Diskuze
Jagged Alliance: Back in Action ani zdaleka nedosahuje kvalit originálu
Děkujeme za pochopení.
tenchet
Další recenze bez znalosti hry
Jak autor recenze může psát takovéhle nesmysly? Hra se dobře ovládá? Kdyby si jenom tu hru spustil zjistil by třeba, že tlačítko Escape nezobrazí hlavní menu (= tohle je první hra asi po 10ti letech, která nemá funkcionalitu = Escape = menu). Skrolování po bitvní mapě pouze pomocí klávesnice atd... Těch chyb je tam zoufale tolik, že prakticky přehlušují všechno ostatní. Už i Jagged Alliance II byla na ovládání mnohonásobně pohodlnější než JA:BiA. Autoři slíbili, že spoustu věcí napraví, ale to nejhorší pro mne asi nevyřeší.
Vysvětlím co mi vadí nejvíce. Postavě Scope jsem koupil sniperku 50ku. Šílený dostřel, ale střílí pomalu. Problém je, když Scope si lehla a chtěl jsem zamířit na nepřátele, tak díky plastickému terénu to nešlo a člověk pak stráví 10 minut hledání pozice odkud sakra může střílet. Jelikož je nepřátel "3 obrazovky daleko" tak nevidíte, že 20 metrů od Scope překáží nějaký kámen. Z toho důvodu jsem používal Sniperky jenom na silnici, kde tohle nehrozilo.
Wawer Rewold
Re: Další recenze bez znalosti hry
Tahle hra je strašná i bez toho, aby nesla jméno slavného předchůdce. Všechno v té hře je zoufale pomalé, "taktický mod" je naprosto otřesný, mapa nepřehledná, prostě bída. Hratelnost je prostě naprosté šílenství. Všechno je osekané až na kost a zjednodušené, až to bije do očí. Já jsem klidný člověk ale při hraní téhle hry jsem málem ohryzal monitor! Nechápu, jak tomu někdo může dát byť jen 30 procent. Už dlouho mě žádná hra takhle nenasrala
Nannius
Par otazek a muj nazor
Nevite nekdo, proc se porad dokola opakuje neco o novych taktickych moznostech, kdyz neni mozne strafovat, couvat a hlavne je zpusob strelby (aimed, from the hip,...) pevne svazany s postojem? Z genialni tahove takticke strategie proste udelali casual real-time strategii, ktera by nebyla uplne na odpis, pokud by se netvarila jako nastupce JA - takhle ji vsichni srovnavaji a JA:BiA nesaha JA2 ani po kotniky...
houhou
Re: Par otazek a muj nazor
nevyuziteho potencialu je samozrejme skoda, ale temi novymi taktickymi moznostmi je myslen posun od tahovky k realtime(tohle samozrejme neni zadna herni novinka, ale zde diky nastavene obtiznosti se to vyplati vyuzivat), takze napr. jeden zoldak hodi granat a zaroven dalsi zoldak prebehne otevreny prostor a zaroven dalsi zoldak-sniper odstreli jednoho z nepratel, ktery utika od granatu a vystrci na chvili hlavu zpoza zatarasu (nebo taky ne, mireni sniperkou trva dlouho)
co se tyce jmena, tak je to jen marketingovy tah, pochybuju ze by meli tolik recenzi kdyby se jmenovali jinak a jestli diky tomu vydelaji vic $ tak jen dobre, s vidinou zisku se muzou pustit do dalsiho dilu
houhou
neni to az tak zle
podle recenze a diskuse by se mohlo zdat, ze je to totalni sra..., ale neni to az takova hruza, ocekavani to samozrejme nenaplnilo, ale kdyz clovek pristoupi na jejich pravidla, tak se da u te hry dobre bavit, nejvetsi pruser je chybejici FoW, tesne nasledovany strasne zjednodusenou strategickou casti hry(mapa ostrova), ale samotne boje jsou zabavne a realtime system prinasi nove takticke moznosti
je zkratka skoda, ze tenhle zanr je mrtvy a jdou do nej jen amaterske/poloamaterske studia(diky bohu za ne), takze posledni opravdu povedenou hrou byl silent storm a pak uz to slo do kytek, napr zabugovany hired guns, amaterske ufo xtraterestrial nebo jeste amaterstejsi ufo:ai
houhou
Re: neni to az tak zle
ps: hra mela celkem slusne prodeje na steamu, takze vyvojari pripravuji 2 vetsi updaty, prvni z nich by mel byt venku kazdou chvily, ale mel by prinest jen lepsi user interface a doufejme lepsi praci s milici/itemy ze strategicke mapy
co bude v druhem updatu se nevi, mam pocit ze ten FoW by radi pridali, ale zkratka nevi jak to napasovat na jejich engine :-(
jarous76
Dekuji
Tesim jsem se - odstraneni Fog of War jsem dost bal.
