World of Warcraft

World of Warcraft | foto: Ondřej Zach

World of Warcraft zlegalizuje nákup zlaťáků, umožní směnu za hrací čas

  • 19
Vývojáři fantasy on-line hry World of Warcraft poodhalili plány pro nejbližší měsíce. Chtějí například umožnit obchodování s hracím časem.

Pokud hrajete v Evropě či v zámoří, hra funguje na bázi předplatného. To znamená, že za jednorázový poplatek se můžete ve stanoveném období kdykoliv přihlásit a hrát (V Číně mají jiný obchodní model, platí za čas strávený ve hře).

Vývojáři nyní pracují na systému, který by umožnil nákup hracího času za herní měnu. „Prozkoumáváme možnost, jak umožnit hráčům nákup obchodovatelných tokenů hracího času, které by mohli s ostatními hráči směnit za herní zlaťáky,“ napsal na fórech jeden z komunitních manažerů.

Systém obchodovatelného hracího času není nijak revoluční, objevuje se i v jiných hrách. Existuje ovšem i další pohled na věc. Krok lze totiž vnímat jako legalizaci nákupu herní měny za skutečné peníze, kde token hracího času poslouží jako zástupná měna. Studie ostatně dokazují větší vůli lidí utrácet, pokud si věci nakupují za různé body či diamanty.

Další připravovanou novinkou je propojení se sociální službou Twitter. Herní klient umožní přímé sdílení obrázků na Twitter, například pokud hráč splní nějaký úspěch či získá zajímavý předmět.

Mnoho novinek se týká hráčské pevnosti, kterou uvedlo aktuální rozšíření Warlords of Draenor. V rámci úkolu půjde získat například stoupenec legendární kvality s odpovídajícími schopnostmi.

Nadcházející obsahová aktualizace 6.1 také implementuje tzv. Heirloom systém, který zpřístupní všechny předměty určené k rychlejšímu získávání úrovní napříč celým účtem. Tvůrci také slibují velké vylepšení bitevní zóny Ashran, aktuálně zřejmě největšího propadáku v historii hry.

Rozšíření Warlords of Draenor vyšlo 13. listopadu, první část recenzi si přečtěte na Bonuswebu zde. V souvislosti s vydáním datadisku vzrostl počet předplatitelů na 10 milionů.

14. srpna 2014