Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Zaklínač 3 se inspiruje v Elder Scrolls, chce se vyhnout nevýraznosti

  14:08aktualizováno  14:08
Vývojáři Zaklínače 3 považují hru The Elder Scrolls V: Skyrim za inspirativní. Jejich cílem však je vytvořit titul, ve kterém úkoly a postavy nebudou tak nevýrazné.

Vývojáři Zaklínače 3 doufají, že se jim podaří vytvořit dokonalou hru na hrdiny.

Odhalil to ředitel vývoje Konrad Tomaszkiewicz. Podle jeho názoru se vývojáři od Skyrimu mohou učit o vývoji hry s otevřeným světem. Zejména v návrhu světa s ohromujícími scenériemi a působivou atmosférou.

"Pokud přemýšlím nad ponaučením ze Skyrimu, je to potřeba neustále přemýšlet nad pohlcením hrou," řekl Tomaszkiewicz ve video rozhovoru pro GameInformer.

"Nemůžete odhalit, že máte obecná řešení a nevýrazný obsah ve hře... a ve Skyrimu to tak bylo. Stejný úkol jste mohli udělat několikrát a nehráčská postava o předchozím splnění nikdy nevěděla," vysvětluje ředitel vývoje.

Klíčem k pohroužení do hry jsou prý reakce na veškeré hráčské akce. Tomaszkiewicz tvrdí, že v Zaklínači 3 hráči uvidí vliv každé volby na herní svět. Postavy si o jejich činech budou povídat a reagovat budou souhlasně či odmítavě.

Vývojáři tedy chtějí zkombinovat otevřený svět ve stylu Skyrim s vlastním důrazem kladeným na následky hráčských voleb. Tomaszkiewicz doufá, že výsledkem pak bude perfektní hra na hrdiny.

Zaklínač 3 má nabídnout otevřený herní svět rozlehlejší než v titulu Skyrim. Vývojáři též slibují absenci načítacích obrazovek, propracovanou umělou inteligenci i výrobu vlastní výbavy (čtěte více). Hra by měla vyjít v příštím roce, a to s grafikou nové generace. Konkrétní platformy však vývojáři zatím nezmiňují.

Autor:


Témata: Zaklínač


Nejčtenější

Propagační kufřík od Blizzardu
VIDEO: Rozbalujeme propagační kufřík od Blizzardu

Do redakce nám dorazil balíček, který se týká karetní hry Hearthstone. Podívejte se, jakými předměty Blizzard propaguje nejnovější rozšíření Mean Streets of...  celý článek

No Man’s Sky (PS4)
GLOSA: Je No Man’s Sky podvod roku? Ne, jen oběť přehnaných ambic

Od ambiciózního vesmírného simulátoru No Man’s Sky se čekalo mnoho, tenhle druh slávy by si však autoři určitě rádi odpustili.  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.