Prey 2

Prey 2

Prey 2 předchůdci mávalo prostředníčkem, prostředníček ukázal i vydavatel

  • 0
Herní principy akce Prey 2 nijak nenavazovaly na nezvyklý první díl. Odhalení hry přesto v roce 2011 upoutalo pozornost. Titul sliboval velkolepý koncept. Ten se však podle vydavatelství Bethesda vývojářům nedařilo naplnit, a vývoj proto ukončilo.

Viceprezident marketingu Pete Hines v souvislosti s tím pro server CNET prohlásil: „Téhle hře jsme věřili. Ale nikdy jsme nezískali pocit, že se dostává do stavu, ve kterém by měla být. Nikdy jsme neviděli cestu k úspěchu ani v případě, že ji dokončíme.“

Hra prý neodstávala kvalitativním standardům Bethesdy, a společnost ji proto raději zrušila. „Titul už není ve vývoji. Ve značku i nadále věříme a můžeme s ní něco vymyslet. Jen nevíme, co to něco je,“ tvrdí Hines.

O problematickém vývoji hry se již delší dobu spekulovalo. V roce 2012 se objevily zprávy o tom, že vydavatel vývoj hry pozastavil. Titul původně vznikal v rukou autorů prvního dílu, tedy Human Head Studios.

Později se však spekulovalo o tom, že projekt přešel do vývoje k Arkane Studios. Tedy k týmu, který vytvořil plíživou akci Dishonored. To však nikdo nepotvrdil.

Z předchozích střípků byly patrné rozepře mezi společností Human Head a vydavatelstvím Bethesda. Zdá se tak, že se oběma firmám nakonec nepodařilo objevit společnou řeč.

V Prey 2 jste měli hrát za lovce odměn Killiana Samuelse, který se pohybuje po otevřeném světě. Volba misí, jejich pořadí i jejich případné vynechání, tak měla být zcela na vás. To se navíc mělo mísit s futuristickým sci-fi světem a velkou svobodou pohybu, kterou podporovaly parkourové prvky.