Diskuze

Český Killing Room zatím zabíjí jen nudou a rutinou

Podžánr roguelike poslední dobou zažívá mohutný rozmach. Her, které jsou záměrně těžké a smrt je v nich definitivní a znamená nutnost začít znovu, se poslední dobou vyrojilo opravdu hodně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PG

P93e57t55r 72G25r63e16s71l

16. 9. 2016 9:01

Od šneka, sýru k podivné střílečce? A ještě to vypadá blbě... V prvním kroku jsem myslel, že to je na mobily, ale PC verze, toto? Takhle Madfingerům těžko budete šlapat na paty v tóm Brně :-/

3 2
možnosti
JD

Video v článku je někdy z počátků vývoje. Tady je novější:

https://www.youtube.com/watch?v=QPsdOrpgzWE

Pokud se nelíbí ani to, bohužel v těch pár lidech zatím lepší nesvedeme, chceme-li do hry dostat i nějakou hratelnost. :-)

Možnosti studií jako Madfinger Games jsou samozřejmě úplně jinde, ale každý někde začínal (jde o naši první PC hru, nepočítáme-li port tower defensovky Defend Your Life, který taky najdete na Steamu). I tak věříme, že mezi takto malými tituly jde o grafiku velmi nadstandardní - ostatně se podívejte na Steam, jak tam indie tituly v 99% případů vypadají.

2 0
možnosti
JD

Ještě bychom rádi upozornili na datum vydání, které plánujeme na 20. října.

Více informací o hře najdete na naší Steam stránce: http://store.steampowered.com/app/407560

1 0
možnosti
JD

Ahoj, děkujeme za článek. :-)

Spousty nedostatků jsme si samozřejmě vědomi, zejména co se týče generování nepřátel, které jsme se rozhodli zcela přepracovat, abychom nad ním měli větší kontrolu. I neužitečné sebratelné předměty jsme vylepšili tak, aby byly užitečnější.

Co se týče nepřátel, chceme hru mít až groteskní, proto inspiraci v nepřátelích hledáme hlavně v béčkových hororech (třeba dětská hlava podobná zombie miminu z Braindead, krvežízniví oživlí sněhuláci...).

Problém staminy a míření částečně řeší permanentní item (to jsou itemy, které hráč získá po dosažení nějakého milníku ve hře a už mu zůstane navždy, i po smrti), který odčerpávání staminy při míření zcela ruší. I tak ale budeme nejspíše odběr staminy při míření pravděpodobně redukovat. Autor má ale pravdu v tom, že hra je obtížná i kvůli svým RPG prvkům - postava je prostě zezačátku slabá a hráči si může vybrat, jestli ji bude vylepšovat směrem k větší stamině (delší sprint a míření), maximálnímu zdraví, přesnosti střelby atd, proto se Killing Room nehraje jako typická střílečka.

Co se týče opakujících se prostředí, jde zčásti o možnosti malého indie studia a zčásti o to, že první úroveň nabízí velmi malou variabilitu vedlejších místností (protože je to level velmi krátký), například pastí a puzzlů, které stereotyp střílení a stejných místností narušují. Stejně jako ho narušují další dva "světy", které přinášejí úplně jiné místnosti a grafický styl. Tyto světy se střídají po každém levelu.

Doufáme, že se hře dáte šanci v její výrazně vyladěnější review verzi přibližně za měsíc. :-)

4 0
možnosti

já se určitě těším, jen doufám že cenovku nastavíte rozumně abych mohl koupit hned a nečekat na slevu... (20Emax)

Nepředpokládám, že by KR porazilo zatím v mojich očích dokonalý Ziggurat ale kdybyste se aspoň trochu přiblížili bylo by to fajn! Hlavní na těchto hrách je stejně onen pocit ze střílení, to jestli budu v křesle celým svým tělem uhýbat projektilům a jestli se po vyčištění roomu dostaví takový ten oddech.....a k tomu myslím patří nesmlouvavá obtížnost aby se člověk mohl zlepšovat!

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky

preview 27. 3. 2024 3

Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!