Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Základní mechaniky Diabla 3 se opět mění. Vydání hry se může vzdálit

aktualizováno 
Vývojářské studio Blizzard se nebojí i po letech vývoje měnit některé stavební kameny hry. "Při práci na Diablu 3 nás vypískali za přílišnou úpravu herních systémů, hra je již prý dobrá a máme ji vydat," říká hlavní návrhář hry, kterým je Jay Wilson. Ten však zároveň s tímto tvrzením nesouhlasí.

"Nikdo si nebude pamatovat, jestli hra vyjde pozdě, jen jestli je skvělá. Věříme v naší schopnost vydat skvělou hru, ale ještě ji nemáme," tvrdí Wilson. Na základě probíhajícího betatestu i samotné zkušenosti vývojářů, tak Blizzard upravuje celou řadu herních mechanik.

Mění se tak například inventář, řemesla (crafting), či typ statistik, které předměty upravují. Blizzard též chystá řadu změn týkající se dovedností a runového systému. Ty však ještě není připraven představit.

První novinkou je odstranění identifikačních svitků. Hráči budou i nadále objevovat neidentifikované předměty, odhalení jejich statistik však nebude vyžadovat žádný předmět. Identifikace je nově schopnost každé postavy.

Dochází též k pročišťování herních systémů a některé mechaniky ze hry mizí. Například postava Mystic (řemeslník-artisan) prý příliš připomínala systém drahokamů, které lze zasazovat do předmětů. A vývojáři tvrdí, že její úprava by vyžadovala kompletní přepracování, a proto ji raději odloží na později.

Diablo 3

Diablo 3 v akci

Původně též vývojáři nechtěli zahrnout vykouzlení portálu, kterým se hráči z bojiště mohou přesunout do města. Postavám to totiž umožňovalo utíkat ze soubojů a rozličnými způsoby obcházet bitevní mechaniky. Blizzard však objevil metody, kterými tomu lze zabránit, a vytváření portálů tak opět zahrnul do hry.

Z titulu proto mizí předměty nazvané Cauldron of Jordan a Nephalem Cube. Ty totiž měly hráčům šetřit čas v době, kdy hra nezahrnovala vytváření portálů. Rozkládat předměty (salvage) bude kovář a z bílých předmětů již nebude možné získávat materiály.

Blizzard též koketoval s představou, že by každý předmět měl být pro hráče využitelný. Vývojáři se však vrátili k pojetí známému z druhého dílu. Hráči tak opět budou objevovat veliké množství předmětů a většina z nich nebude mít valného využití.

Poslední zásadní úpravou je změna základních statistik, které slouží k vylepšování postavy. Těmi již nebudou obrana (defense), attack (útok) a přesnost (precision) a vrací se tradiční čtveřice, kterou je síla (strenght), obratnost (dexterity), inteligence a životní síla (vitality).

"Chceme, aby Diablo 3 bylo při vydání tou nejlepší možnou hrou," uzavírá Jay Wilson přístup společnosti. Tak zásadní úpravy mechanik se však s pravděpodobností podepíšou na datu vydání a titul nemusí stihnout kýžené první čtvrletí letošního roku.

Autor:


Témata: Blizzard, Diablo


Nejčtenější

Ultra Street Fighter II: The Final Challengers
VIDEORECENZE: Ultra Street Fighter 2 je provařená bojovka s novou omáčkou

Bojovku Street Fighter II jsme během let hráli v několika podobách na mnoha platformách. Verze pro Switch jen mírně upravuje herní mechanismy, přidává bohaté...  celý článek

Tom Holland
Film Uncharted zpracuje Nathanovo mládí, hlavní roli získal Tom Holland

Film Uncharted je v přípravné fázi už hodně dlouho a původně se předpokládalo, že se zaměří na dospělého Nathana Drakea. Jenže to už neplatí.  celý článek

Logo Valve
Valve přetáhlo vývojáře Kerbal Space Programu

Další talentovaný tým skončil pod křídly giganta, který provozuje nejpopulárnější herní platformu Steam. Jaké plány s autory Kerbal Space Programu má, se neví,...  celý článek

Quake Champions
První dojmy z Quake Champions: Návrat legendy, nebo pohřbení značky?

Oživovat po dvanácti letech tak klasickou sérii jako je Quake bude vždy představovat problém. Vývojáři totiž nikdy nemají šanci se zavděčit všem fanouškům.  celý článek

Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2 se odkládá na jaro 2018, obrázky jako útěcha

Studio Rockstar odložilo připravovaný western Red Dead Redemption 2 na jaro 2018. Jako kompenzaci se můžete podívat na sadu nových obrázků.   celý článek

GONVARRI CZECH, s.r.o. - Andrea Gabrhelová
IT technik

GONVARRI CZECH, s.r.o. - Andrea Gabrhelová
Ústecký kraj
nabízený plat: 20 000 - 45 000 Kč

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.