Diskuze

RECENZE: Grim Dawn je skutečný následovník Diabla

Zjednodušení mechanismů, zpřístupnění širšímu publiku. Také vás tato oznámení spíše naštvou, než potěší? Připadáte si, že si z vás Blizzard vystřelil s Diablem 3? Milujete tabulky všeho druhu, přemýšlení a vývoj postavy, který opravdu ovlivňujete? Potom vás bude Grim Dawn hodně bavit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Grim Dawn je prostě pecka. Koho baví "diablovky", ten tuhle hru musí mít! Vtáhne vás to od prvního momentu, kdy se ve hře objevíte. Žádné velké kecykolem v základní vesnici a už se ocitáte v prvních šarvátkách se zombíky. Nic proti POE nebo Titans Q, ale něco mi v těchhle hrách chybělo/přebývalo - ať už to byla grafika nebo nezajímavé lokace nebo něco jiného... Ale Grim Dawn je skutečný a opravdový následnovník Diabla 2 - svou atmosférou, stylem hry, dynamikou akce (což je možná to největší plus, je to vymazlená řežba, radost zabíjet ;-D ), krásnou grafikou. Snad jen hudba nedosahuje epičnosti D2, ale to je detail - komu se nelíbí, může vypnout a vybrat si ze svého seznamu MP3 co ucho žádá. Přiznám se - jsem kovaný starý warezák, který do her moc peněz neinvestuje... no dobře, vůbec neinvestuje nic... ale u GRIM DAWN jsem dlouho neváhal... sedm stovek za tuhle parádu? Dobře utracené peníze R^ Už se těším na patche a DLCčka! :-)

0 0
možnosti

Jsem na 35 levelu Grim Dawn a definitivně mě votrávilo to přebírání odpadu kterýmu se říká loot. Od časů prvního Diabla kdy se hráč těšil na každej předmět kterej našel, doména Diablo her zdegenerovala (s tím otravným designérským idiotismem začal Diablo 2). Rezignovala totiž na pravidlo že hráč má mít kontinuální hlad na ten vercajk kterej je OBČAS k nalezení/sebrání. Namísto udržování hráče při "hladu" a následné satisfuckci, že konečně zase něco zajímavýho našel, je chudák pařan nepřetržitě pohřbíván tunami harampádí, které již není motivujícím osvěžením hry ale ubíjejícím trenažérem přebírače/třídiče smetí. A takový samofrustrační trenažéry přebíračů a třídičů smetí valnou část pařanstva votrávěj tak, že to prostě hrát a hlavně platit nebudou. Když totiž 300 krát za hodinu budu řešit dilema jestli jsou statistiky toho onoho krámu lepší než statistiky jinýho krámu tak už tonení zábavná hra ale sadomaso vopruz, kterej akorát tak s chutí spláchnu do hajzlu.

2 1
možnosti

Hra je těžká, nepřístupná a nekompromisní...někteří hráči nenajdou ani po 35.ti hodinách tlačítko třízení lootu :D Osobně bych tohle dal do plus, ale zjevně je to i mínus - Loot je v GD velmi specifický a ano, asi je nejtěžší ze všech arpg na trhu, on loot v Zaklínačovi 3 je taky složitý než příjdete na to že je většina nanic :D

2 0
možnosti

Grim Dawn třeba zkusím, ale mě D3 vyhovuje. S každou novou sezónou vyzkouším změny. A i když po každém patchi bývá nějaká item konfigurace nejefektivnější, tak mě to baví hrát i s jinýma buildama, pro které mi napadají předměty. (specializace na Rend, Ancient Hammer,...)

Nechápu brekot nad D2, kde, co si jednou naklikám nebylo možné změnit (bez externí appky), hra i na players 8 byla s lehce nadprůměrnou výbavou jednoduchá - nehratelná. A i když mě hra stovky hodin bavila, D3 považuju díky možnosti měnit skilly, riftům, kanais cube,... za lepší hru.

Velkou část vychvalovaných věcí u Grim Dawnu očekávám u RPG hry hrané z třetího pohledu, ale u ARPG se nechám ještě překvapit, jak to bude fungovat.

0 2
možnosti

J61i32ř46í 44D73a22n31k40o

20. 3. 2016 13:59

Na základě této recenze jsem hru koupil a po 4ch dnech hraní nelituji ani trochu - 9/10 zaslouženě. O early access, betě a vývoji této hry jsem nic nevěděl. Žádný návody nestudoval, prostě zapl a hrál, občas šel spát a jíst o hodinu či dvě později, než bylo v plánu...

Mám pár tisíc hodin nahráno v Diablu 3, nějaký tisíc v předchozím D2LoD 1.11+ a další tisíc v Path of Exile, zkoušel jsem z nudy během čekání na D3 i Torchlight a Grim Dawn mě zatím ze všech chytil nejvíce. Je to prostě kombinace toho nejlepšího ze všech možných aRPG.

Hra je ideálně dělaná na solo kampaň hraní, takže dokonale trefuje mezeru v trhu. Na multiplayer a laddery nemám náladu a čas. Nic nenutí hráče hrnout se dopředu, protože tam není "endgame", kde všechno před endgame postrádá smysl. Naopak, hráč je odměňován za metodický postup a pečlivé prozkoumávání mapy.

