Úterý 24. listopadu 2020, svátek má Emílie
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 24. listopadu 2020 Emílie

Diskuse

Zaujala vás další vietnamská akce Elite Warriors: Vietnam?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marek Mar

Upozornenie pre všetkých !!!
Je to brak, kupil som to na zaklade recenzie. :( Nejde ani tak o kvalitu hry ako jej mrznutie na konci misie!! Prva a tretia misia Vám zamrzne keď pridete do extraction zone a mal by byt koniec a Vám by sa mala ukazať takticka mapa, kde by ste mali pokračovať do LZ zone. Omyl hra zamrzne a vy si ani po 19 loadnutiach nepomozete!!! Patch 1.03 to neodstraňuje a ani cheat Vám nepomôže. Takže ako vlastne dokončiť misiu aby ste mohli hrať ďalšie misie z kampane? Jedna z možnosti na ktoru spolieha väčšina hračskej obce je ztiahnuť si uložene pozicie alebo tzv. unlocker misii, kde sa Vám spristupnia všetky misie kampane. Lenže Vaši muži neziskávaju, žiadne potrebne metali a experience a ani ich nemožete cvičiť medzi kampaňami napriklad v strelbe. Takže tu je môj postup: PRED posledným cielom ( v jednotke zničiť posledny traktor a v trojke vystrielanie školy NVA - platí i pre ostatné misie) , hru uložte pod inym názvom ( napr. vietnam, nie quick ), potom čo Vám hra zamrzne v extraction zone neloudujte save po splneni poslednej ulohy, s tým že Vám ostáva už len isť do extraction zone, nepomože Vám ani chat ale ten spominany save napr. vietnam a potom napište chat: /cheatcheat a potom /winmission a konečne misiu dokončite s tým, že môžete pokračovať v kampani. Veľa šťastia, funguje to. Patch na tento garbage :) nebude, takže veľa nervov Vám želá Eraser
0/0
19.12.2005 23:38

Proč je Eva Burešová tak hubená? Promluvit ji donutila Prachařová s anorexií

Premium Herečka Eva Burešová (27) se zastala Mariany Prachařové (26), která přiznala anorexii. Hvězda Slunečné je ale sama kost...

Měli lepší stroje Sověti, nebo Američané? O jednom neobyčejném souboji

Premium Když autu dojde palivo těsně před čerpací stanicí, můžete ho k ní dotlačit. Ale co dělat, když se totéž stane letadlu...

Manažer postavil srub uprostřed chráněné oblasti. Tvrdí, že to je posed

Premium Nejprve tvrdil lidem, že je to seník. Když se o jeho stavbu začaly zajímat úřady, prezentoval ji jako posed. Ve...