Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Bývalý vývojář Call of Duty radí armádě: Vymývejte mozky marketingem

  12:05aktualizováno  12:05
Řešením pro zavádění nepopulárních změn může být intenzivní marketing. To americké armádě radí bývalý šéf vývoje střílečky Call of Duty: Black Ops 1 a 2.

Propagační obrázek ke Call of Duty: Black Ops 2

"Co děláme jako korporace, když má náš nový produkt prvky, o kterých nevíme, jak na ně lidé zareagují?" ptá se Dave Anthony, který v minulosti působil jako scénárista a ředitel značky Call of Duty: Black Ops.

"Propagujeme to a propagujeme to jak jen to jde. Tak aby nezáviselo na tom, jestli se to lidem líbí. Uděláme vše proto, abychom lidem vymyli mozek a do vydání se jim to líbilo."

Anthony to prohlásil během zasedání think thanku Atlantic Council, pro který se stal členem v rámci mezinárodní bezpečnosti. Ostatní účastníky tam varoval například před invazí, která se zformuje přímo uvnitř USA a to s největší pravděpodobností jako islamistická teroristická skupina.

Příklad ilustroval na fiktivním videu, v němž íránská jednotka přeprogramuje americký bezpilotní letoun a zmasakruje s ním návštěvníky hotelu v Las Vegas.

Anthony například navrhl, aby se po amerických školách pohybovali vojáci v utajení. "Veřejnosti se to líbit nebude. Bude to považovat za policejní stát," prohlásil bývalý vývojář. A obratem dodal: "Ale tyto problémy lze řešit."

Podle jeho názoru se americká armáda potýká s obdobnými komplikacemi jako vývojáři série Call of Duty. "Obě strany jsou jednička. V tom co děláme jsme nejlepší na světě. Obě strany mají nepřátele, kteří se nás při každé příležitosti pokouší dostat. Ale rozdíl je v tom, že víme jak na to reagovat."

Autor:


Témata: Call of Duty


Nejčtenější

Vikings: Wolves of Midgard
RECENZE: Vikings: Wolves of Midgard je poctivá slovenská diablovka

Akční hra na hrdiny ze staré školy s vikinskou tematikou? To zní jako splněný sen. I když výsledek úplně snový není.   celý článek

Syrian Warfare
Strategie Syrian Warfare ve zkratce: Kontroverzní téma a krutá obtížnost

Tvůrci hry Syrian Warfare se žánr strategií rozhodli pojmout nezvyklým způsobem. A to hned na několika rovinách. Netěžíte v ní suroviny a nestavíte základnu,...  celý článek

Syberia 3
VIDEO: V příběhovém traileru Syberie 3 potká Kate starého přítele

Od vydání očekávané adventury Syberia 3 nás dělí méně než měsíc a ačkoliv trojka má být podle autorů úplně jiná, na konci nového traileru se hlavní hrdinka...  celý článek

Film Tomb Raider
Alicia Vikanderová jako nezkušená Lara v chystaném filmu. Podívejte se

Povedený restart známé herní série Tomb Raider z roku 2013 ukázal Laru jako křehkou, nezkušenou dívku. Zároveň se stal předlohou i pro restart filmové série.   celý článek

Secret World Legends
Secret World před lety neuspěl, nyní se vrátí jako akční hra na hrdiny

Mysteriózní on-line hra na hrdiny The Secret World před lety komerčně propadla. Studio Funcom však svému dítku věří a letos na jaře spustí pod jménem Secret...  celý článek

Další z rubriky

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

PlayStation 4 Pro - 4K - Rise of the Tomb Raider
Media Player v PlayStation 4 Pro nově zvládne videa ve 4K

Aktualizace aplikace Media Player v PlayStation 4 Pro přidává podporu 4K. Pozor, neznamená to, že konzole nyní přehraje 4K Blu-raye, tuto funkci nelze přidat...  celý článek

Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG

r.v. 2011, naj. 171 370 km, diesel
349 990 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.