Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jako jediný si splnil bláznivý sen ve World of Warcraft

  13:25aktualizováno  13:25
Téměř 1 200 dnů věnoval získávání zkušeností ve hře World of Warcraft. Výsledkem je splněný sen o sto postavách na maximální úrovni.

Američan vystupující pod přezdívkou Watola s projektem začal již před vydáním datadisku Warlords of Draenor a v současné době zvažuje, že by místo sto postav na sté úrovni skončil u jednoho tisíce.

Watola své dobrodružství a postup detailně popisuje na oficiálních fórech: „Včera (21. ledna) jsem konečně splnil svůj cíl získat úroveň sto pro sto postav. Začal jsem s tímto projektem ke konci (datadisku) Mists of Pandaria. Tou dobou jsem již získal maximální úroveň pro dvacet postav. Dalších osmdesát proto nepůsobilo tak extrémně.“

V betatestu rozšíření Warlords of Draenor prý příliš času nestrávil. Optimální získávání posledních deseti úrovní tak Watola musel hledat „za pochodu“. Objevil důležité úrovně v pevnosti, která je podle něj jedním z klíčů k rychlému postupu hrou.

Fotogalerie

Pro získávání úrovní nevyužíval žádné podvodné programy, ani nehrál třeba s osmi účty na jednom počítači (multiboxing). Stačila mu dvě předplatné a jasná strategie. Řada postav tak maximální úrovně dosáhla během jednoho dne.

Úkoly a jejich rozvržení ve Warlords of Draenor jsou podle Watolova názoru téměř perfektní. Přesto však některé věci kritizuje. „Pifku ohledně získávání úrovní mám na terén. Mám pocit, že je tu celkem dost neviditelných zdí, které nejsou nutné. A spousta věcí, které překážejí. Třeba vinice a údolí, kterými nelze projít, aniž by to přidalo minuty cestování. Prostě proto, že jste blbě skočili.“

V souvislosti se svým projektem říká, že ho získávání úrovní nebaví. A ještě s menší láskou se věnuje plnění herních úkolů. „Ale mám rád velké plány a s láskou se učím nové věci. Když jsem se blížil ke konci, zvažoval jsem, jestli zvládnu 1000 postav na maximální úrovni.“

„Zbožňuju, když můžu nabalovat na to, co jsem se naučil, abych objevil další nové věci. Rád zjišťuju, jak to udělat ještě lépe a rychleji. To mě motivuje k tomu, abych se pustil do projektů, které by jiní lidé ani nezvážili. Tu cestu jsem miloval a výsledky mě více než naplnily,“ uzavírá Watola.

Autor:




Nejčtenější

Zaklínač 3:  O Víně a krvi
Autor knih o Zaklínači žárlí na úspěch hry

Spisovatel Andrzej Sapkowski tvrdí, že popularita jeho knížek pomohla hernímu zaklínači stát se hitem, nikoli naopak.  celý článek

Syberia 3
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Blackwood Crossing
RECENZE: Blackwood Crossing vypadá jako špičkový animák od Pixaru

Dětství sourozenců Finna a Scarlett bylo poznamenané tak dramatickými událostmi, že navždy změnily chod jejich životů. Celý Blackwood Crossing je jejich...  celý článek

Druidstone: The Secret of Menhir Forest
Chystá se nová hra od autorů Legend of Grimrock

Pod názvem Druidstone se skrývá retro hra na hrdiny s tahovými souboji na čtverečkové mapě připravovaná autory, kteří stojí za dvěma díly populární...  celý článek

Call of Duty: WW2
Je to oficiální. Letošní Call of Duty se vrátí do 2. světové války

Předchozí úniky informací se potvrdily. Válečná střelnice Call of Duty se s letošním dílem vrátí ke kořenům, tedy do období druhé světové války.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.