Diskuse

Supreme Commander: Forged Alliance

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ll

10. 4. 2008 11:20
2 Mr_Ghost_Killer

A to sú práve dôvody prečo nehrám MP. Najväčšie čaro supcomu spočíva podľa mňa v singleplayeri kde ovládaš obrovskú armádu, strielaš atomovky, používaš experimentálne delostrelectvo, urobíš nálet so 6 experimentálnymi serafímskymi bombardermi atd. Toto v MP nie je (resp. sa az tam nedostanes). Pokial sa hra skončí do hodinky s tým že sa ani nedostaneš na T3 uroven tak je to o ničom a je lepšie do mulťaku zvoliť inú hru, ktorá ma micromanagement ovela lepší.

0 0
možnosti

Mr_Ghost_Killer

10. 4. 2008 11:33
Re: 2 Mr_Ghost_Killer

mno micro je tady hodne dulezity, ale hodne hracu na nej nema cas ptze ma hromadu jednotek... ale nechci se prit kazdy ma jiny nazor :)

co se tyce tech 3 atomovek atd atd, tohle je tu taky, ale pri 1v1 moc her tak daleko nedospeje... napr pri 2v2 je dobra taktika ze jeden se snazi zpocatku zahnat nepratele k sobe, zatimco druhy se snazi do prvnich 11ti minut (ano de to) postavit tech 3 bombarder - pokud se to povede, tak T3 bomber vs T1 a mozna jiz T2 veci na mape... to je rezba :)

ono kd\yz si zahrajes naprd 2v2, uz se dostanes dal, pokud hrajes 3v3 a vys, tak T3 veci jsou uplne bezne, ale bohuzel to ja osobne moc nehraju ptze mam pomale zelezo (resp temer vubec :D )

0 0
možnosti

Mr_Ghost_Killer

10. 4. 2008 10:49
Sorry

sorry ze sem udelal v tomhle "foru" takovej bordel, ale proste sem si musel vylit srdicko - sumpcom: fa je super hra a tahle recenze proste neni o te hre kterou ja parim a moc se mi libi.... :D

pripadnou kritiku mych nazoru prosim posilejte sem k tomuhle vlaknu.... na otazky ohledne hry rad zodpovim :)

0 0
možnosti

Mr_Ghost_Killer

10. 4. 2008 10:51
Re: Sorry

jo mimochodem pokud nekdo uvazuje udelat ceskou fan stranku pro tuhle hru, rad bych se pridal... sice na netu je toho dost, ale ceska je ceska :)

0 0
možnosti

Mr_Ghost_Killer

10. 4. 2008 10:45
mala kritika supcom: fa parana :)

Tak pane autore, s 99ti procent vaseho clanku nesouhlasim.... nerikam ze bych to napsal lip (ja osobne moc psat neumim) - ale unikaji vam zakladni fakta, o hre samotne...

1. rozdil mezi supcom a forged alliance je obrovsky, ze vsech taktik ktere jsem pouzival v supcomu se zachovala do datadisku jen jedna - je komplet prekopany herni system... ano vypadaji jednotky stejne, novych je jen par.... ale vlastnosti se lisi, a to o dost

 

0 0
možnosti

Mr_Ghost_Killer

10. 4. 2008 10:46
Re: mala kritika supcom: fa parana :)

2. rozdily mezi rasami? mno kdyz se podivate na tech tree tak jich moc neuvidite, kazdy ma assault bota atd atd atd.... ale to neznamena ze je to stejne - kdyz si vymyslite nejakou taktiku pro jednu rasu, pro ostatni neplati a totalne pohorite (ted nepocitam s tim ze budete hrat proti AI, ale proti realnym lidem)

kazda rasa ma nejake plusy a minusy, to co je na prvni pohled stejne kazda rasa vyuzije jinak - napriklad UEF stity VS Cybran Stealth - to uplne meni podstatu jednotek vyrabenych behem boje, stealth tank asi pouzijete jinak nez tank ktery videt je, ale ma nad sebou 4 stity ktere ho chrani....

 

 

0 0
možnosti

HQ

27. 3. 2008 10:31
Kampaň sa dá hrať aj so serafínskymi jednotkami, stačí zajať nepriatelskeho inziniera alebo budovu. P.S. Dizajn misií je skvelý, vďaka že to nemá také misie ako napr. WiC alebo CoH. HQ out.

0 0
možnosti

llll

2. 3. 2008 17:26
invasion beginns

objednané!8-o8-o:-)

0 0
možnosti

lll

2. 3. 2008 14:50
.

ešte zopár poznámok k recenzii. Nezdá sa mi, že by sa dala kampaň hrať len ked viem, co ma dopredu čaká (príklad z recenzies jazierkom, kt. sa zmení na oceán). Predsa ked mam silnu ekonomiku tak stopnem vyrobu inych jednotiek a za chvilu mam vybudovane aj 2 Naval factory + sonar a torpeda. Za tu dobu čo to budujem mi môže efektívne poskytovať podporu letectvo alebo point defense v pristave. A čo sa týka času výroby jednotiek, ak máte silnú ekonomiku aj taký monkeylord  trvá pár minút, ked na neho nasadíte kopu inzinierov aj svojho commandera.