Precetl jsem recenzi, precetl diskuzi - dekuji, nekoupim.
Takze az mne to zase chytne tak z5 k JA2 Gold Edition a Deidranna Lives
mysh.82
Dlouho očekávaná tragédie
Tak nějak jsem to očekával, a přesto jsem pořád doufal, že to dopadne lépe. Nevím, kde Sillmen posledních dvacet let žil, ale tohle rozhodně není nadprůměrná taktická hra (ani lehce nad průměrem). Samozřejmě se zklamání prohlubuje o to víc, čím známější a oblíbenější je značka Jagged Alliance, ale Back in Action nemůže konkurovat ani méně známým hrám.
Chybějící Fog of War a realtime systém jsou hluboké rány do samotného srdce taktické hry, ale jakoby to tvůrcům nestačilo, tak museli zmršit i spoustu drobností důležitých pro fanoušky série. Portréty a hlasy hrdinů jsou tragické (až tragikomické), interakce veškerá žádná a rozvoj postav jednoduše pitomý. V JA2 se přece rozvoj postavy zcela logicky odvíjel od toho, co postava dělala - pokud často mlátila protivníky holýma rukama, rostla síla, pokud odstřelovala z dálky protivníky ranou do hlavy nebo ustřelovala zámky, rostla přesnost se zbraní atd.
Grafika je na úrovni her tak před deseti lety, a přitom hru zpomaluje.
Proč, bože, proč?!
Neregistrovany
Re: Dlouho očekávaná tragédie
Souhlasím, i taková skoro hloupost jako portréty postav znamená hodně. Zde bych docela doporučil strip i když spíše k ME3, tak na stejné téma z CAD ... http://www.cad-comic.com/cad/20120309
smithy
Tak nám zabili Ferdinanda...
Tvůrci zabili krásnou taktickou hru. Uznávám že to neměli lehké, něco jako vydat další UFO, laťka je hodně vysoko. Kdeže je Shadow s UV goggles na očích, zamázlý barvma, krytý snajprem a umlčující potichu palposty na střechách autem z tlumené MAC-10ky (Where's the dignity), "fog of war" kde může z každého problematického úhlu který jste si neošetřili po vás někdo střílet. Kde jsou vztahy postav mezi sebou. Kde jste nechali atmosféru. K čemu Vintorez, když to nemá žádný efekt. Je to jakýsi proteinový mix...bez valné chuti...+Skoda...těšil jsem se na to.
mladej.milionar
zklamání
Tahle hra je jedno velké zklamání, vůbec nechápu nad čím vývojáři strávili takovou dobu. Výsledek nesahá původní JA2 ani po kolena. Nevím jak vy, ale já zůsávám u Jagged Alliance Online.
hr0p
................
recenzi jsem ani necetl, nicmene na hru jsem si udelal nazor sam. A dekuju bohu, ze jsem si "koupil" jen torrent verzi. Ani mne tak nevadi odstraneni action pointu a zavedeni realtime s pauzama..., ale obligatni chybejici fog of war je prusvih, system milic - to musel vymyslet genius - manualne obehavat mapy a rozdelovat kazdemu panackovi pistolku..?, a se zranenima si mohli take vic pohrat.... kdyz to srovnam se Silent Storm, tak je to prusvih, v SS: Sentinels mohl vojak kratkodobe ohluchnout, oslepnout..., mohl dusledkem zasahu upustit zbran.... a mel nekolik ruznych stupnu krvaceni a neslo ho dolecit na bojisti z 1% na 100% tak jak to jde v JA:BiA... atdatd, stari dobri SS:S......... Zkousel jsem JA:BiA hrat ne ze ne, byly i zajimave a napinave momenty... M82 snipe rifle v rukou Raven, nebo Five-seveN s tlumicem v rukou Reapera... ale je to malo
hr0p
Re: Hmm...
Silet Storm Sentinels.. , jedina nevyhoda co to ma, je nutnost softwarove snizim ramku po 4GB.. nebo tak nejak co si pamatuju
Neregistrovany
Tedy
Co je to za recenzi? Vždyť se z ní člověk o té hře vůbec nic nedozví. Ta hra je zlá, moc zlá. Fog of war chybí jako málo kde, reakční doba vojáků je zoufalá, systém milic je špatný. A já se na ni tak těšil.
dave.dhf
Re: Tedy
Zvykni si, tenhle recenzent hry zasadne nehraje. Proto jsou taky jeho recenze tak tragicky. To ze ho jeste nevyhodili, svetci o naprosto tragicke urovni Bonuswebu...
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...