Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Prey 2 předchůdci mávalo prostředníčkem, prostředníček ukázal i vydavatel

  13:37aktualizováno  13:37
Herní principy akce Prey 2 nijak nenavazovaly na nezvyklý první díl. Odhalení hry přesto v roce 2011 upoutalo pozornost. Titul sliboval velkolepý koncept. Ten se však podle vydavatelství Bethesda vývojářům nedařilo naplnit, a vývoj proto ukončilo.

Viceprezident marketingu Pete Hines v souvislosti s tím pro server CNET prohlásil: „Téhle hře jsme věřili. Ale nikdy jsme nezískali pocit, že se dostává do stavu, ve kterém by měla být. Nikdy jsme neviděli cestu k úspěchu ani v případě, že ji dokončíme.“

Hra prý neodstávala kvalitativním standardům Bethesdy, a společnost ji proto raději zrušila. „Titul už není ve vývoji. Ve značku i nadále věříme a můžeme s ní něco vymyslet. Jen nevíme, co to něco je,“ tvrdí Hines.

Fotogalerie

O problematickém vývoji hry se již delší dobu spekulovalo. V roce 2012 se objevily zprávy o tom, že vydavatel vývoj hry pozastavil. Titul původně vznikal v rukou autorů prvního dílu, tedy Human Head Studios.

Později se však spekulovalo o tom, že projekt přešel do vývoje k Arkane Studios. Tedy k týmu, který vytvořil plíživou akci Dishonored. To však nikdo nepotvrdil.

Z předchozích střípků byly patrné rozepře mezi společností Human Head a vydavatelstvím Bethesda. Zdá se tak, že se oběma firmám nakonec nepodařilo objevit společnou řeč.

V Prey 2 jste měli hrát za lovce odměn Killiana Samuelse, který se pohybuje po otevřeném světě. Volba misí, jejich pořadí i jejich případné vynechání, tak měla být zcela na vás. To se navíc mělo mísit s futuristickým sci-fi světem a velkou svobodou pohybu, kterou podporovaly parkourové prvky.

Autor:




Nejčtenější

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

StarCraft: Remastered
StarCraft: Remastered je skutečností, vyjde v létě na PC a Mac

Strategická legenda StarCraft se dočká po necelých dvaceti letech od vydání modernizovaného kabátku, a to včetně datadisku Brood War.  celý článek

Vikings: Wolves of Midgard
RECENZE: Vikings: Wolves of Midgard je poctivá slovenská diablovka

Akční hra na hrdiny ze staré školy s vikinskou tematikou? To zní jako splněný sen. I když výsledek úplně snový není.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.