Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuse

Star Wars Galaxies: Empire Divided + datadisk Jump to Lightspeed - vesmír pro každého

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dale.ja Dale

13. 8. 2005 2:13
galaxies
no. koukam na obarzky, ctu recenze, prohlizim GeBecka, a chci hrat >:-( ...ale chtel bych si to prvni vyzkouset. ale nemuzu najit trial verzi. koukal sem na oficialni stranky, ktere me odkazaly jinam, kde se mi to nepodarilo stahnout(proste nemuzu najit kde:( )a krom toho by me zajimalo, jake sou ty dva datadisky k tomu. protoze v shopu prodavaj galaxies+2 datadisky za 999kc(coz si myslim, ze je super)...a jeste by me zajimalo placeni...kolik se plati mesicne? (mimochodem, pokud by chtel nekdy tady roozepsat, jake sou ty dva datadisky, byl bych rad :) )
0 0
možnosti

Aradict

21. 3. 2005 15:14
Nemám to
Koupím tuto hru přes poštu na dobírku. Kdo není lakomej a hodnej a dá mi malou cenu tak napiste
0 0
možnosti

Michal Veselý

5. 1. 2005 10:24
Komentář
Rád bych některé věci opravil a doplnil. 1. "Noví hráči nebo veteráni, kteří si kvůli datadisku vytvořili novou postavu" - toto je mylná nformace, kvůli datadisku nemusíte vytvářet novou postavu. Hrajete s původním avatarem, jenom přibyla možnost létat ve vesmíru. Mimochodem, v článku není ani slovo o tom, že kdo datadisk nehce, kupovat ho nemusí. Základní verze hry se dá hrát i bez něj, jenom se prostě nepodíváte do vesmíru. 2. Ano, ten kdo chce hrát datadisk, musí za něj zaplatit zhruba stejnou částku jako za základní hru. Ale to je vše, měsíční poplatky se nemění. Vzhledem k tomu, že tento datadisk dodal hře úplně nový rozměr, je cena za něj podle mého přiměřená. 3. Pokud by měl někdo zájem o koupi hry, nebo datadisku, doporučuji online shopy v Kanadě nebo UK. Hra vyjde i s poštovným výrazně levněji. Nehledě na to, že se v našich luzích a hájích nedá prakticky sehnat. 4. Pokud by měl někdo zájem o bližší informace, rád poradím. ICQ 153721859
0 0
možnosti

Otakar Schon

5. 1. 2005 13:03
ajaj

asi mate pravdu v prvnim bode, to mi uteklo i pres odbornou korekturu provedenou aureol.

ze si nikdo nemusi datadisk kupovat je evidentni, proto to v clanku neni zmineno

zda je cena odpovidajii zalezi na subjektivnim posouzeni. tak propracovany ten datadisk respektive vesmirny boj neni, aby mel stat totez, co plna hra. a absence "starter packu" je skutecne marketingovy nedostatek.

0 0
možnosti

Tomas Pribislavsky

23. 2. 2004 11:46
Neda mi to ...

Online hra s velkým potenciálem, který je oslaben příliš dlouhými prodlevami mezi akcí a složitějším ovládáním. Pro fanoušky Star Wars skoro povinnost, pro ostatní předmět pečlivé rozvahy...

Kdo tohle napsal nema ani tucha o co v SWG jde. Zcela chapu, ze nejaky newbik ma urcite prostoje mezi akci ale hrac ktery vi ktera bije ma prolevy nulove. Pokud si se uzdravoval tim ze sis sedl na zem a cekal za ti vyjedou staty tak se nedivim ze te to nebavilo. Jinak ovladani tam je vic variant a vsechny kopiruji jiz zabehle zbusoby hrani takze taky netusim o cem je rec ...

0 0
možnosti

Jan Jankovic

23. 2. 2004 14:48

Mnohem lepsi serie clanku vysla na Tiscali. Tak ma vypadat recenze na online hru. 

