Diskuze
Nadáváme na herní průmysl, ale je cesta zpět řešením? Recenze Wrack
Děkujeme za pochopení.
H97y46n11e75k 43T49r19o91j49a39n
však ona by to taky byla mnohem větší zábava, kdyby ta hra celkově nepůsobila spíš jako demo:
+nepřátel je dohromady tak 5+sem tam nějaký boss
+zbraně mi přijdou naopak celkem nudný a hlavně nevyvážený (a nejlepší je jednoznačně meč)
+design levelů nejde s doomem srovnávat ani omylem; mapy obsahují dvakrát až třikrát nakopírovanou zcela identickou lokaci, na jejímž konci stisknete jedno z tlačítek, která nakonec uvolní cestu k bossovi.
+dohráno v suchým triku za 3 hodiny, motivace a chuť hrát znova veškerá žádná, navíc ať je příběh sebevíc špatnej, tak prostě končí v půlce. to se prostě nedělá.
+chybí multplayer.
Shrnuto - je to prostě demoverze. Na indie projekt je to úspěch, ale ten promarněnej potenciál mrzí strašně. protože místy to byla fakt sranda. za mě 40% PS: soundtrack se povedl! ten je původnímu Doomu asi nejblíž ze všech aspektů hry.
M91i26r90o61s31l17a72v 52S36t59a82s48t29n95y
Tak já nevím, ale přece závisí hlavně na žánru. Řekl bych, že třeba RPG i adventury měly ten zlatý věk během 90. let a většině těch nejkvalitnějších her se dneska máloco vyrovná, natož aby je překonaly. Už jen proto, že se uchylují ke kompromisům typu akční mezihry, menší důraz na dialogy a celkové cílení na mainstreamové zákazníky. Proto pak vznikají všelijaké naředěné žánry, kde jde kvalita stranou.
Akční hry jsou v tomhle jiné, nemám pocit, že by kolem mě lidi až tak žehrali, jak ty doomovky z devadesátek byly strašný terno a dneska už se nic nedá hrát.
A18n75t93o24n42í77n 91Ž61o62h48a
Všechno má své meze. Starší hry byly v některých ohledech opravdu asi lepší, ale nemyslím si, že je nutné se vracet až k Doomu....
P83e96t58r 81J49a54r78o96š
Wrack uz od doby oznameni absence sitove hry je vseobecne povazovanaza outsidera. Vyvojari totiz prave vynechali to, proc se doom stal legendou. Single mel totiz presne to co ma Wrack. Stereotyp. Legendu z Doomu udelal totiz MP - COOP i DM. Podobna hra bez MP proste nema sanci vyrazneji uspet. Dnes ani tehdy.
B62e53d17ř58i93c45h 54V57y46m73y69s75l24i96c81k79ý
Sigle Doom byl stereotyp? No možná pro tebe, ale já ho dohrál napříč všemi obtížnostmi a všemi epizodami několikrát a nikdy mě to stereotypní nepřipadalo.
V34o72j24t76ě17c61h 32R40ů63ž52e76k
Ne, nechci se vrátit do minulosti. Dnes jsou hry mnohem lepší než před 15 lety.
P33e57t89r 12J80a79r85o85š
single urcite. v MP mi vsak nove prvky a rozmanita grafika spise vadi a rozptyluji. i proto dodnes uprednostnuji CS1.6 pred CSS.
Atletika se dodnes taky beha na jednoduchem ovalu, a nepridavaji se tam ruzne serepaticky. Kdyz chci realitu, jdu na paintbal.
M74i88l58a81n 57Š68t83ě40p28á91n85e33k
Tak já moc střílečky nehraju. Ale obecně hry vypínám po půl hodině naopak právě kvůli těm pitomým filmovým sekvencím. Chci si sednou, v klidu si zahrát. A místo toho sedím, čučím a čekám... začínám se nudit. Kdybych měl chuť koukat na film, tak si totiž pustím film (který bude pro mě určitě milionkrát lepší než filmová sekvence i v té nejlepší hře).
O78n57d76r39a 12H89ů11ď30a
Sekvence od Blizzardu jsou občas lepší než nadprůměrný film :)
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky
Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....