Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Značka Brothers in Arms nekončí se seriózním pojetím

  10:52aktualizováno  10:52
Komiksově pojatý titul Furious 4 je pouze odbočkou od tradičního zpracování série Brothers in Arms.

Brothers in Arms: Furious 4

Tato značka totiž může pojmout odlišná zpracování tématiky a s tím mají hráči počítat. Na americkém herním veletrhu PAX to prohlásil Randy Pitchford, jenž je ředitelem vývojářské společnosti Gearbox.

"Chystáme se v tom pokračovat. Rozhodně se to stane," potvrdil Pitchford plánovaný vývoj tradičně pojatého titulu Brothers in Arms. Pitchford v rámci stejné prezentace potvrdil také vývoj další Duke Nukem hry a stahovatelný obsah k podtitulu Forever.

Brothers in Arms jsou realisticky pojaté válečné střílečky. Zaměřují se na taktickou hru a kritika pozitivně hodnotila jejich dějovou linku. Brothers in Arms Furious 4 oproti tomu nabízejí komiksovou stylizaci, třeskutou akci a dávku absurdna.

Zdroj: Gamespot

Autor:




Nejčtenější

StarCraft: Remastered
StarCraft: Remastered je skutečností, vyjde v létě na PC a Mac

Strategická legenda StarCraft se dočká po necelých dvaceti letech od vydání modernizovaného kabátku, a to včetně datadisku Brood War.  celý článek

Battlefield 1 - They Shall Not Pass
Zažijte verdunský mlýnek na maso v Battlefieldu 1. Recenze přídavku

Balíček They Shall not Pass je první ze čtveřice chystaných rozšíření úspěšné válečné hry Battlefield 1. Konečně v něm máte možnost bojovat za vojáky...  celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.