0 0
možnosti

František Khol

2. 1. 2004 14:11
Dotaz
Je možne používat větelné meče ve SWG?
0 0
možnosti

Jan Jankovic

2. 1. 2004 15:09
Pokud ses Jedi tak jo
0 0
možnosti

Mirek Arlet

26. 12. 2003 2:23
Absolutne se 60% souhlasim
Mene bych tomu nedel,ale vice take ne.Paril jsem to 3 tydny nez jsem to dal znamemu z Imperial fora.Nema cenu se ale dohadovat co je objektivni ohodnoceni.Kazdy ma na hru svuj individualni nazor-podle me to je brak podle jinych dobra hra.
0 0
možnosti

Martin Novotný

26. 12. 2003 8:30
Odpověď
Jenže Yzzy, co jsem si tak stačil všimnout, ty to děláš s každou hrou, co zkusíš hrát.
0 0
možnosti

Otakar Schon

26. 12. 2003 0:12
hodnoceni

Podobny prubeh diskuse jsem ocekaval, necely tyden pred publikovanim recenze jsme o bodovem ohodnoceni SWG mluvili v redakci asi pul hodiny, mozna vic.

To cislo se vam opravdu zda nizke hlavne proto, ze ja s oblibou vyuzivam cele stostupnove skaly a hlavni hodnoceni hry je obsazeno v textu, pokud jste si ale precetli jen verdikt a hodnoceni, tak je mi lito, nemohuu slouzit.

60% pro me je lehce nadprumerny kousek. U SWG je to dano radou veci, ktere jsem popsal v recenzi. SWG jsou venku uz nejakou chvili, ale za celou tu dobu se SOE nepodarilo udelat nic s ekonomikou, ktera je treba v oblasti zbrani totalne podelana, dalsich problemu, ktere stale nejsou opraveny, jsou ve hre desitky, stovky, staci si prolezt internetova fora. Pro me osobne bylo ale nejvetsim problemem to neustale cekani na neco. kdosi to vyetihl trefne na jednom hernim foru - Na SWG je nejlepsi akce. pohuzel, akce si ve hre uzijete priblizne 10 % casu. takze pokud ybhc mel doporucit sci-fi onlinovku, byla by to jednoznacne Anarchy online, ktera je levnejsi, nabizi 10 dni zdarma a prvnich 30 dni pri zakoupeni pouze zakladniho balicku 10 babek a 30 babek opri nakupu vsech add-onu.pomer vykon/cena je tam mnohem lepsi, je mi lito. A nejvetsi chyba tech novych "velkych" mmorpg je rpave absence free trialu, protoze vnimani online hry byva u ruznych lidi velice odlisne a je zavisle na mnoha faktorech.

Co se tyka poznamek o mem "bezmeznem obdivu" k Horizons... Podone poznamky na mou adresu smerovaly pred pul rokem kvuli Rubies of Eventide. a ta hra dostala v me recenzi v levelu, pokud se dobre pamatuji 65 nebo 70 %, uz s enepamatujki presne. pokud se ptate na hodnoceni, ktere byhc 14 dni po vydani dal horizons, tak by bylo tak nekde kolem 65 %, protoze horizons jsou prijemna ńenarocna zabava, kterra je ale trochu hodne propracovanejsi nez treba oddychove diablo nebo lineage II. Nicmene na recenzi horizons si pockate nejmene mesic, spise dva, protoze mesic od vydani je blbost hodnotit onlinovku. Muze se nam to libit nebo ne, ale online hry neprichazeji na trh v optimalnim stavu. SWG mely na upravy a vylepseni 4 mesice a jedine, co se stalo je, ze odesly desetitisice hracu.

 

0 0
možnosti

Martin Novotný

26. 12. 2003 8:45
Odpověď

Ta diskuze zase není tak bouřlivá a rozvětvená.

Teď mě ale překvapila věta, kterou by měl recenzent značně vážit - stovky dalších problémů. V překladu do češtiny to znamená, že problémů je více jak 200, a to přece nemůžeš myslet ani z legrace - takovou hru by nehrál NIKDO a SWG má stále kolem 80-100.000 předplatitelů.

Tvůj odkaz na prolézání diskuzních fór - o něčem podobném se diskutovalo na foru Horizons a Tvuj postoj - koho to baví ten hraje, koho to nebaví píše a čte na fóra a také pár filozofických zamyšlení co za individua na fora píše opět tedy nelze brát nijak vážně.

Nikde ani zmínka o nových featurách, které SOE přidává - mounts, vehicles apod.

Takže jednoduchá nenáročná hra dostane vyšší hodnocení z důvodů její jednoduchosti ? Nebo jen proto, že nabízí perfektní craft (mimochodem podobný jaké SWG) a ostatní content pomineme ?

Online hra se nedá hodnotit po měsíci od vydání. Ne ovšem z důvodů co jsi uvedl, ale z důvodů, že po měsíci hraní ji nikdo nezná. Nelze ji hodnotit ani po 4 měsících nebo roku, pokud jsi ji po celou tu dobu nehrál.

