčům nákup obchodovatelných tokenů hracího času, které by mohli s ostatními hráči směnit za herní zlaťáky,“ napsal na fórech jeden z komunitních manažerů.

Systém obchodovatelného hracího času není nijak revoluční, objevuje se i v jiných hrách. Existuje ovšem i další pohled na věc. Krok lze totiž vnímat jako legalizaci nákupu herní měny za skutečné peníze, kde token hracího času poslouží jako zástupná měna. Studie ostatně dokazují větší vůli lidí utrácet, pokud si věci nakupují za různé body či diamanty.

Fotogalerie

Další připravovanou novinkou je propojení se sociální službou Twitter. Herní klient umožní přímé sdílení obrázků na Twitter, například pokud hráč splní nějaký úspěch či získá zajímavý předmět.

Mnoho novinek se týká hráčské pevnosti, kterou uvedlo aktuální rozšíření Warlords of Draenor. V rámci úkolu půjde získat například stoupenec legendární kvality s odpovídajícími schopnostmi.

Nadcházející obsahová aktualizace 6.1 také implementuje tzv. Heirloom systém, který zpřístupní všechny předměty určené k rychlejšímu získávání úrovní napříč celým účtem. Tvůrci také slibují velké vylepšení bitevní zóny Ashran, aktuálně zřejmě největšího propadáku v historii hry.

Rozšíření Warlords of Draenor vyšlo 13. listopadu, první část recenzi si přečtěte na Bonuswebu zde. V souvislosti s vydáním datadisku vzrostl počet předplatitelů na 10 milionů.

Autor:




Nejčtenější

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

StarCraft: Remastered
StarCraft: Remastered je skutečností, vyjde v létě na PC a Mac

Strategická legenda StarCraft se dočká po necelých dvaceti letech od vydání modernizovaného kabátku, a to včetně datadisku Brood War.  celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

Battlefield 1 - They Shall Not Pass
Zažijte verdunský mlýnek na maso v Battlefieldu 1. Recenze přídavku

Balíček They Shall not Pass je první ze čtveřice chystaných rozšíření úspěšné válečné hry Battlefield 1. Konečně v něm máte možnost bojovat za vojáky...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.