Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Preview The Elder Scrolls Online: uspět mohou, ale bude to obtížné

Období rozmachu on-line her na hrdiny je definitivně u konce. Titul The Elder Scrolls Online vyjde na přesyceném trhu, v době, kdy žánr působí značně vyčerpaně a z hráčů přímo sálá skepse. Do karet mu hraje popularita série, proti ní se však staví nevýrazné odhalení hry.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

Nejlepší MMO by byla ve stylu Gothic 2 - neumím si předstvit lepší systém

0 0
možnosti
VR

Stejně to zas bude mít obtížnost pro retardovaný mimina, jako skyrim a všechny dnešní hry. Jenom hry starší 20 let za něco stojí a kdo si myslí něco jiného je jen tupá ovce.

3 3
možnosti
TK

Suuure:))

Tak si zas vemte pilulku a běžte vzpomínat jak byla tráva zelenější a rohlíky křupavější.

6 1
možnosti
JJ

Ten článek byl docela dost upraven, ne? Když jsem ho dopoledne četl bylo tam plno blbostí jak kdyby to psal někdo kdo viděl onlajnovku poprvé.

0 0
možnosti
IF

I64g85o92r 88F77o54s

5. 4. 2013 17:27

Nepřijde mi že by zde bylo nějaké přesycení on-line gamesama.

Už rok tu neidim žádnou rozumnou online hru do které bych se chtěl hlouběji zapojit.

wow a lineage už fakt nemusim s jejich klonama.

Se stalkerem online to vypadá pochybně .. třeba TES se trefí do mé nátury.

1 0
možnosti
TD

Trh přesycen je už několik let, fakt, že v něm není tolik kousků, do kterých se chcete hlouběji zapojit, na tom nic nemění. Bohužel se často sytí dokola stejnými hrami v jiném prostředí.

0 0
možnosti
VO

V93i12t 42O19t64a52h15a47l

5. 4. 2013 10:29

Žánr je vyčerpaný, protože vše co vychází jsou kopie WOW, s nepatrnými úpravami, a jinými texturami. 

Schema zůstává všude stejné.  Spawny s nastaveným aggro, TAB-TAB turn/based styl boje klikání na ikony s cooldownem (tzv. IconOrgasm). A běhání mezi postavičkama s vykřičníkem u palice. 

Každý kdo hrál chvíli současná MMORPG tohle všechno zažil a je potřeba změnu konceptu a ne změnu textur. U WOW zůstávají hráči proto, že není kam jít. Výjde nová pecka, je krátký odliv a pak se většina vrátí, protože k čemu je nových X let GEAR/EXP huntu, když herní zážitek je totožný, jen v jiných kulisách. Nové MMORPG vždy přinesly kosmetickou úpravu. (namluvené dialogy SW(OW) Tor pro mne není zásadní změna konceptu). Bokem stojí jen pár titulů, co si drží svou hardcore komunitu (např eVe online, prastará Ultima Online). 

Lidé chtějí hrát společně, ve velkém světě, ale chtějí mít VLIV na to co se ve světě děje. Aktivně se účastnit. Mít nástroje pro vytváření obsahu (hráči, co mohou tvořit questy ostatním). Mít vliv na svět např stát se členem rady, vlády atd co může rozhodovat o  některých záležitostech MMO světa...    MMORPG má potenciál, ale ne ve WOW-Clone předscriptované podobě. Ta je za zenitem a TES jde bohužel spíše touto "osvědčenou cestou". Dopadne tedy stejně jako ostatní, bude mít svůj ždibec koláče, jako desítky podobných. Kdo chtěl tenhle koncept, už svou hru má. Je čas na změnu. Bez ohledu na to, zda to bude scifi/fantasy/steampunk/moderní svět. 

Jinak pro autora, brnění je v koleně.  Správně je buď zbroj, nebo staročesky brň.

9 0
možnosti
AA

A21l20e36š 37A83d50a50m

5. 4. 2013 16:01

Taky si pořád říkám, že mělo být ESO originálnější a více se držet toho svého. Ale o WoW klon určitě nepůjde.

