Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jako jediný si splnil bláznivý sen ve World of Warcraft

  13:25aktualizováno  13:25
Téměř 1 200 dnů věnoval získávání zkušeností ve hře World of Warcraft. Výsledkem je splněný sen o sto postavách na maximální úrovni.

Američan vystupující pod přezdívkou Watola s projektem začal již před vydáním datadisku Warlords of Draenor a v současné době zvažuje, že by místo sto postav na sté úrovni skončil u jednoho tisíce.

Watola své dobrodružství a postup detailně popisuje na oficiálních fórech: „Včera (21. ledna) jsem konečně splnil svůj cíl získat úroveň sto pro sto postav. Začal jsem s tímto projektem ke konci (datadisku) Mists of Pandaria. Tou dobou jsem již získal maximální úroveň pro dvacet postav. Dalších osmdesát proto nepůsobilo tak extrémně.“

V betatestu rozšíření Warlords of Draenor prý příliš času nestrávil. Optimální získávání posledních deseti úrovní tak Watola musel hledat „za pochodu“. Objevil důležité úrovně v pevnosti, která je podle něj jedním z klíčů k rychlému postupu hrou.

Fotogalerie

Pro získávání úrovní nevyužíval žádné podvodné programy, ani nehrál třeba s osmi účty na jednom počítači (multiboxing). Stačila mu dvě předplatné a jasná strategie. Řada postav tak maximální úrovně dosáhla během jednoho dne.

Úkoly a jejich rozvržení ve Warlords of Draenor jsou podle Watolova názoru téměř perfektní. Přesto však některé věci kritizuje. „Pifku ohledně získávání úrovní mám na terén. Mám pocit, že je tu celkem dost neviditelných zdí, které nejsou nutné. A spousta věcí, které překážejí. Třeba vinice a údolí, kterými nelze projít, aniž by to přidalo minuty cestování. Prostě proto, že jste blbě skočili.“

V souvislosti se svým projektem říká, že ho získávání úrovní nebaví. A ještě s menší láskou se věnuje plnění herních úkolů. „Ale mám rád velké plány a s láskou se učím nové věci. Když jsem se blížil ke konci, zvažoval jsem, jestli zvládnu 1000 postav na maximální úrovni.“

„Zbožňuju, když můžu nabalovat na to, co jsem se naučil, abych objevil další nové věci. Rád zjišťuju, jak to udělat ještě lépe a rychleji. To mě motivuje k tomu, abych se pustil do projektů, které by jiní lidé ani nezvážili. Tu cestu jsem miloval a výsledky mě více než naplnily,“ uzavírá Watola.

Autor:




Nejčtenější

Destiny 2
VIDEO: Sci-fi Destiny 2 je nejhezčí na PC

Zatímco první díl střílečkové hry na hrdiny vyšel pouze na konzole, druhý se podívá i na počítače. A bude tam vypadat zdaleka nejlépe.  celý článek

Kingdome Come: Deliverance
Nový trailer na Kingdome Come poodhaluje příběh a létají v něm výkaly

Nová ukázka z historického RPG ukazuje násilný přechod hlavního hrdiny z bezstarostného mládí do dospělosti.   celý článek

Sudden Strike 4
Zase pořádná strategie z druhé světové? Recenze Sudden Strike 4

Sudden Strike se po dlouhé odmlce znovu vrací na monitory. Jde stále o krvelačnou strategii z druhé světové války, nebo o slabý odvar? Autoři moc...  celý článek

Jak už je u her od Bethesdy zvykem, neobdrželi jsme s předstihem novinářskou...
Vývojáři otočili, demoverze Prey je nakonec i na Steamu

Tvrdili, že kvůli možnosti vracení her na Steamu PC hráči demoverze nepotřebují. Teď už ji jejich hra má také.   celý článek

Black Mirror Remake
Česká adventura Posel Smrti se dočká remaku. Budou ho dělat Němci

Jedna z nejlepších českých her vůbec se po 14 letech od vydání dočká kompletního přepracování. Nepracují na něm však původní autoři a od originálu se má lišit...  celý článek

Další z rubriky

Wolfenstein II: The New Colossus
Wolfenstein 2: střílet nácky je lepší se zbraní v každé ruce

Koncem října se vrátí bijec nacistů B.J. Blazkowicz, aby dokončil rozdělanou práci z New Order, na nějž hra navazuje. Pár věcí se změní.  celý článek

Fishing Planet
VIDEO: Simulátor rybaření aspiruje na nejlepší trailer roku

V podání autorů chystané hry Fishing Planet vypadá rybaření napínavěji než většina současných stříleček. Volume doprava!  celý článek

Postava Hanza v Overwatch
Blizzard změnil názor, v Overwatchi bude režim deathmatch

Ještě loni na akci Blizzcon se tvůrci týmové střílečky Overwatch bránili přidání režimu deathmatch, v němž zápasí všichni proti všem. Po uvedení sekce Arcade...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.