Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Blizzard objasňuje mantinely obchodování se zlatem z World of Warcraft

  16:51aktualizováno  16:51
Možnost nakupovat ve World of Warcraft zlato za skutečné peníze prý byla způsobem, jak hráče chránit. Neoficiální obchodnicí totiž podle Blizzardu lidem často kradli účty, a prodeje tak mnohdy probíhaly na úkor některých jedinců.

World of Warcraft: Legion | foto: BW

Oficiální systém proto funguje tak, že zlato prodávají jednotliví hráči. A ti za něj získávají peníze (tokeny), které však z účtu nelze vybrat.

Slouží tedy jako měna ve virtuální peněžence, která byla původně určená k nákupu měsíčního předplatného. Blizzard však koncept v únoru rozšířil o další možnosti. Tokeny lze využít například k uhrazení dalších placených funkcí ve World of Warcraft, či k nákupu libovolných her od Blizzardu.

Koncept přitom souvisí s původním pojetím Diabla 3, ve kterém bylo klíčové využívat aukční síně. Z těch však peníze bylo možné převádět na bankovní účet. A právě zrušení aukcí v Diablu 3 umožnilo systém přepracovat.

World of Warcraft: Legion
World of Warcraft: Legion

World of Warcraft: Legion

„Převádění tokenů do peněženky bychom jinak nikdy nezvažovali. Umožňovalo vám to peníze vyvádět ze hry. A naším cílem není, aby na tom lidé zbohatli. Nechceme vytvářet skutečné dolary a nechceme se stát bankou. Chceme jen, aby lidé se spoustou zlata mohli obchodovat s lidmi, co příliš zlata nemají,“ prohlásil Ion Hazzikostas, ředitel vývoje World of Warcraft.

Hazzikostas zároveň upozorňuje, že většina lidí tokeny vůbec nepoužívá. „Kupuje a prodává je jen zlomek lidí,“ řekl Hazzikostas v rozhovoru pro server Glixel.

Hazzikostas zároveň zmiňuje, že lidé virtuální peníze nejčastěji využívají v transakcích spojených s World of Wacraft. Například k převodu postav na identický server. Ale k vidění je i řada dalších použití. „Lidé z mé guildy si díky tomu koupili Overwatch,“ konstatoval Hazzikostas.

Autor:




Nejčtenější

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

Syrian Warfare
Strategie Syrian Warfare ve zkratce: Kontroverzní téma a krutá obtížnost

Tvůrci hry Syrian Warfare se žánr strategií rozhodli pojmout nezvyklým způsobem. A to hned na několika rovinách. Netěžíte v ní suroviny a nestavíte základnu,...  celý článek

Mafia 3
Odradila vás kritická hodnocení Mafie 3? Vyzkoušejte demo

Zároveň s prvním placeným příběhovým rozšířením akce Mafia 3 vychází i demoverze.   celý článek

Film Tomb Raider
Alicia Vikanderová jako nezkušená Lara v chystaném filmu. Podívejte se

Povedený restart známé herní série Tomb Raider z roku 2013 ukázal Laru jako křehkou, nezkušenou dívku. Zároveň se stal předlohou i pro restart filmové série.   celý článek

PlayStation 4 Pro - 4K - Rise of the Tomb Raider
Media Player v PlayStation 4 Pro nově zvládne videa ve 4K

Aktualizace aplikace Media Player v PlayStation 4 Pro přidává podporu 4K. Pozor, neznamená to, že konzole nyní přehraje 4K Blu-raye, tuto funkci nelze přidat...  celý článek




Apple MacBook Air MMGF2CZ/AApple MacBook Air MMGF2CZ/A

Porovnejte ceny, pročtěte recenze a objednejte přímo u nás.

www.Heureka.cz

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.