Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

World of Warcraft se ve středu změní k nepoznání

  13:19aktualizováno  13:19
Fantasy on-line hru World of Warcaft čekají největší změny za poslední léta. Měsíc před vydáním rozšíření Warlords of Draenor se ve hře objeví nové modely postav, změní se způsob, jakým se hraje za jednotlivá povolání a z Temného portálu začnou do herního světa proudit invazní jednotky klanu Iron Horde.

World of Warcraft: Warlords of Draenor | foto: Blizzard

Aktualizaci lze vnímat jako systémovou část rozšíření Warlords of Draenor. Až datadisk skutečně vyjde, umožní hráčům vypravit se za portál a postoupit na úroveň sto. Všechno ostatní, tedy nové modely postavy, upravené dovednosti, překopání hodnot u předmětů, krabice na hračky a další vychází už nyní ve středeční aktualizaci (na zámořských servech už v úterý). A jsou to největší změny za poslední léta.

U všech povolání se změnily talenty, které ovlivňují styl hry.

U všech povolání se změnily talenty, které ovlivňují styl hry.

Ve hře se objeví nová přihlašovací obrazovka.

Ve hře se objeví nová přihlašovací obrazovka.

Zřejmě největší emoce vzbudila změna, která bude mít na hru minimální dopad, a to nové modely postav (lze zůstat u starých). Tvůrci se rozhodli aktualizovat letité modely s cílem zachovat jejich jedinečnost. To se povedlo tu více, tu méně, nicméně po zkušenostech z betaverze jsem nové modely vnímal pouze v in-game filmečcích. Jinak hraji s maximálně oddálenou kamerou a nových modelů jsem si prakticky nevšiml.

Mnoho vášní zažehne také změna talentů, především však úprava dovedností prakticky u všech povolání. Tvůrci se po letech, kdy neustále přidávali nové dovednosti, čímž jejich počet bobtnal, rozhoupali k potřebnému kroku: některé dovednosti odstranili, případně sloučili s jinými. Výsledek je individuální pro každé povolání, jisté je ovšem to, že za mnoho postav se zkrátka hraje poněkud jinak, než jsou hráči zvyklí.

Sdružování s dalšími hráči bude snazší i bez asistence programů třetích stran.

Sdružování s dalšími hráči bude snazší i bez asistence programů třetích stran.

Změnily se hodnoty u předmětů a objevily nové prvky.

Změnily se hodnoty u předmětů a objevily nové prvky.

Další velká změna se týká hodnot u předmětů. Čísla po letech neporostou (tj. na začátku hry jste udělili třeba 1 500 zranění, po několika rozšířeních to je třeba 300 000 zranění), ale sníží se. Některé prvky zmizí (hit, expertise), jiné se sloučí v jednu (například spell haste, melee haste, ranged haste → haste) a objeví se i nové (bonus armor, multistrike a versality).

V souvislosti s aktivací Temného portálu a invazí se mohou hráči těšit na několik málo úkolů, které připravují zejména příběhové podhoubí pro Warlords of Draenor. Do vydání datadisku bude k dispozici také dungeon Upper Blackrock Spire pro hráče na úrovni 90. Jako kořist si odnesou předměty na úrovni 550.

Ve hře se konečně objeví krabice na hračky, která funguje napříč všemi postavami v rámci jednoho účtu. Hráči tak mimo jiné ušetří hodně místa v batozích či bance. Potěší, že u hraček, které nemáte, je vidět jejich původ.

Detail možnosti u nového vyhledávání hráčů

Detail možnosti u nového vyhledávání hráčů

Kde jinde vyniknou nové modely postav?

Kde jinde vyniknou nové modely postav?

Novinkou je také podstatně vylepšené vyhledávání a sdružování hráčů pro různé akce, které dosud úspěšně řešily add-ony třetích stran. Uvidíme, jak moc ceny půjdou dolů, protože se sloučí aukční domy aliance i hordy. Černý trh (Black Market Auction House) se přesouvá do Draenoru, nebude tedy zhruba měsíc dostupný. Výraznější bude také střídání dne a noci, noci totiž potemní.

Seznam všech změn přehledně mapuje server Mmo-champion. Rozšíření Warlords of Draenor vychází 13. listopadu.

Autor:






Nejčtenější

Alan Dabiri ze společnosti Blizzard Entertainment
Nový šéf vývoje Heroes of the Storm: Překonáme očekávání hráčů

Vývojáři Heroes of the Storm prý překonají veškeré hráčské sny. Věří v to nový kreativní ředitel Alan Dabiri, který otěže tvorby po třech letech přebírá po...  celý článek

Ilustrační obrázek ke hře BioShock
Sedm herních situací, které nám naprosto vyrazily dech

Šokující momenty jsou ve filmech o poznání častější než ve světě videoher. Připočíst to dost možná lze větší vyzrálosti filmového průmyslu. Přesto se najdou...  celý článek

Kingsglaive: Final Fantasy XV
Vydavatelství: Nepřestáváme hry poskytovat kvůli negativním recenzím

Společnosti Square Enix a Koch Media odmítají nařčení španělského herního webu AreaJugones, kterému prý kvůli kritickým recenzím nechtějí zpřístupňovat nové...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.