- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ad 10) já v tom mám jasno: PC, Battlefield a Origin (občas i ten Steam).
Borci, tak to jste asi nehráli ultimate team ve fifě.. to by vydalo na celý článek..
Článek jistě stojí za hovnivála, nebudu na to klikat a nic podobného číst, ale tenhle komentar jsem si proste nemohl odpustit ;)
Jedině ZX spectrum. Co uměli do 48 Kb narvat takoví Code Masters v sérii Dizzy, ta doba se už nevrátí.
V tomto bola unikatna hra Sentinel na ZX Spectrum. Do 48k narvali 10 tisic (!) miestnosti, navyse v 3D-perspektive. Nechapal som to vtedy a nechapem ani teraz, ako sa im to podarilo.
Mě hrozně štve odfláknuté pokračování. Třeba u Panzer Generala nebo Master of Orion šla úroveň tak výrazně dolu, že si radši zahraju jedničku.
Master of Orion 2 je špica (i přes některé osekání). Až trojka je na zabití
Ten uvodni obrazek vystihuje naprosto vse, ja uz dneska hry skoro nehraju, ale pamatuju si, kdyz jsem jeste chodil na zajladku tak pred 10 lety a hodne jsme hravali, tak tehdy se na hrqch cenilo, jak dobrou maji grafiku, vsichni neustale investovali do noveho hardwaru, protize hry byly vice a vice narocne, ma mladsi sestru a dneska mezi deckama frci nejvic minecrqft a podobne hry s upone debilni grafikou a nebo primitivni hry pro tablety a mobily, vidim v tom velky upadek oproti nasi generaci, vim ze se vydavaji jeste i poradne hry, ale deckq vetsinove hraji prave tento shit, ktery jsem popsal
Váš příspěvek nemá hlavu ani patu, ale pochopil jsem správně, že voláte po časech, kdy byla u her nejdůležitější grafika? Well, past is present.
"Vůbec si nejsem jistý, jestli je to umělecká instalace, nebo náhodné seskupení pixelů."
dívka s transparantními brýlemi
Mě nejvíc štve všudypřítomný openworld a procedurální generování prostredi. Dobře navržené levely člověk aby dneska pohledal. Snad jedinou výjimkou je série Souls.
V tomhle článku je až podezřele moc důvodů, proč jsem nedohrál první Assassin's Creed. Ze začátku člověk vůbec neví, co jde; jsou tam dlouhý filozofický rozhovory, který nejdou přeskočit; spousta postranních úkolů, který jsou v podstatě zbytečný; děj odehrávající se ve 3 městech, který od sebe nedokážu rozeznat; stále stejné úkoly; hlavní postava vrhající nože a skákající z 50m výšky, ale největším nepřítelem je pro ni vodní plocha; otravné menu, kde se musí vybrat asi 6 různých kroků, když si chcete hru atd.
Přitom recenze to má skvělý. No, asi jsem to nepochopil.
Ech... Nešlo by u osmičky dát jiný ilustrační obrázek, než z Wolfensteina? U něj je to s tím žraním psího žrádla přeci jenom plánovaný odkaz na původního Wolfenstein3D.
Mě napadl zaklínač. V trojce jsem sebou tahal ke konci stovky kuřat a v bitvě jsem tam ládoval jedno za druhým. :)