Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pro čínský trh vzniklo Call of Duty Online, hra už je dostupná

  11:00aktualizováno  11:00
Klasická hra, nový obchodní model. Tak by se dal shrnout projekt Call of Duty Online, kterým chce vydavatelství Activision ovládnout čínský trh. Usiluje tam až o desítky milionů hráčů.

Ilustrační obrázek ze hry Call of Duty: Advanced Warfare | foto: Jakub Žežule

Titul vydavatelství ohlásilo v roce 2012 a vyvíjí ho společnost Raven Software, která pomáhala se vznikem již pěti her ze série Call of Duty.

Call of Duty Online využije obchodní model ke hraní zdarma a v Číně mu v současné době začal veřejný betatest. Z toho by mělo vyplynout, zda jsou očekávání vydavatelského domu i partnerské společnosti Tencent realistická.

„Úzce jsme spolupracovali s Tencentem, a vyzvali jsme proto Raven Software jako jedno z našich nejspolehlivějších a nejtalentovanějších studií, aby vytvořilo Call of Duty zážitek ušitý na míru čínskému trhu,“ řekl šéf Activision Publishing Eric Hirshberg.

„Zpětná vazba komunity byla během testování senzační. Nemůžeme být nadšenější a těšíme se, až si získáme srdce i mozky nové komunity v Číně,“ tvrdí Hirshberg.

Autor:


Témata: Call of Duty


Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.