Diskuze
World of Warcraft: Warlords of Draenor zredukuje počet tlačítek o pětinu
Děkujeme za pochopení.
K34a38r44e97l 10U85r55b22a75n
Koukám, že blizzardská lobby nastoupila. Bojí se vydání ESA.
L64u31k42á90š 29H89r20d12l55i16č60k57a
Po poslední víkendové betě si ESO moc nepomohlo, spíš jen pohoršilo
F21e34r38d49i44n27a92n40d 90S51m41r39č64e64k
Až donedávna jsem byl kritikem směru ubírání se Blizzardu s vrcholem v MoP. Nový datadisk vnímám jako "back to roots", ať už redukcí počtu tlačítek či abilit, kde už se jednalo o nesmyslná čísla. Navíc historie Draenoru je jedna z nejzajímavějších z celého příběhu Warcraft. To jak přištáli Draenei a odkud se vzali.. to v jakém prostředí žili tehdy ještě nezkorumpovaní orkové v klidu a míru. Původ toho, kde vzali krvaví elfové sílu světla. Já myslím, že je to na dobré cestě, ale nechci být přehnaný optimista.
J98a93n 22P11a33v42e21l
Možná jim už začíná docházet, že lidé a chobotnice se v ledasčem liší. Asi ideální systém má GW, kde máte hodně dovedností, ale můžete si zvolit jen některé které dáte na lištu a ty přehazovat mimo combat. Je rozdíl v tom když má člověk 10 abilit na kontrolu a nebo 30+.
O41n66d74ř94e39j 39I68l93e92k
Motto Blizzardu: "Pokud předchozí změny znamenaly úpadek zájmu o hru, přidejte více změn."
R22o49m35a88n 22V14o16c57e64t68k61a
Začínal jsem na počátku, když wow přišlo, přišel 1.datadisk a bylo to prima, spousta výzev, úkolů, obtížnost, právě i ladění na klávesnici, prostě mě to přišlo takové příjemně složité. Pak to šlo pomalu dolů, Cata už jsem jen tak zahrál z povinnosti a Pandu.... koupil elektronicky, ale vlastně nespustil. Těť si přečtu tohle (redukce tlačítek) a říkám si, zda Blizz tolik myslí na hendikepované hráče, nebo proč nám tu zábavu tak zkazil?
Když by Blizz udělal server, kde by běželo wow s max 1+2 datadisk, rád jim budu platit a hrát, tak jako dříve, ale tohle mě už opravdu nebaví :-(
No uvidíme 25.3. zda se aspoň to D3 povede nakopnout.....
M81i83c22h88a13l 35T63o89m26á89n53e81k
kdyz nevis o cem mluvis pls nepis, tihle mimo lidi me vzdy dostanou, nejhorsi na tom je ze se tim pak ridi vetsina a blizz chvili na to vyda graf kde se ukaze kolik % hracu dalo last bosse v poslednim raidu na nejtezsi obtiznost a ejhle, kdyz to jsou 3% je to hodne, ale sici svorne tvrdi jak ej to easy, mozna uz nektere veci neni potreba tak silene dlouho farmit, jako repky ve vanile treba a zrovna zminit cata kde pocatecni dungy ( ne raidy ) byli prave navrat k obtiznosti z TBC a napsat ze byli lehci to je vtip roku, taky pak mrte hracu jako vy breceli na blizz forech jak je to strasne tezke a jak je to nebavi apod
D27r46a79h66o63m54í15r 86S34t45r97o38u90h13a75l
Hm... kdo nehrál za druida, nepochopí, že je to zbytečné :D
M52i94c87h64a45l 64S80v39o56b53o84d91a
Jojo dělat z toho větší a větší easy mod kravinu to by jim šlo. Jen se divím, že jim to ještě někdo platí. Už od chvíle, kdy přišly 10 man verze end game raidu, aby se tam mohli podívat i úplní retardi, tu je něco špatně. Když už ani end game není za "odměnu", tak na co to hrát ....
M13i74c77h77a13l 67T67o18m52á42n46e51k
jj 10man kde treba SoO dali Methodi 25man hc pred Paragonama 10man jen kvuli tomu ze ten tvuj 10man retard raid je mnohem tezsi ...
P13a58v80e37l 45B84u82š96e98k
co to je ten titulek?
tyhle "redukce" nejsou o počtu tlačítek, ale o mechanice class a balancu, ne o tom, že blizz chce sjednotit banner a recklessnes (což je samozřejmě nesmysl), ale že ten banner nechce mít např. pro boost raidu.
protože v případě, že máme víc warrů, tak je nesmysl, aby mohl dát reckless až po skončení banneru jinýho warra, přece hodí 2 bindy a je v klidu.
btw to zjednodušení, odebrání spellů a zvýšení náročnosti platí už asi ehm od startu cataclysmu :)
M59i21c94h38a34l 18T27o46m16á32n23e77k
ja nevim no, ja bych rekl ze ted jak tocim enha shamana tak sem nikdy tolik tlacitek nepotreboval
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...