Phil Spencer | foto: Microsoft

Zrychlení uživatelského rozhraní Xbox One je jednou z priorit

  • 0
Snazší vývoj her pro Xbox One a PC či rychlejší uživatelské rozhraní konzole. Phil Spencer, který šéfuje divizi Xbox, odpovídal na Twitteru na dotazy fanoušků.

Pravidelné vylepšování konzole Xbox One má i svou stinnou stránku, konkrétně zpomalení uživatelského rozhraní. „Zrychlení uživatelského rozhraní je vysoko na seznamu vylepšení, která chceme udělat,“ napsal Spencer.

07.dubna 2015 v 17:52, příspěvek archivován: 08.dubna 2015 v 12:01

@gabrielpina4 @thekeenpaladin Speeding up the UI is high on our list of improvements we want to make.

Dále prozradil, že z připravovaného rozhraní DirectX 12 mají těžit nejenom hry, příznivě by se mělo projevit i na rychlosti systému. Usnadnit by mělo i vývoj her menších studií pro Xbox One a PC. Dále naznačil možnou podporu 4K rozlišení.

Xbox One s pohybovým a hlasovým ovládáním Kinect a ovladačem

Reagoval i na dotaz, co se stalo s rebootem akce Phantom Dust, která vyšla před deseti lety na první Xbox. „Zpomalila nás změna studia. Chceme se ujistit, že to uděláme správně. Mrzí mě to, ale zabere to víc času.“

A jak se mu podařilo udělat z Xbox One tak úžasnou záležitost? zeptal se jeden z uživatelů. „Neudělal jsem nic. Tvůrci dělají skvělé hry, hráči je hrají, dávají nám zpětnou vazbu a my neustále platformu vylepšujeme.“