0 0
možnosti

HQ

27. 3. 2008 10:35
Re: Okrem iného keby autor používal oči, tak by videl že v briefingu sa ukáže na chvíľu celá mapa. HQ out.

0 0
možnosti

lllllll

28. 2. 2008 11:12
llllllllll

podľa môjho názoru je supcom dosť pomalá hra, aj v recenzii je napísané že výroba experimentálnej jednotky trvá štvrť až pol hodiny, za tú dobu dám napr. vo WiC jeden duel v multiplayeri (!). Určite by tej hre slušalo väčšie zrýchlenie a zjednodušenie ekonomiky. V hre mi tiež chýba mikro (špeciálne schopnosti jednotiek). Aj čo sa týka kampaní, na niekoľkohodinové misie nemá každý chuť a ten koncept odkrývania mapy - ak to funguje tak ako je napísané v recenzii, môže to pekne frustrovať. ved predsa nebudem tak dlhú misiu opakovať niekolkokrát. Zaujímal by ma váš názor, hráte niekto Supcom?

0 0
možnosti

Syki

28. 2. 2008 14:47
pt1

...jasně že hraju:)....kde začít...výroba experimentálů je sice dlouhá ale řekl bych že se zrychlí s větším počtem inženýrů na ně nasazených..to jsem ještě za celou dobu úplně neprohlídl....ale s vyjimkou UEF supertěžký artilérie je doba vždycky únosná......micormanagement jednotek je tady,nic ve zlým,holej nesmysl....většinou ani ani jednotky individálně neovládáš,boje jsou tak rozsáhlý a možnost automatizace tak dotažená že od výroby až po zničení nemuísm jednotku fyzicky třeba ani nakliknout a svůj bojovej úkol splní,u dalších jednotek ani nevím pořádně jak vypadají protože je ovládám ve velkých počtech a na strategický,ne taktický úrovni,jedna konkrétní jednotka(s vyjimkou experimentálů) neznamená nic...aleneznamená to že se všechno odehrává balíkoindním jednotek,myšlení je pořeba....ale v jiných hrách jako WiC nebo CoH je micromanagement jedna z nejzábavnějších věcí,nicméně v SC by nefungoval

0 0
možnosti

T

27. 2. 2008 8:43
.

Vraj je v datadisku vylepšená AI. Hra je inak dosť pomalá, strašne dlho trvá budovanie ekonomiky a stavba jednotiek. Partia sa tak môže pretiahnuť aj na niekoľko hodín. A keď dve hodiny staviate ekonimiku a potom zistíte že ste urobili nejakú chybu napr. v obrane, tak sú 2 hod. v prdeli.

0 0
možnosti

Turok

26. 2. 2008 9:54
?

Včera som si stiahol demo pôvodného Supcomu a trochu ma prekvapila AI - v kampani vôbec neútočí. V skirmishi zas nedokázal reagovať na bombardéry, kt. som postavil hned na zaciatku a v druhej hre som mu dosiel lodou az do zakladne a vobec si ma nevsimal hoci mal vedla nejake lodne zakladne a krizniky. (hrane na easy)

0 0
možnosti

Turok

25. 2. 2008 14:03
bw sú chuji pretože sa nedá vložiť príspevok bez nadpisu

Škoda že takto komplexná hra má tak blbú grafiku a dizajn jednotiek je skrátka kreténsky ako pre deti (nejaké chodiace pavúky a obojživelné roboty - fuj)

0 0
možnosti

Syki

25. 2. 2008 14:29
Re: bw sú chuji pretože sa nedá vložiť príspevok bez nadpisu

tak nevím po usilovným hraní původního SC i FA nemám dojem že by design jednotek byl nějak uber-infantilní,tank je tank,mech je mech,vzdušný jednotky jsou důstojný u všech....a že mají cybrani trochu nohou,je to možná nereálný a v boji nepravděpodobný ale taky to má daleko k debilitě....trocha stylizace,nic víc,takový Tiberium Wars jsou na tom hůř....stejně během hry nikdo nezkoumá jak vypadá tank,u spousty jednotek vím jak vypadají jen díky ikonce na liště,jinak je mám smrsklý do symbolů na satelitním zoomu..naopak by mohly mít trochu míň polygonů,aspoň by se to líp hýbalo,datáč je bohužel tvrdší na poč než původní hra,nehezkej zvyk(podobně jako u CoH:OF)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?

magazín 29. 3. 2024 0

Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...