Diskuze
Hellblade je dokonalá simulace šílenství, kde vítězí forma nad obsahem
Děkujeme za pochopení.
P87e39t12r 70B10r28a87u75n
"Hellblade se snaží zprostředkovat pocity člověka trpícího duševní nemocí..."
Otazka: Proč bych si měl zaxírat hlavu duševní nemocí? Proč čas věnovaný zábavě utopit v depresích? .... Koukal sem na na twich teto hry pul hodiny a je to sice zajímavá, ale černošedá xračka, které porozumí asi jen duševně nemocní. Pro mě nezábavná nuda.
V24á59c30l36a37v 49J72a78n67o12c24h
Heavenly Sword? Bezva. Enslaved? Super! Ale tohle mě neoslovilo ani za mák.
J53i72ř18í 19D22u21š98e77k
Docela smutná koncepce pekla. Zemřít v bitvě a jdete do nebe ale stači abyste se utopil a jdete do pekla. Se divím že vubec vkročili na moře.
A50d38a92m 87T84u92r40e78k
Možná jsem jenom otrlý a necitlivý, ovšem často si také říkám, že různí tvůrci některá traumata a "pronásledování vlastních démonů" dost přehání. (myslím obecně příběh, bez ohledu na médium)
Například v Re:Zero - mi totální duševní kolaps (nejeden), přišel dobře zpracovaný a zkrátka zapadající.
V kontrastu mi přijde prdlý, když postavy hromadu let později se například placají v pocitu viny a úplně je "pronásledují démoni" - když třeba nepomohli (neúmyslně - třeba že si vážnost neuvědomovali) někomu blízkému, což mělo třeba za následek nepřímo smrt oné postavy.
A58d76a41m 45T51u46r64e91k
PS: hellblade jsem nehrál - více méně reaguji hlavně na "Neustálé nic neříkající fráze ve stylu „musíš přijmout stín do své duše, aby věčná temnota odhalila před nevěřícími svá tajemství“ jdou po chvíli jedním uchem dovnitř a druhým ven."
P40e80t57r 83K23o54č41i62č23k42a
Forma bohuzel vitezi nad obsahem na vsech frontach naseho zivota ... a proto se ritime do zadele...
P49a42t78r26i90k 70P31í77c59h81a36l
Mě už málem unudilo k smrti nejnudnější intro v dějinách.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...