Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Zaklínač 3 se inspiruje v Elder Scrolls, chce se vyhnout nevýraznosti

  14:08aktualizováno  14:08
Vývojáři Zaklínače 3 považují hru The Elder Scrolls V: Skyrim za inspirativní. Jejich cílem však je vytvořit titul, ve kterém úkoly a postavy nebudou tak nevýrazné.

Vývojáři Zaklínače 3 doufají, že se jim podaří vytvořit dokonalou hru na hrdiny.

Odhalil to ředitel vývoje Konrad Tomaszkiewicz. Podle jeho názoru se vývojáři od Skyrimu mohou učit o vývoji hry s otevřeným světem. Zejména v návrhu světa s ohromujícími scenériemi a působivou atmosférou.

"Pokud přemýšlím nad ponaučením ze Skyrimu, je to potřeba neustále přemýšlet nad pohlcením hrou," řekl Tomaszkiewicz ve video rozhovoru pro GameInformer.

"Nemůžete odhalit, že máte obecná řešení a nevýrazný obsah ve hře... a ve Skyrimu to tak bylo. Stejný úkol jste mohli udělat několikrát a nehráčská postava o předchozím splnění nikdy nevěděla," vysvětluje ředitel vývoje.

Klíčem k pohroužení do hry jsou prý reakce na veškeré hráčské akce. Tomaszkiewicz tvrdí, že v Zaklínači 3 hráči uvidí vliv každé volby na herní svět. Postavy si o jejich činech budou povídat a reagovat budou souhlasně či odmítavě.

Vývojáři tedy chtějí zkombinovat otevřený svět ve stylu Skyrim s vlastním důrazem kladeným na následky hráčských voleb. Tomaszkiewicz doufá, že výsledkem pak bude perfektní hra na hrdiny.

Zaklínač 3 má nabídnout otevřený herní svět rozlehlejší než v titulu Skyrim. Vývojáři též slibují absenci načítacích obrazovek, propracovanou umělou inteligenci i výrobu vlastní výbavy (čtěte více). Hra by měla vyjít v příštím roce, a to s grafikou nové generace. Konkrétní platformy však vývojáři zatím nezmiňují.

Autor:


Témata: Zaklínač


Nejčtenější

Forza Horizon 3: Hot Wheels
RECENZE: Ve Forze Horizon 3: Hot Wheels si zajezdíte v angličácích

Umění přídavného obsahu spočívá v tom, že se známé věci z originální hry obohatí o něco nového a nevídaného. Jako ve Forza Horizon 3: Hot Wheels.  celý článek

Empathy: Path of Whispers
RECENZE: Jaký je svět bez lidí? Empathy ho ukazuje po apokalypse

Empathy je jedna z těch her, v níž nepotkáte jediného člověka. Podobně jako třeba v Everybody's Gone to the Rapture nebo Dear Ester to však má svůj důvod....  celý článek

Outlast (PlayStation 4)
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Bojovka Dead or Alive se proslavila především svými sexy bojovnicemi.
Když se DLC vymknou z rukou. Virtuální obsah za desítky tisíc korun

Balíčky s přídavným obsahem sice pro spuštění hry nejsou nutné, často však přidávají spoustu lákavého obsahu. V extrémních případech vás ale mohou přijít až na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.