Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konkurence SimCity láme rekordy jejího vydavatelství

Titul Cities: Skylines sází na nápravu chyb kritizované hry SimCity z roku 2013 a soudě podle prvních zpráv se sázka vydavateli vyplatila. Projekt totiž zaštítila menší společnost Paradox Interactive, pro kterou hra stanovuje nové rekordy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P87a76v84e97l 90D58i98n80k75o69v 5201465236206

S Dayz porovnavat nevim jestli ma smysl. Dayz spada do zanru ktery neni pro kazdeho a navic je v alfa testovani, takze nehotova hra.

+1/0
14.3.2015 11:37

M48a24r11e37k 54Š89i78m13o58n 7360973497874

Hra je to dobrá, ale, jak bych to řekl, v angličtině pro to mají slovo "uninspired". Přílišná sázka na jistotu, v podstatě kopie toho, co už tu dávno několikrát bylo. Strategická hloubka bohužel spíše nízká, ani nemluvím o tristně nízké obtížnosti, tu jde napravit mody. Poslední SimCity bylo zcela nehratelné kvůli malé ploše, kdyby plochy nabídlo ca. 4-9 násobek, byla by to pro mě lepší hra - hra s odvahou udělat něco jinak.

+2/0
13.3.2015 17:52

M97a78r83e19k 73Š35e71b91e19s20t41a 2333261433487

malá pocha nebyl ten problém, problém byl simulování obyvatel, to, že neměli jasně danné domovy a práce ale chodily do nejblíže volných a dalších mnoho mnoho nesmyslů!!! Skylines simulují obyvatele naprosto skvěle, ba co víc, oni dokonce simulují jejich auta která krásně parkují u krajnice před barákem nebo v parkovištích u větších bytů....a to je jen střípek ze skvělého Skylines, které díky komunitě a dlc bude jistě neskutečně vyšperkovanej klenot...

Jinak co byste chtěl vymyslet na budovatelské strategii, simulátoru města jiného? :D Já chci to co funguje a Skylines fungují skvěle .)

+7/−2
13.3.2015 21:30

M92a93r41e57k 45Š25i94m19o92n 7200673517234

Samozřejmě každému dle jeho gusta. Simulace obyvatel v SimCity samozřejmě byl také problém, ale podle mého to nebyl gamebreaker. Ta simulace nějakým základním způsobem fungovala, běžný hráč nemusel limity nějak zásadně pocítit. Dle mého názoru skutečně jediným gamebreakerem byla velikost měst. Myslím, že jste ke Skylines stejně nekritický, jako pohříchu drtivá většina recenzentů. Snad tisíce příspevků na diskusních fórwch paradoxu poměrně jasně dokládají, že ani tady simulace v podstatě nefunguje a že i další aspekty hry (zejména strategická hloubka) jsou bohužel nedostatečné. To všechno samozřejmě mohou napravit mody, otázka je, jak flexibilní a škálovatelný engine bude.

0/0
16.3.2015 19:29

J87i92ř52í 98S56o77j28k55a 5178662791938

cože, bez multiplayeru ;-D;-D;-D;-D;-D tak to si můžou strčit ..

0/−16
13.3.2015 14:35

M72i12c48h49a62l 75P56a45v11l67á10t 9633943614829

No jak vidite, mj. kvuli nevnucovani MP je ta hra dost popularni uz kratce po vydani. Na rozdil od noveho SC, ktere vedlo ke krachu Maxisu. :o)

+14/0
13.3.2015 14:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.