Tohle není můj postoj nebo nedejbože odpor k Tvé osobě, případně k Tvým recenzím a zastávání se SWG. TOhle je můj principální postoj k hodnocení online her s procentním číslem na konci.

0 0
možnosti

Ondřej Zach

24. 12. 2003 16:18
Hodnoceni
Ale panove... :) SW:G sklizi i ve svete pomerne ruznoroda hodnoceni (od podprumernych az po celkem vysoka) a 60% je stale jeste nad prumerem, na to je treba brat zretel. Navic recenzi neprinasime okamzite po spusteni hry, ale v dobe, kdy by mela byt - oproti puvodni verzi - lepe odladena. Kazdopadne pokud ma nekdo z vas chut a dokaze vypichnout ty nejdulezitejsi aspekty hry tak, dejme tomu, do 600 znaku s mezerama, necht mi je posle na mail - velmi rad jeho nazor na hru uverejnim jako "Dalsi nazor" u textu recenze. Pravdou je, ze tahle hra je celkem rozporuplna (alespon podle ruznych ohlasu ze sveta, hru jsem nehral), proto by mohl byt zajimavy i nazor z druhe strany.
0 0
možnosti

Alfred Janků

24. 12. 2003 18:40
Prumer

Jak jste prisli na to, ze prumer je 50%? Kdyz spocitate aritmeticky prumer vsech vasich hodnoceni, tipuju, ze vam vyjde cca 70% - tj. 60% je hra podprumerna. Ale to je posledni dobou docela caste: jakmile dojdete k nazoru, ze hra je prumerna, date ji 50%, coz je spor. Nevim jak vy, ale ja chapu hru s hodnocenim pod 70% jako totalni brak.

0 0
možnosti

David Rasta

24. 12. 2003 12:17
To je moc,

dát SWG 60 % to opravdu nepochopim.Jak dlouho tuhle hru hraješ? Na jakým serveru? Já hraju už čtyři měsíce,rozhodně nejsem skalní obdivovatel SW,ale bavím se pořád skvěle... Tohle když si přečte někdo, kdo se rozhodoval jít do svojí první onlajnovky a chtěl si vybrat SWG,tak se určitě rozmyslí,coz je velká škoda.Lidi nevěřte týhle recenzi je to nesmysl

 

0 0
možnosti

Martin Novotný

24. 12. 2003 9:14
60 % ?

Promiň, ale od člověka, který téměř fanaticky obdivuje budgetovou a chybami prolezlou hru Horizons znamená 60 % totéž jako 85 % od někoho s rozumným odstupem - a to ani já se neřadím k fanatickým příznivcům SWG. Ale ta hra prostě je dobrá a do například zmiňovaných AO (kde jsi jak píšeš trávil drahnou dobu) má chybami hodně, ale skutečně hodně daleko.

Proč se ale pořád pouštíte do recenzí MMORPG, které se dají poznat po půl roku hraní, mi zůstává nepochopitelnou záhadou. Kdybyste jen udělali preview, tak uděláte lépe.

0 0
možnosti

Martin Machala

24. 12. 2003 10:38
60%..???
Nemohu než s tebou souhlasit.SWG je dobrá hra a rozhodně si zaslouží víc než 60%.....Já">http://bonusweb.idnes.cz/grafika/smile6.gif'>.....Já taky nejsem příznivec Hvězdných válek a o dost radši mám fantasy hry,ale u  SWG se prostě bavím...Mé hodnocení je minimálně 85% 
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 17

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

novinky 18. 4. 2024,  aktualizováno 19. 4. 2024 117

Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 94

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 8

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra

novinky 13. 4. 2024 7

V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...

Druhá sezona Falloutu potvrzena, seriál masivně zvýšil zájem o hry

novinky 19. 4. 2024 9

Seriál Fallout od Amazonu, který vznikl na motivy známé herní postapokalyptické série, se dočká...

Pátá sezona seriálového Zaklínače bude tou poslední, slíbil Netflix

novinky 19. 4. 2024 24

Kvalitou upadající seriál Zaklínač od Netflixu dostane už jen dvě další sezony. Filmaři přislíbili,...

Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

novinky 18. 4. 2024,  aktualizováno 19. 4. 2024 117

Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 8

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko
Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko

Zajistěte svému miminku to nejlepší hned od začátku s BEBELO® Milk 2, které je pečlivě vyvinuté pro harmonický růst a vývoj vašeho dítěte. Mléko...