Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Základní mechaniky Diabla 3 se opět mění. Vydání hry se může vzdálit

aktualizováno 
Vývojářské studio Blizzard se nebojí i po letech vývoje měnit některé stavební kameny hry. "Při práci na Diablu 3 nás vypískali za přílišnou úpravu herních systémů, hra je již prý dobrá a máme ji vydat," říká hlavní návrhář hry, kterým je Jay Wilson. Ten však zároveň s tímto tvrzením nesouhlasí.

"Nikdo si nebude pamatovat, jestli hra vyjde pozdě, jen jestli je skvělá. Věříme v naší schopnost vydat skvělou hru, ale ještě ji nemáme," tvrdí Wilson. Na základě probíhajícího betatestu i samotné zkušenosti vývojářů, tak Blizzard upravuje celou řadu herních mechanik.

Mění se tak například inventář, řemesla (crafting), či typ statistik, které předměty upravují. Blizzard též chystá řadu změn týkající se dovedností a runového systému. Ty však ještě není připraven představit.

První novinkou je odstranění identifikačních svitků. Hráči budou i nadále objevovat neidentifikované předměty, odhalení jejich statistik však nebude vyžadovat žádný předmět. Identifikace je nově schopnost každé postavy.

Dochází též k pročišťování herních systémů a některé mechaniky ze hry mizí. Například postava Mystic (řemeslník-artisan) prý příliš připomínala systém drahokamů, které lze zasazovat do předmětů. A vývojáři tvrdí, že její úprava by vyžadovala kompletní přepracování, a proto ji raději odloží na později.

Diablo 3

Diablo 3 v akci

Původně též vývojáři nechtěli zahrnout vykouzlení portálu, kterým se hráči z bojiště mohou přesunout do města. Postavám to totiž umožňovalo utíkat ze soubojů a rozličnými způsoby obcházet bitevní mechaniky. Blizzard však objevil metody, kterými tomu lze zabránit, a vytváření portálů tak opět zahrnul do hry.

Z titulu proto mizí předměty nazvané Cauldron of Jordan a Nephalem Cube. Ty totiž měly hráčům šetřit čas v době, kdy hra nezahrnovala vytváření portálů. Rozkládat předměty (salvage) bude kovář a z bílých předmětů již nebude možné získávat materiály.

Blizzard též koketoval s představou, že by každý předmět měl být pro hráče využitelný. Vývojáři se však vrátili k pojetí známému z druhého dílu. Hráči tak opět budou objevovat veliké množství předmětů a většina z nich nebude mít valného využití.

Poslední zásadní úpravou je změna základních statistik, které slouží k vylepšování postavy. Těmi již nebudou obrana (defense), attack (útok) a přesnost (precision) a vrací se tradiční čtveřice, kterou je síla (strenght), obratnost (dexterity), inteligence a životní síla (vitality).

"Chceme, aby Diablo 3 bylo při vydání tou nejlepší možnou hrou," uzavírá Jay Wilson přístup společnosti. Tak zásadní úpravy mechanik se však s pravděpodobností podepíšou na datu vydání a titul nemusí stihnout kýžené první čtvrletí letošního roku.

Autor:


Témata: Blizzard, Diablo


Nejčtenější

S tímto trikem se na veřejnosti objevil jeden ze zaměstnanců společnosti Valve.
I kdyby Half-Life 3 vyšel, stejně by asi neměl konec, prozradil vývojář

Scénárista série Half-Life Marc Laidlaw prozradil, že slavná značka byla zamýšlena tak, aby se na ni vždy dalo navázat dalším dílem. Pokud se tedy někdy...  celý článek

Uncharted: The Lost Legacy
VIDEO: Jsi to ty, Indy? Třináct minut hraní Uncharted: The Lost Legacy

Podívejte se, jak se hraje samostatně spustitelný přídavek Uncharted: The Lost Legacy k dobrodružné akci Uncharted 4. Lákadlem jsou nevšední spojení dvou...  celý článek

Postava Oduly z Shadow of War
Co by na to řekl Tolkien? Shadow of War udělá z obludy sexy krásku

Postava pavoučí Oduly v chystané fantasy rubačce Shadow of War bude mít na rozdíl od knihy humanoidní postavu. Hodně sexy humanoidní postavu nutno říct.  celý článek

Need for Speed Payback
VIDEO: Need for Speed Payback fanoušky tunningu určitě nezklame

Nově zveřejněný trailer pro Need for Speed Payback ukazuje široké možnosti úprav automobilů. Největší novinkou oproti předešlým dílům bude možnost kompletně...  celý článek

Konspirace
Tajný vládní experiment maskovaný jako videohra? Příběh hry Polybius

Muži v černém hlídající před vchody do heren, umírající děti a zneužívání drog. Je videoherní automat Polybius jen městská legenda, nebo skutečný vládou...  celý článek

Další z rubriky

Dying Light
Zombie akci Dying Light stále hraje půl milionu lidí, bude nový obsah

Díky početné a aktivní komunitě se parádní zombie akce Dying Light dočká dalšího roku bezplatných aktualizací.   celý článek

Obrázky ze zrušeného Might & Magic SHOWDOWN
Trapas pro značku Might & Magic. Showdown skončil pro nezájem hráčů

Originální strategie, která lákala na možnost libovolně si upravit vzhled vaší armády, končí, aniž by kdy opustila režim předběžného přístupu. Nedokázala...  celý článek

DmC: Devil May Cry
Spousta akce za málo peněz. Nový Humble Bundle má DmC a Resident Evila

Oblíbený obchod Humble Bundle nabízí s obrovskou slevou skvělé akční hry od firmy Capcom. Doplňte si sbírku o hry ze série Resident Evil, Dead Rising nebo...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.