Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Bývalý vývojář Call of Duty radí armádě: Vymývejte mozky marketingem

  12:05aktualizováno  12:05
Řešením pro zavádění nepopulárních změn může být intenzivní marketing. To americké armádě radí bývalý šéf vývoje střílečky Call of Duty: Black Ops 1 a 2.

Propagační obrázek ke Call of Duty: Black Ops 2

"Co děláme jako korporace, když má náš nový produkt prvky, o kterých nevíme, jak na ně lidé zareagují?" ptá se Dave Anthony, který v minulosti působil jako scénárista a ředitel značky Call of Duty: Black Ops.

"Propagujeme to a propagujeme to jak jen to jde. Tak aby nezáviselo na tom, jestli se to lidem líbí. Uděláme vše proto, abychom lidem vymyli mozek a do vydání se jim to líbilo."

Anthony to prohlásil během zasedání think thanku Atlantic Council, pro který se stal členem v rámci mezinárodní bezpečnosti. Ostatní účastníky tam varoval například před invazí, která se zformuje přímo uvnitř USA a to s největší pravděpodobností jako islamistická teroristická skupina.

Příklad ilustroval na fiktivním videu, v němž íránská jednotka přeprogramuje americký bezpilotní letoun a zmasakruje s ním návštěvníky hotelu v Las Vegas.

Anthony například navrhl, aby se po amerických školách pohybovali vojáci v utajení. "Veřejnosti se to líbit nebude. Bude to považovat za policejní stát," prohlásil bývalý vývojář. A obratem dodal: "Ale tyto problémy lze řešit."

Podle jeho názoru se americká armáda potýká s obdobnými komplikacemi jako vývojáři série Call of Duty. "Obě strany jsou jednička. V tom co děláme jsme nejlepší na světě. Obě strany mají nepřátele, kteří se nás při každé příležitosti pokouší dostat. Ale rozdíl je v tom, že víme jak na to reagovat."

Autor:


Témata: Call of Duty


Nejčtenější

Ilustrační obrázek ke hře BioShock
Sedm herních situací, které nám naprosto vyrazily dech

Šokující momenty jsou ve filmech o poznání častější než ve světě videoher. Připočíst to dost možná lze větší vyzrálosti filmového průmyslu. Přesto se najdou...  celý článek

Alan Dabiri ze společnosti Blizzard Entertainment
Nový šéf vývoje Heroes of the Storm: Překonáme očekávání hráčů

Vývojáři Heroes of the Storm prý překonají veškeré hráčské sny. Věří v to nový kreativní ředitel Alan Dabiri, který otěže tvorby po třech letech přebírá po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.