Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Jediný muž, odstřelovač v Sniper: Ghost Warrior, vyráží zlikvidovat diktátora

Není to dokonalá hra. Ale mnohé atraktivní momenty a pěkná grafika nás příjemně překvapily.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ravencestr

4. 8. 2010 22:34
City Interactive

na hru od city interactive ( budgetovky  ktery s prodavaji v kazdym druhym supermarketu cekajici az si je koupi nejakej zblaznenej zakaznik kterej zrovna sehnal rohlik za dvacet haleru) je to urcite hodne solidni uspech :-)

0 0
možnosti

rumlos

20. 7. 2010 13:51
Jde to

Je to dobrá hra, stojí za to si ji zahrát, mě bavila. Na druhou stranu žádné zázraky nečekejte, prostě střílečka. Najde se tady podobnost se sniper elite. Grafika je ok za mě R^

0 0
možnosti

NeverAlone

19. 7. 2010 20:19
Dobrá

Hra celkem povedená, ale příběh nevtáhne příliš do děje a časem mi přijde, že je příliš jednotvárné prostředí, které se po čase okouká. Pasáží s jinou zbraní než s odtřelovačkou není moc a dají se přežít. Z některých misí měl opravdu člověk radost :-) Grafika povedená, jen škoda, že potenciál hry nebyl plně využit. Většina prvků ve hře jsou jen textury. Hudba by také mohla být více rozmanitá, působí dost jednotvárně. Boidy navíc si však hra zaslouží už jen proto, že her tohoto žántru není mnoho. Jistě je co zlepšovat ale už nyní je dobrý základ :-) Nejsem žádný pařad a tak mi na easy obtížnost hra trvala 13 hodin :-). Uvítal jsem také možnost hru kdykoliv uložit.

0 0
možnosti

rostan007

19. 7. 2010 19:57
Fajn

Mně se to líbí, střílet z jiných zbraní, než z ostřelovačky, téměř nemusíte (jen když vám to hra vnutí) a na nejvyšší obtížnost je i to míření docela zajímavý. Rozhodně mi to přijde dost svěží, proti nudnýmu a zatuchlýmu Battlefieldu BC2 nebo CoD MW2

0 0
možnosti

rostan007

19. 7. 2010 20:16
Re: Fajn

Teď jsem si všiml té ikony na ploše ;-D;-D;-D;-D;-D to si dělaj srandu? ;-D tu snad vyrobili v Malování pět minut před vydáním hry ;-D

0 0
možnosti

vanhouten

19. 7. 2010 16:33
zase ty skripty

citace: "Celková inscenace ani kvalita naskriptovaných sekvencí se střílečkám s vysokým rozpočtem nedokáží vyrovnat. Zbývá jen víceméně tupé střílení, při němž vyvstávají problémy technického i designového rázu."

dle me je i COD a BF bad company tupe strileni - prave proto ze je to naskriptovane - preskriptovane. ani u jedne z techto her se neda rict ze by tam sla pouzit nejaka taktika. jedina taktika ktera zabira, je mit co nejdele zmacknute leve tlacitko mysi. Kde jsou ty casy MOH:AA a COD1. Co vyjde strilecka tak je to na jedno brdo.

na druhou stranu vsichni nadavaji na hry typu flashpoint a ARMA ze jsou zabugovane a neda se to hrat a ze tam je tupe AI. To ze nabehne nekdy na rynek po hlavni silnici je zapricineno tim, ze nema naskriptovany pohyb. Ale vetsinu lidi spise otravi, ze hrajou misi ktera trva hodinu a maji jeden save a zabije je nekdo koho ani nevideli.

koupim a vyzkousim i toto dilko o kterem se pise, ale uz podle recenzi to zadna slava nebude. uvidime treba prekvapi

0 0
možnosti

mechwarrior

19. 7. 2010 17:32
Re: zase ty skripty

musím s tebou znovu súhlasiť, v MOH:AA boli skripty vynikajúco vyvážené a hra poskytovala veľkú mieru vlastného taktizovania. Spomýnam si ako som sa hral v systémových súboroch a posunul som zbrane do stredu obrazovky tak aby som mohol mieriť podľa mušky zbrane bez toho arkádového kríža (i keď to hra vôbec nepodporovala, s tým tuším neskôr prišiel až COD :-)) No a potom čo som hru upravil na 1rifle-shot /2pistol-shot = 1kill (obojstranne) tak priznám sa, že v žiadnej hre som sa tak nezabavil. To už nešlo v štýle ramba ratata ale pekne sa skrývať za každou prekážkou. S takýmto nastavením som napríklad vylodenie na Omaha beach prešiel až na 20-ty pokus ale zážitok skvelý !!! nedá sa to zrovnávať s hrami kde vydržíte zásahy z celého zásobníku z 10 metrov, len vám obrazovku zaleje kečup a po chvíli môžete pokračovať. No ale keď to tak decká chcú ...:-/

0 0
možnosti

mechwarrior

19. 7. 2010 13:55
arkáda

škoda, že nevyužili potenciál ktorá táto téma mohla priniesť, áno hlavne mladšie ročníky sú zo "snipovania" :) v nej vyslovene odvarené, len škoda, že to nemá s prácou odstrelovača a s reálnou strelbou nič spoločné. Každý kto držal v ruke aspoň štandartnú .308 a posielal to minimálne na 500-600 m vie ,že autori si nedali ani tú námahu aby zašli na strelnicu a okopírovali strelbu z vlastnej skúsenosti. Osobne som sa na hru s touto tématikou veľmi tešil, z vyjadrení autorov som bol miestami nadšený ale výsledok je zdrvujúco arkádový.

