Hráčská zpětná vazba vedla ke změnám v The Elder Scrolls Online

  • 4
Jednou z výtek vůči hře The Elder Scrolls Online byla její nedostatečná otevřenost. Příznivci série tvrdili, že titul nerespektuje její kořeny, a není tak důstojným nástupcem.

Vývojáři však na oficiálním blogu přiblížili změny, jimiž reagují na reakce vyvolané betatestem. "Hru jsme původně navrhli tak, aby toho na nové hráče nebylo příliš, a mohli se hru naučit ještě před řešením složitějších situací," píše se na oficiálním blogu.

V reakci na to se změní úplný úvod hry, který bude výukovým módem. Následně se probudíte v hlavním městě zvolené aliance a volnost pohybu. "Upravujeme obtížnostní křivku tak, aby okolo těchto měst byl dostatek činností, aniž byste okamžitě narazili na příliš silné nepřátele."

Betatest také posloužil k přípravě serverů na případný nápor hráčů po oficiálním startu The Elder Scrolls Online.

"Postaráme se o to, aby vaše zážitky po spuštění hry byly bez problémů a bez zpomalené sítě a to nezávisle na tom, jestli jste ze Severní Ameriky, Evropy, Oceánie či na řadě dalších míst," tvrdí vývojáři.

Změn se též dočká bojový systém, ve kterém doposud bylo možné procházet nepřáteli. To se v plné verzi hry změní společně s řadou animací a zvuků.

V případě přeplněného světa budou v úvodu k dispozici overflow servery. Na těch bude možné hrát i během čekání ve frontě. Data se pak přesunou na hlavní server.

"Kromě úprav před vydáním hry také vyvíjíme řadu dodatečného obsahu. Brzy odhalíme první aktualizaci, na kterou dojde po vydání," slibuje příspěvek na blogu. Zmiňovanou zónou bude Craglorn, jenž nabídne obsah pro skupiny na vysokých úrovních.

Hra vyjde 4. dubna pro PC i Mac a PlayStation 4 verze bude následovat letos v červnu. V herním preview jsme o titulu napsali: "Zatím nad hrou poletuje oblak pochybností a nabízí se otázka, zda to nebude 'jen další onlajnovka', pouze v kulisách světa The Elder Scrolls." (čtěte text)


Technika

Studia

Očekávané

Elektromobilita

Termíny

Biatlon 23/24

Nepřehlédněte