Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Návrhář vymyslel karetní hru Gwent pro Zaklínače 3 v koupelně

  18:00aktualizováno  18:00
Řada výborných nápadů přichází ve chvílích, kdo to člověk moc nečeká. Výjimkou nebyla ani koncepce karet Gwent, které objevíte ve hře Zaklínač 3.

Karetní hra Gwent v Zaklínači 3 | foto: CD Projekt Red

Jejich návrhář Damien Monnier měl na vymyšlení nové minihry týden. Cílem bylo nahradit kostkový poker z druhého dílu Zaklínače a Monnier s úkolem tápal. Ještě na začátku víkendu mu nebylo jasné, jak skloubit prvky Zaklínače se zajímavou minihrou.

V neděli večer si však napustil vanu a během teplé lázně ho napadlo řešení. Tím byla karetní hra, o které pro server Kotaku UK řekl: „Máte číslo, které je větší než číslo druhého hráče. A pak jsou věci, které to číslo ovlivňují. Některé karty ho zdvojnásobí, jiné ho sníží. Hlavní je to, co dostanete na začátku. Je to tedy o blafování a práci s tím, co si na začátku nalížete.“

Návrhář pak během večera dopiloval základní pravidla, vytvořil prototyp karet a v pondělí navštívil šéfa studia CD Projekt Red Adama Badowskiho. Společně se ponořili do testovacích her, které je pohltily. Bylo proto jasné, že Gwent bude ten správný doplněk pro Zaklínače 3.

Původní koncepce počítala se třemi hráči, ale to se vývojáři nakonec rozhodli opustit z vizuálních důvodů. „Zobrazovat kromě vaší herní plochy ještě další dvě byla noční můra,“ vysvětluje Monnier.

Karetní hra je navíc úmyslně nevyvážená. Cílem je, aby se Geralt časem mohl stát neporazitelným mistrem, a posilovalo to tak hráčovo kýžené vnímání světa.

„Věděli jsme, že to budete hrát pouze proti počítači a že to musí sledovat směr, kdy jste na konci Divokého Honu nejlepším zaklínačem. Jste skvělí a ve všem excelujete,“ řekl Monnier.

Popularita Gwentu nakonec vedla k vytvoření fyzické série karet, kterou získáte při zakoupení krabicové verze rozšíření Srdce z kamene. Zakoupit ji však lze i samostatně, pokud vlastníte expansion pass pro Zaklínače 3.

Autor:


Témata: Zaklínač


Nejčtenější

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

World of Warcraft: Legion
Blizzard se po více než dvaceti letech rozloučil se sítí Battle.net

Společnost Blizzard Entertainment dostála svému prohlášení z loňského roku a službu Battle.net přejmenovala. Nově se aplikace jmenuje jednoduše Blizzard a...  celý článek

Kingsway
Hra vypadá jako operační systém, na který byste rádi zapomněli

Pomalé načítání, otravná vyskakující okna či zastaralé uživatelské rozhraní. Kingsway sice připomíná staré operační systémy, ve skutečnosti je to ovšem hra na...  celý článek

Gears of War 4
Microsoft: Před uvedením nové konzole budeme mít několik exkluzivit

Skromně působící nabídka Microsoftu by se do zahájení prodeje konzole Scorpio měla zlepšit. Společnost si prý uvědomuje význam exkluzivních titulů, a chce jim...  celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.