Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Hráči se smějí nepřirozeným animacím ve sci-fi Mass Effect: Andromeda

Ačkoliv prostředí ve sci-fi Mass Effect: Andromeda vypadá úžasně, jedna věc se příliš nepovedla. Zarazí podivné pohyby postav, nejvíce však obličejová mimika při vyjadřování emocí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BK

Třeba se animace budou dát dokoupit jako DLC za Bioware body Rv:-/

3 0
možnosti
JL

Bioware body už neexistují, za DLC se platí tvrdou měnou...

0 0
možnosti

Jeste k tomu muzem dodat, ze hra je velmi genderove a rasove vyvazena (z deseti prednastavenych zenskych postav je jen jedna bila) a jeden z hlavnich vyvojaru Manveer Heir je otevreny rasista nenavidejici bile lidi :)

0 0
možnosti
Foto

Po 3h trialu...Když hrajete hru a neřešíte blbosti, tak si toho nevšimnete...zatím mohu ME:A fanouškům ME doporučit...

2 0
možnosti
VB

Ta hra nás baví už před jejím vydáním. Je to její přidaná hodnota:-)

5 0
možnosti
MK

No, Nexus to jistí... :-) Módy na ME3 jsou povedené, takže Andromeda se určitě taky dočká. :-)

3 0
možnosti
GH

Plastic People of the Andromeda.

Smutné. Čekal jsem, že se Bioware po kritice ME3 poučí - jednou s hodně kritizovaných oblastí předchozího dílu byly nedotažené animace. Jak klasické "filmečky" (třeba prolínající se objekty), tak pohybové (chůze). A teď tohle.:-(

3 0
možnosti
GH

Tak po pár hodinách hry musím konstatovat, že zatím převládají negativní pocity. Ukládání hry je okleštěné, v příběhových misích funguje jen stupidní autosave systém. Veškerý pohyb v menu je silně matoucí, hra neustále nabízí tlačítka na klávesnici, které mají ovšem v různých situacích různé a občas i opačné významy. Od toho se pravděpodobně odvíjí i mizerně zpracované ovládání myší.

Na hře je vůbec vidět silný nedostatek testování kvality - rychloklávesy (mapa, journal, inventář...) skočí kam mají, ale ven se už dá dostat jen opakováním mačkáním Esc, a to nejméně dvakrát. Mapa je po zobrazení nastavena vždy na zoom 0, tj. nejmenší.

V horní části obrazovky je během hry průběhový kompas, ovšem něco tak matoucího jsem myslím ještě ve hrách neviděl, cíle při přiblížení poskakují, jako by někdo zkoušel implementovat GPS navigaci a cíle byly ve skutečnosti body na cestě, ikony jsou stále stejně velké bez ohledu na vzdálenost cíle a ač je možné si vytvořit POI, při více cílech se stejně špatně rozlišuje od aktivního questu.

Označit jako aktivní lze jen jeden úkol (pokud má více cílů, budou označeny všechny), což je další radost, protože má journal podobu víceúrovňového menu, čili musíte vědět, do které hledané skupiny a případně podskupiny hledaný quest patří.

Další kapitolou jsou okna hintů, kdy někdy musíte udělat to, co po vás požaduje, někdy nemůžete udělat nic, dokud pomocí Esc nezrušíte okno hintu a někdy prostě hint jen překáží a Esc se provede nevyžádaně v aktivním herním okně - to je třeba okno výbavy před misi.

Akční část je zatím celkem v pohodě - na tryskové hopsadlo se rychle zvyká, inventář vypadá nadějně (až na zmíněné ovládání), skenování (zatím) neotravuje a skilltree je dle mého soud tak akorát. Trochu nepříjemný problém je, že se při krytí musí hráč manuálně rozhodnout, jak se postava otočí, v předchozích dílech se to dělo automaticky podle toho, kam se za překážkou postava vydala..

3 0
možnosti

Au boli me brisaky. Scena s gorilou ;-D;-D;-D Huha caga huga huga ;-D;-D;-D

10 0
možnosti
MK

Kdo umí/chce si něco počíst anglicky, tady je dobře rozebráno, proč jsou ty animace obličeje tak strašné, doporučuji R^

https://www.reddit.com/r/masseffect/comments/5zqe3e/no_spoilers_here_is_why_the_eyes_look_wrong_in/

0 0
možnosti
JL

Frostbite je zlo... ale osobně mi vadí spíš ty pastelkové barvičky, Suvi vypadá, jak kdyby ji omalovalo pětileté děcko

5 0
možnosti
DP

To asi nebude problém Frostbitu. Na Dragon Age: Inquisition to tak hrozně nevypadalo. Spíš EA zase tlačilo na datum vydání a vzniklo z toho tohle. Kdo ví. Třeba to časem opraví. Měli by... :-D

1 0
možnosti
TD

Já věděl že to bude katastrofa. Všechny hry (kromě Doom) poslední dobou jdou do kopru. Za hodně peněz málo muziky. :( (viz. Fallout 4, Mafia3 atd..)

Většinou na prd animace, grafika nedosahuje kvality předchozích dílů, detaily nejsou dotažené a podobně.

Nevím, jestli jsem sám, ale já bych raději krapet menší svět, ale logicky a detailně zpracovaný.

2 1
možnosti
VB

Je to všechno o penězích a o přístupu vývojářů a producentů. Lepší je zaměřit se na jiná studia s kvalitnější a stabilní produkcí, i když ne třeba tak frekventovanou. Třeba Fallout 4 je klasická dojná kráva, jako hra je to ale odpad.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 91

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách

retro 11. 4. 2024 16

Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...

Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?

novinky 11. 4. 2024 28

Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra

novinky 13. 4. 2024 7

V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 1

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci

magazín 18. 4. 2024 0

Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...

Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli

novinky 17. 4. 2024 1

Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...

Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců

novinky 17. 4. 2024 4

Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...