Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Bývalý vývojář Call of Duty radí armádě: Vymývejte mozky marketingem

  12:05aktualizováno  12:05
Řešením pro zavádění nepopulárních změn může být intenzivní marketing. To americké armádě radí bývalý šéf vývoje střílečky Call of Duty: Black Ops 1 a 2.

Propagační obrázek ke Call of Duty: Black Ops 2

"Co děláme jako korporace, když má náš nový produkt prvky, o kterých nevíme, jak na ně lidé zareagují?" ptá se Dave Anthony, který v minulosti působil jako scénárista a ředitel značky Call of Duty: Black Ops.

"Propagujeme to a propagujeme to jak jen to jde. Tak aby nezáviselo na tom, jestli se to lidem líbí. Uděláme vše proto, abychom lidem vymyli mozek a do vydání se jim to líbilo."

Anthony to prohlásil během zasedání think thanku Atlantic Council, pro který se stal členem v rámci mezinárodní bezpečnosti. Ostatní účastníky tam varoval například před invazí, která se zformuje přímo uvnitř USA a to s největší pravděpodobností jako islamistická teroristická skupina.

Příklad ilustroval na fiktivním videu, v němž íránská jednotka přeprogramuje americký bezpilotní letoun a zmasakruje s ním návštěvníky hotelu v Las Vegas.

Anthony například navrhl, aby se po amerických školách pohybovali vojáci v utajení. "Veřejnosti se to líbit nebude. Bude to považovat za policejní stát," prohlásil bývalý vývojář. A obratem dodal: "Ale tyto problémy lze řešit."

Podle jeho názoru se americká armáda potýká s obdobnými komplikacemi jako vývojáři série Call of Duty. "Obě strany jsou jednička. V tom co děláme jsme nejlepší na světě. Obě strany mají nepřátele, kteří se nás při každé příležitosti pokouší dostat. Ale rozdíl je v tom, že víme jak na to reagovat."

Autor:


Témata: Call of Duty


Nejčtenější

Záběr z reklamy na Nier: Automata
VIDEO: Podívejte se na herní reklamu, kterou v Japonsku nemohou vysílat

Propagační video k titulu Nier: Automata autoři kvůli japonské televizi museli cenzurovat. Zmizely z něj záběry likvidovaných panenek a probodnuté dívky....  celý článek

Hidden & Dangerous
Klasická česká série Hidden & Dangerous je poprvé dostupná i digitálně

Taktická série Hidden & Dangerous patří do zlatého fondu českých her. Oba díly však vyšly na přelomu milénia a doposud je nebylo možné koupit digitálně. To...  celý článek

Yakuza 0
RECENZE: V Yakuze 0 mlátíte mafiány, vedete klub s hosteskami a rybaříte

Herní plocha je na dnešní poměry až směšně malá, ale tolik různorodé zábavy jako tady zažijete jen málokde. V této hře se úplně vše splnit snad ani nedá.  celý článek

Horizon Zero Dawn
VIDEO: Pravěk budoucnosti na poutavém časosběrném videu ve 4K

Podívejte se na časosběrné video z akce Horizon Zero Dawn. K vidění je příroda, robotická monstra i pozůstatky původní civilizace.  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard - Banned Footage vol. 2 - 21
Krvavý, krátký a předražený. Recenze přídavku k Resident Evil 7

Druhý stahovatelný přídavek k sedmému Resident Evil na sebe nenechal dlouho čekat. Tento prohnilý zákusek je rozříznut na tři kousky a každý chutná úplně jinak.  celý článek

Fiat Panda 4x4 1.3JTD...
Fiat Panda 4x4 1.3JTD...

r.v. 2014, naj. 25 585 km, diesel
289 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.