0 0
možnosti
LB

Jenže právě ten obchodní model je celkem klíčový, to se ukázalo i SW, a mám obavu, že to nebude F2P...

0 2
možnosti
JKN
AA

A13l54e31š 49A82d40a42m

5. 4. 2013 2:24

Jistý úspěch tohle asi bude mít, protože je to TES a to je silná značka. Mám ovšem obavy, aby to nedopadlo jako GW2 - sice vlastně docela úspěšná hra, ale ne příliš úspěšné MMO.

Jako největší problém ESO vidím absenci otevřeného světa. Herní svět bude kompletně instancovaný a bude vyroben přesně tak, jak jsme zvyklí z mnoha známých MMORPG - máš level 10, jdi támhle, jsi 20ka, musíš jít támhle atd. TES přeci byla (počítaje od 2. dílu) postavena na volnosti a možnosti dělat si, co člověk zrovna chtěl a tady mám obavy, že to až tak nepůjde a že autoři "překřížili" TES s MMO.

Jedním ze základních problémů dnešních mainstream MMO je, že jsou až přespříliš nalajnované. Autoři prostě vytvoří obsah a hodí ho hráčům. End game obsah je pak většinou v podobě instancí a pvp. Jenže hráči často obsah projedou "příliš rychle" a pak se nudí. Autoři nemají sílu hru dělat rychleji a lépe a dochází k odchodu hráčů. Řešení? Nelajnovat MMO! Jistě, nějaký obsah udělat, ale dát prostor i hráčům, aby si obsah sami vytvářeli. Obsah můžou tvořit sociální interakcí a také využitím vývojářských nástrojů, které by jim autoři hry dali (jako je tomu ostatně tradičně v TES a komunita toto bohatě využívá). Sociální interakcí samozřejmě nemyslím jen možnost vytvořit si hráčskou guildu. To je málo - to je nic, jak se ukázalo mj. v GW2.

Přestože ESO přinese pár novinek, nebo aspoň vylepšení, mám obavy, že to bude zase to klasické nudné MMORPG, kterých je to opravdu až moc...

5 0
možnosti
TK

Star Wars je určitě silnější značka, než TES a bylo to k ničemu, na jméno se nehraje:)

2 3
možnosti
JH

J90a87n 59H12o89r84á75k

5. 4. 2013 0:15

ja si myslim, ze v mmorpg potencial jeste je... vetsina jsou totiz nejaky fantasy exkrementy a hrace uz proste nebavi mecovat a kouzlit. anarchy online je sci-fi, ktery melo ohromnej uspech a bylo spickovou zalezitosti s fajn atmosferou. sci-fi typu star wars uz taky nema moc co nabidnout, ale treba takovej stale snad jeste chystanej fallout online by mohl uspet - postapo svet snad jeste v onlinu nebyl a jediny anarchy online se k tomu tak nejak priblizovalo

0 0
možnosti
TK

Svět s tím má pramálo společnýho, třeba Vaše poat-apo je ve Fallen Earth a ani pes po něm neštěkne, spíš je potřeba inovovat systém soubojů, craftění a sand boxové prvky, které hráčům umožní podílet se na vytváření obsahu.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa

novinky 20. 4. 2024 51

Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...

Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

novinky 18. 4. 2024,  aktualizováno 19. 4. 2024 130

Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu

novinky 22. 4. 2024 7

Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...

KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?

magazín 21. 4. 2024 17

Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 9

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky

novinky 24. 4. 2024 0

I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...

Fortnite umožňuje vypínat oslavné animace, aby se poražení hráči neurazili

novinky 23. 4. 2024 9

Provozovatelé hry Fortnite nyní umožňují všem hráčům vypnout zobrazování oslavných animací, jež prý...

World of Warcraft: Dragonflight se rozloučí remixem Mists of Pandaria

novinky 23. 4. 2024 1

Zatímco separátní battle royale režim Plunderstorm se pomalu blíží ke konci, tvůrci během května...

V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín

novinky 23. 4. 2024 7

Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...