Nejsou tam slepé konce - prostě každá odbočka z cesty skrývá něco zajímavého a hlavně je hra tak těžká, že když valíte dopředu, tak si nabijete hubu. Ale je těžká férově - žádný stupidy z Path of Exile, kde zjistíte po 3ch dnech hraní, že máte úplně naprd postavu. V Grim Dawn je jasný, jak zvýšit damage a jak zvýšit odolnost a nemusíte studovat návody z netu, hra vám dá dost informací se v tom šťourat úspěšně na vlastní pěst.

Každopádně pro mě Diablo 3 killer. Hrát další sezónu kvůli 10ti levelům GR navíc... nic novýho pod sluncem.

3 0
možnosti

Sem rád že tahle recenze naladila někoho aby si to koupil a zcela jasně vím že neprohloupil......mám taky v D3 nahráno přes 1K hodin, každá nová sezona mě vydrží dva dny než všechno zdolám a mrzí mě kam se ta hra posunuje (a to hraju HC protože soft je výsměch).....sem jeden z těch lidí kteří měli rádi vanilla D3 kde opravdu torment byl torment.....tohle umělé posouvání "obtížnosti" nepovažuji za žádné umění...přidat několik procent do těch pár statistických údajů vě hře opravdu není žádný kumšt!

0 0
možnosti

J93a12n 15H86r60u26š30k31a

17. 3. 2016 9:28

GD je temný, vošklivý, atmosférický a doporučuji všem pařanům, které uchvátilo Diablo 1 a 2.

2 0
možnosti

D3 je bez RoSe téměř nehratelné, s RoSem je to lepší, ale furt dost plochý. Nejvíc mě chybí, rozdělování získaných skill pointů, hra přece ví nejlíp jak mi to při novým levelu půjde nejlíp do karet. A dovednosti, který si člověk nastaví jak chce.. Hraju jen HC...

Budu ovšem předpokládat, že Grim Dawn na PS4 nerozjedu

0 0
možnosti

L42u71k82á14š 62V95l51k

16. 3. 2016 23:24

Špičková gamesa. Typická závislácká hra. Na jeden zátah do levelu 16 a bylo 5 ráno (asi od 20.00)... Podporuje i 21:9 monitory, takže rozsah obrazu obrovský, a dobře využitý pro střelecké zbraně. Možnost jednoho svého "teleportu" odkudkoliv (i z jeskyní či sklepení) je k nezaplacení pokud člověk sbírá a prodává na co najde.

1 0
možnosti

Tím nechci nic špatného říkat o Grim Dawn, také se mi to docela pozdává ze shlédnutých materiálů, možná časem vyzkouším :). Jen jsem chtěl reagovat na to, že v D3 není nic co by bylo výzvou.

2 1
možnosti

Ty stesky co tu proudí o D3 už nějaký pátek nejsou pravda :). Neb kdo dá Greater Rift (GR) rank 80+ ... málokdo, jako MP levely u starého Diabla 2. Co se týče gemblení předmětů, v podstatě to tam už také je, přes Kanais Cube, a žere to strašná kvanta surovin, než člověk vygemblí průměrný item. Hraju s přestávkami D3 jak na PC tak na PS4 od vydání a stejně jsem se dál jak na Torment 9 nedostal, pro porovnání co je GR 80, GR 45-50 jsou označeny jako Torment 10. Sic přidali zase možnost posílení itemů pomocí nějakého enchantu, kdy je pak schůdnější dát vysoké ranky riftů, ale na ten je problém odsáhnout. Každý enchant sežere jeden unique socket gem vylevelovaný na asi rank 40, což zas není jen tak, na to musí postava zvládnout podstatně víc než T10 rifty, aby vyexpila gem na rank 40. A ten ench je možné udělat 2x na každý item, takže to sežere hromadu vyexpených gemů. Ale pak to přidá snad kolem 400 main attributu nakaždý item. (ty čísla, jakej rank gemu jepogtřeba a kolik dává jeden item main attributu když je 2x posílenej to si nejsem jistej, jen jsem nastřelil odhad, kdyby to nebylo úplně přesné)

6 1
možnosti

Spousta lidí co si tu právě stýská, tak třeba D3 hrála jen z nějakého free passu a nebo vůbec a viděl jen gameplay. Na D3 nadávalo spousta hráčů D2, protože nejde cracknout a hrát jen tak, ale člověk fakt musí koupit.

Tedy spousta lidí neví jak funguje GRka, jak fungují leg. gemy, že tam je Kanai Cube, set dungeony apod.

6 3
možnosti

A jeste jedna vec D3 je hra pro lidi co se radi nechaji vezt za rucicky nemuzete prakticky nic pokazit celkova uroven je velmi lehka az trivialni(i na hc) a vse je tak vymysleno aby tu hru mohl hrat kdokoli. GRIM DAWN je hra kde musite uvazovat(nacoz dnesni generace tenageru neni zvykla) a kolikrat se mi stane ze se zaseknu hodku i vic pri theorycraftingu takze za me GD 9.9/10 .

4 3
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?

magazín 29. 3. 2024 4

Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...