0 0
možnosti

IARK - Návnada nesprávné cenzury

19. 7. 2010 14:02
Re: arkáda

skoda, ale jsou nejake jine alternativy?

0 0
možnosti

mounty

19. 7. 2010 12:08
...

Hmmm musim se autorum omluvit, pred par mesici sem tady napsal, ze tahle hra bude totalni shit a hodnoceni 20% bude prehnane. A hele ono to chyta dokonce nadprumerne hodnoceni (54,3 na gamerankings). No proste jen tak dal panove.

0 0
možnosti

UrsusLuin

19. 7. 2010 9:44
nepřesnosti

Já teda nevím, ale americká vláda (potažmo armáda) tam neposílá jediného muže. Naopak většina misí je s několika lidmi. Posílá tam malou jednotku - sniper team (O'Neil, Tyler), výsadek (Conway, Anderson a ještě jeden), nastrčený agent (Rodriguez). Tohle není hollywoodsko-hurá akce jeden proti všem. Ale skutečně výsadek, na nepřátelské území. A tenhle tým nedostane úkol prostřílet se generálovi a zabít ho. Co to je za hovadinu. Dostali úkol v tichosti se dostat na místo a generála zlikvidovat (hned v první misi), že se něco zvrtne, je druhá věc. A právě kolem toho se točí příběh, ve kterém nechybí ani nějay ten zvrat. Není to nic extra, ale není to ani tak suché, jak tvrdí autor.

Pokud jde o střelbu - jak autor ví, že tam není promítnutý efekt deště? Vždyť jak často člověk musel střílet až o metr nad protivníka a doleva, protože byl daleko, bylo hnusně a zvedl se vítr? Skoro pořád! A že vám někdo bere odstřelovačku pravidelně? Tady už mám pocit, že autor tu hru hrál jenom 3 mise. Těch misí je tuším 16? Pušku si vezmete do ruky ve třech z nich! A stacionární střílna? Je na dvou místech. A na obou je vcelku logicky umístěná a navíc ta první trvá 2 minuty! A ta druhá cca 1:30!!

Říct, že to je z poloviny obyčejná střílečka, to je prostě kravina. Rozdělení je tak 3:1 ve prospěch snipeřiny.

A taky nevím, proč není ani slovo o tom, že u nás hra vychází v lokalizované verzi.

No, celkově mám pocit, že autor tomu moc nedal. Škoda. 65 % není špatné. Já po třech dohráních dávám 75 %, protože se mi hra docela líbila. Z mého pohledu o málo horší než poslední Cobra 11.

0 0
možnosti

UrsusLuin

19. 7. 2010 9:49
Re: nepřesnosti

Možná ještě informace, která lidi dneska taky dost zajímá - při normální obtížnosti na první hraní, když jsem nehledal tajné informace, ale jel jsem prostě po příběhu, to trvalo 6 hodin. Když víte, kam jít, tak na easy to bylo cca za 3 a půl hodiny rychlého proběhnutí. Na hard nevím, tam jsem pospíchal, takže jsem to prosvištěl s nesmrtelností. Ale odhaduju vzhledem k tomu, že mířit je potřeba bez pomocné tečky atd., na takových 8 hodin určitě.

Taky tak nějak chybí zmínka o tom, že hra má multiplayer, ve kterém můžete hrát jenom za snipery, takže jsou to sniper přestřelky a několika mapách. Tentokráte bez možnosti zpomalit na chvíli při míření čas (taky věc, která v recenzi chybí) a bez pomocné tečky samozřejmě.

0 0
možnosti

MONOLITHX

19. 7. 2010 7:05
Nejlepší od city interactive

Nechápu, proč těch 65%, je to vlastně první nebudgetová hra od city inter., po grafické stránce skvělé, rozeběhnul sem to na plné det. na 9600 Gt, i po té hratelnostní stránce dobré, a nějaká nedotaženost mě u této hry vůbec nezajímá, tak jako tak se autoři konečně vytáhli ze stínu jiných výrobců her. R^

0 0
možnosti

Cubky

19. 7. 2010 0:53
Super hra

Nejlepsi na ni bylo to, ze jsem celou dobu netusil, zda to autori s nekterymi pasazemi mysli vazne, ci zda to ma byt spise parodie. :)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

novinky 18. 4. 2024,  aktualizováno 19. 4. 2024 103

Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 94

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 8

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?

novinky 11. 4. 2024 29

Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...

Pátá sezona seriálového Zaklínače bude tou poslední slíbil Netflix

novinky 19. 4. 2024 1

Kvalitou upadající seriál Zaklínač od Netflixu dostane už jen dvě další sezony. Filmaři přislíbili,...

Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

novinky 18. 4. 2024,  aktualizováno 19. 4. 2024 103

Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 8

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci

magazín 18. 4. 2024 3

Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...