Diskuze
Hráči se smějí nepřirozeným animacím ve sci-fi Mass Effect: Andromeda
Děkujeme za pochopení.
B42a28r45t78o44l26o16m81ě84j 71K74u77s
Třeba se animace budou dát dokoupit jako DLC za Bioware body
J31a88n80a 17L73a94n63z62o45v47á
Bioware body už neexistují, za DLC se platí tvrdou měnou...
M90i31l42a77n 14Š69e72l17i98g64a
Jeste k tomu muzem dodat, ze hra je velmi genderove a rasove vyvazena (z deseti prednastavenych zenskych postav je jen jedna bila) a jeden z hlavnich vyvojaru Manveer Heir je otevreny rasista nenavidejici bile lidi :)
M98i87c84h17a84l 34M65e51r88d50a
Po 3h trialu...Když hrajete hru a neřešíte blbosti, tak si toho nevšimnete...zatím mohu ME:A fanouškům ME doporučit...
V51á37c98l55a85v 94B16e96r59a83n
Ta hra nás baví už před jejím vydáním. Je to její přidaná hodnota:-)
M89a94t93t37e23o 46K66o22u45n19o76v71s19k50y
No, Nexus to jistí... :-) Módy na ME3 jsou povedené, takže Andromeda se určitě taky dočká. :-)
G32a11b95r98i87e69l 97H21o56r96t48e92n
Plastic People of the Andromeda.
Smutné. Čekal jsem, že se Bioware po kritice ME3 poučí - jednou s hodně kritizovaných oblastí předchozího dílu byly nedotažené animace. Jak klasické "filmečky" (třeba prolínající se objekty), tak pohybové (chůze). A teď tohle.
G42a31b27r74i65e20l 49H79o46r14t92e56n
Tak po pár hodinách hry musím konstatovat, že zatím převládají negativní pocity. Ukládání hry je okleštěné, v příběhových misích funguje jen stupidní autosave systém. Veškerý pohyb v menu je silně matoucí, hra neustále nabízí tlačítka na klávesnici, které mají ovšem v různých situacích různé a občas i opačné významy. Od toho se pravděpodobně odvíjí i mizerně zpracované ovládání myší.
Na hře je vůbec vidět silný nedostatek testování kvality - rychloklávesy (mapa, journal, inventář...) skočí kam mají, ale ven se už dá dostat jen opakováním mačkáním Esc, a to nejméně dvakrát. Mapa je po zobrazení nastavena vždy na zoom 0, tj. nejmenší.
V horní části obrazovky je během hry průběhový kompas, ovšem něco tak matoucího jsem myslím ještě ve hrách neviděl, cíle při přiblížení poskakují, jako by někdo zkoušel implementovat GPS navigaci a cíle byly ve skutečnosti body na cestě, ikony jsou stále stejně velké bez ohledu na vzdálenost cíle a ač je možné si vytvořit POI, při více cílech se stejně špatně rozlišuje od aktivního questu.
Označit jako aktivní lze jen jeden úkol (pokud má více cílů, budou označeny všechny), což je další radost, protože má journal podobu víceúrovňového menu, čili musíte vědět, do které hledané skupiny a případně podskupiny hledaný quest patří.
Další kapitolou jsou okna hintů, kdy někdy musíte udělat to, co po vás požaduje, někdy nemůžete udělat nic, dokud pomocí Esc nezrušíte okno hintu a někdy prostě hint jen překáží a Esc se provede nevyžádaně v aktivním herním okně - to je třeba okno výbavy před misi.
Akční část je zatím celkem v pohodě - na tryskové hopsadlo se rychle zvyká, inventář vypadá nadějně (až na zmíněné ovládání), skenování (zatím) neotravuje a skilltree je dle mého soud tak akorát. Trochu nepříjemný problém je, že se při krytí musí hráč manuálně rozhodnout, jak se postava otočí, v předchozích dílech se to dělo automaticky podle toho, kam se za překážkou postava vydala..
R93o48m67a53n 15Š78i72m79ů27n58e33k
Au boli me brisaky. Scena s gorilou Huha caga huga huga
M83i98l16a18n 88K85o78ž47e96l88u29h13a
Kdo umí/chce si něco počíst anglicky, tady je dobře rozebráno, proč jsou ty animace obličeje tak strašné, doporučuji
https://www.reddit.com/r/masseffect/comments/5zqe3e/no_spoilers_here_is_why_the_eyes_look_wrong_in/
J44a93n70a 53L66a32n39z13o27v17á
Frostbite je zlo... ale osobně mi vadí spíš ty pastelkové barvičky, Suvi vypadá, jak kdyby ji omalovalo pětileté děcko
D48a15n48i12e54l 15P77a33v67l75í82k
To asi nebude problém Frostbitu. Na Dragon Age: Inquisition to tak hrozně nevypadalo. Spíš EA zase tlačilo na datum vydání a vzniklo z toho tohle. Kdo ví. Třeba to časem opraví. Měli by... :-D
T42o74m59á11š 59D93u67š65e95j66o74v45s32k58ý
Já věděl že to bude katastrofa. Všechny hry (kromě Doom) poslední dobou jdou do kopru. Za hodně peněz málo muziky. :( (viz. Fallout 4, Mafia3 atd..)
Většinou na prd animace, grafika nedosahuje kvality předchozích dílů, detaily nejsou dotažené a podobně.
Nevím, jestli jsem sám, ale já bych raději krapet menší svět, ale logicky a detailně zpracovaný.
V35á16c57l87a55v 15B75e59r11a68n
Je to všechno o penězích a o přístupu vývojářů a producentů. Lepší je zaměřit se na jiná studia s kvalitnější a stabilní produkcí, i když ne třeba tak frekventovanou. Třeba Fallout 4 je klasická dojná kráva, jako hra je to ale odpad.
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno
Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách
Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...
Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?
Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra
V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci
Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...
Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli
Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...
Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců
Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...