Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

XCOM: Enemy Unknown rozšíří stahovatelný obsah Slingshot

  15:51aktualizováno  15:51
Rozšíření pro XCOM: Enemy Unknown nabídne novou postavu, další vizuální úpravy týmu a výzkumné zkratky. Hráči ve stahovatelném obsahu navštíví Čínu, kde se setkají s členem triády a vzlétnou do čínských oblak.

Stahovatelný obsah Slingshot pro XCOM: Enemy Unknown

Obsah nazvaný Slingshot nabízí celkem tři mise a alternativní vzhled pro rozličná brnění, účesy i helmy. Vydavatel hry, kterým je společnost 2K, však zatím neoznámil cenu ani datum vydání. Rozšíření prý vyjde brzy.

XCOM: Enemy Unknown je pokračováním 18 let staré legendy jménem UFO: Enemy Unknown. Předělávka se nesnaží sérii citelně proměnit, staví spíše na dědictví původní hry. Hráčům tak nabízí budování základny, výzkum a samozřejmě i tahový boj s mimozemšťany.

Bonusweb hru ohodnotil známkou 90 %. Petr Zelený v recenzi napsal: "Znalci originálu zajásají, noví hráči jakbysmet. Záchrana planety před šmejdem z vesmíru má i v roce 2012 pořádný tah na bránu." (čtěte text)

Autor:


Témata: účes, UFO


Nejčtenější

StarCraft: Remastered
StarCraft: Remastered je skutečností, vyjde v létě na PC a Mac

Strategická legenda StarCraft se dočká po necelých dvaceti letech od vydání modernizovaného kabátku, a to včetně datadisku Brood War.  celý článek

Mafia 3
Odradila vás kritická hodnocení Mafie 3? Vyzkoušejte demo

Zároveň s prvním placeným příběhovým rozšířením akce Mafia 3 vychází i demoverze.   celý článek

Film Tomb Raider
Alicia Vikanderová jako nezkušená Lara v chystaném filmu. Podívejte se

Povedený restart známé herní série Tomb Raider z roku 2013 ukázal Laru jako křehkou, nezkušenou dívku. Zároveň se stal předlohou i pro restart filmové série.   celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.