World of WarCraft

World of WarCraft

World of WarCraft patch 2.4 je venku

  • 1279
Na test serverech hry se objevil obsahový patch 2.4, podívejme se, co přináší. UPDATED

Na test serverech hry World of WarCraft se objevil poslední obsahový patch (2.4) před vydáním datadisku s podtitulem Wrath of Lich King.

Sunwell Isle
World of WarCraft Patch 2.4V prvé řadě přináší nový ostrov, nazvaný Sunwell Isle, s raid instancí pro 25 hráčů a běžnou instancí pro 5 dobrodruhů. Na ostrově bude hromada denních úkolů, díky nimž se někteří v počátku nepřístupní bossové odemknou. Limit denních úkolů se zvyšuje na 25, přičemž se zde objevuje nová reputace (Shattered Sun Offensive) spojených sil frakcí Aldor a Scryers.

Raidování
Blizzard odstraňuje nutnost splnit sérii úkolů pro přístup do instancí Mount Hyjal a Black Temple. Ti, kteří tento maraton již podstoupili ale nemusí být smutní, jako kompenzaci získají titul “Hand of A’dal” ;-). Prince Kael’thas a Lady Vashj půjdou zabít bez nutnosti anihilace ostatních bossů. Instance Magtheridon’s Lair bude zase o něco lehčí. Celkově z toho mám dojem, že Wrath of Lich King je blíže než by se zdálo, jinak si těžko vysvětlit „inflaci“ epických předmětů a celkové zjednodušování. Z bossů v instancích pro 25 lidí také bude padat více peněz a ty, kteří po smrti nabízejí tokeny (proměnitelné na T4/T5/T6) jsou tak štědří, že ještě jeden přidají.

Předměty (Sunwell)
World of WarCraft Patch 2.4

World of WarCraft Patch 2.4

 World of WarCraft Patch 2.4

Ve hře se objevuje legendární luk, taková zajímavost je, že nepotřebuje šípy.
World of WarCraft Patch 2.4

PvP
Dochází ke změně přepočítávání honor bodů. Současný stav, kdy tabulka ukazuje jiný počet bodů než hráč nakonec po přepočítání obdrží, je tak akorát k naštvání. Nově hráči obdrží honor body rovnou za zabití svého oponenta. Nový PvP quest je spíše zklamáním, jedná se opět o úkol ze škatulky denních a hráči jsou posíláni bojovat mimo bitevní pole (Halaa a Spirit Towers of the Bone Wastes). Mám pocit, že ani tento pokus o oživení world PvP nevyjde.

Bitevní pole
Blizzard učinil první krůček k vybalancování bitevního pole Warsong Gulch. Problém vězí v situaci, kdy obě strany zajmou cizí vlajku a obě strany ji vehementně brání. To má za následek mnohdy i více jak hodinovou bitvu. Co se tedy nově stane? Zhruba po deseti minutách budou rány toho, kdo vlajku drží, bolet o 50% více, respektive o 100% po čtvrt hodině.

Máme tu i další kolo změn v případě Alterac Valley. Tunel, v němž začíná Horda, se posune více k základně. Vanndar Stormpike a Captain Balinda Stonehearth mají méně životů. Nyní by se mělo opravdu vyplatit bránit věže a NPC, poněvadž posilují životy a sílu bossů. Jinými slovy, pokud hned po startu naběhne většina hráčů přímo k šéfovi opoziční strany, dostanou tito hráči pořádně přes čumák.

Různé
World of WarCraft Patch 2.4- Ve hře se objevuje enchanting recept, jenž rozbije Void Crystal na 2 Large Prismatic Shardy.
- Spell Haste redukuje global cooldown kouzel, minimálně však na jednu sekundu.
- Combat log bude více modifikovatelný, zcela se předělává i User Interface.
- Pro hráče s dobrou reputací s Caverns of Time se objevuje portál na toto místo.
- Hutné změny v rámci vybalancování povolání se nekonají, „uniklé“ patch notes jsou tedy fake. Alespoň prozatím, není vyloučeno, že se jednalo o aktuálnější interní verzi. 

Oficiální a aktuální patch notes čtěte zde (anglicky)

Updated 10.2.
Předměty za reputaci a za tokeny
World of WarCraft patch 2.4 World of WarCraft patch 2.4
World of WarCraft patch 2.4 World of WarCraft patch 2.4
World of WarCraft patch 2.4 World of WarCraft patch 2.4

Obrázky z ostrova. Jelikož se 99% procentům hráčů ještě nenakopírovaly jejich postavy, každý si založil Blood Elf paladina nebo priesta a přeplaval ze startovací zóny. Bohužel zrovna prší, takže obrázky nejsou nic extra.
World of WarCraft patch 2.4 World of WarCraft patch 2.4

Zdroj: Worldofraids, WoW PTR fóra