Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pro čínský trh vzniklo Call of Duty Online, hra už je dostupná

  11:00aktualizováno  11:00
Klasická hra, nový obchodní model. Tak by se dal shrnout projekt Call of Duty Online, kterým chce vydavatelství Activision ovládnout čínský trh. Usiluje tam až o desítky milionů hráčů.

Ilustrační obrázek ze hry Call of Duty: Advanced Warfare | foto: Jakub Žežule

Titul vydavatelství ohlásilo v roce 2012 a vyvíjí ho společnost Raven Software, která pomáhala se vznikem již pěti her ze série Call of Duty.

Call of Duty Online využije obchodní model ke hraní zdarma a v Číně mu v současné době začal veřejný betatest. Z toho by mělo vyplynout, zda jsou očekávání vydavatelského domu i partnerské společnosti Tencent realistická.

„Úzce jsme spolupracovali s Tencentem, a vyzvali jsme proto Raven Software jako jedno z našich nejspolehlivějších a nejtalentovanějších studií, aby vytvořilo Call of Duty zážitek ušitý na míru čínskému trhu,“ řekl šéf Activision Publishing Eric Hirshberg.

„Zpětná vazba komunity byla během testování senzační. Nemůžeme být nadšenější a těšíme se, až si získáme srdce i mozky nové komunity v Číně,“ tvrdí Hirshberg.

Autor:


Témata: Call of Duty


Nejčtenější

Mortal Kombat: Legacy
Třetí film Mortal Kombat měl být jako brutální Avengers

Jak to aktuálně vypadá s filmem Mortal Kombat? V plánu bylo natočit drsný film s komiksovým nádechem. Co však zůstalo ze slibných plánů, je ve hvězdách. Film...  celý článek

Far Cry 5
První trailer potvrzuje zasazení Far Cry 5 do americké Montany

Firma Ubisoft zveřejnila krátké poutací video, z něhož je patrné, že pátý díl populární akční série Far Cry bude zasazen na americký severozápad.  celý článek

Resident Evil (2002)
Tak to netrvalo dlouho, filmový Resident Evil dostane reboot

Zombie podívaná Resident Evil bude oživena dříve, než se čekalo.  celý článek

Quake Champions
První dojmy z Quake Champions: Návrat legendy, nebo pohřbení značky?

Oživovat po dvanácti letech tak klasickou sérii jako je Quake bude vždy představovat problém. Vývojáři totiž nikdy nemají šanci se zavděčit všem fanouškům.  celý článek

Destiny: Rise of Iron
Porazili všechny bosse v Destiny bez jediného výstřelu

Přes 60 hodin zabralo skupině hráčů porazit ty nejtěžší záporáky ve hře Destiny, bez jediného výstřelu, pouze za využití útoků na blízko a speciálních...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.