Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Zrychlení uživatelského rozhraní Xbox One je jednou z priorit

  12:02aktualizováno  12:02
Snazší vývoj her pro Xbox One a PC či rychlejší uživatelské rozhraní konzole. Phil Spencer, který šéfuje divizi Xbox, odpovídal na Twitteru na dotazy fanoušků.

Phil Spencer | foto: Microsoft

Pravidelné vylepšování konzole Xbox One má i svou stinnou stránku, konkrétně zpomalení uživatelského rozhraní. „Zrychlení uživatelského rozhraní je vysoko na seznamu vylepšení, která chceme udělat,“ napsal Spencer.

07.dubna 2015 v 17:52, příspěvek archivován: 08.dubna 2015 v 12:01

@gabrielpina4 @thekeenpaladin Speeding up the UI is high on our list of improvements we want to make.

Dále prozradil, že z připravovaného rozhraní DirectX 12 mají těžit nejenom hry, příznivě by se mělo projevit i na rychlosti systému. Usnadnit by mělo i vývoj her menších studií pro Xbox One a PC. Dále naznačil možnou podporu 4K rozlišení.

Xbox One s pohybovým a hlasovým ovládáním Kinect a ovladačem

Xbox One s pohybovým a hlasovým ovládáním Kinect a ovladačem

Reagoval i na dotaz, co se stalo s rebootem akce Phantom Dust, která vyšla před deseti lety na první Xbox. „Zpomalila nás změna studia. Chceme se ujistit, že to uděláme správně. Mrzí mě to, ale zabere to víc času.“

A jak se mu podařilo udělat z Xbox One tak úžasnou záležitost? zeptal se jeden z uživatelů. „Neudělal jsem nic. Tvůrci dělají skvělé hry, hráči je hrají, dávají nám zpětnou vazbu a my neustále platformu vylepšujeme.“ 

Autor:




Nejčtenější

Rust
Obchod nabízí nejlepší hry „loňského“ roku s parádní slevou

Provozovatelé Humble Bundle učinili odvážný krok. Sestavili balík z her, které podle nich a jejich zákazníků patří mezi nejlepší hry z loňských slev. Všechny...  celý článek

Might & Magic: Showdown
Vzniká další hra pod značkou Might & Magic. Fandy ovšem nepotěší

Možná jste se stejně jako my zaradovali, když jste spatřili spojení slov Might & Magic. Jenže vystřízlivění přišlo záhy. S oblíbeným světem má nová hra...  celý článek

Pillars Of Eternity
Dočkají se Pillars of Eternity druhého dílu? Tvůrci provokují

Project Louisana by mohla být příští hra ze světa Falloutu, ale stejně tak i jakýkoliv jiný titul od Obsidian Entertainment. Název amerického státu odkazuje na...  celý článek

Gabe Newell
Šéf Valve odpovídal na dotazy fanoušků. Vybíráme to nejzajímavější

Vyjde někdy Half-Life 3? Nejčastější dotaz fanoušků Valve je zároveň otázkou, která i po internetové diskusi s ředitelem společnosti Gabem Newellem zůstala...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.